دانلود کتاب صوتی راز (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز (خلاصه کتاب) اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی راز (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی راز (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی راز نوشته راندا برن است. او در این کتاب به مساله جذب می‌پردازد یعنی از کیهان بخواهید تا به شما بدهد. این کتاب خلاصه‌ای مفید و کارآمد از کتاب راز است.

درباره کتاب راز

احتمالا شما هم نام قانون راز یا قانون جذب را تا امروز شنیده‌اید، اما آیا خودتان هم آن را انجام داده‌اید؟ فکر می‌کنید این قانون بی‌نتیجه است؟ یا واقعا می‌تواند همه چیز را تغییر دهد؟ راندا برن در میکروکتاب راز به شما می‌گوید که چطور با استفاده از قانون راز و تغییر افکار ساده‌تان می‌توانید زندگی‌تان را دچار یک تحول اساسی کنید. کتاب «راز» درباره قانونی است که اساتیدی از سرتاسر دنیا آن را برای عموم مردم بازگو کرده‌اند. این قانون تاثیر قوانین فیزیک روی زندگی را به زبان ساده توضیح می‌دهد و راهکاری برای ایده‌آل زندگی کردن به شما می‌دهد.

شنیدن کتاب راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت بیشتر در زندگی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن

راندا برن نویسنده و تهیه کننده محبوب و مطرح استرالیایی است. او در سال ۲۰۰۴ و بعد از فوت پدرش دچار افسردگی شدید شد اما با تشویق‌های دخترش شروع به مطالعه کتاب‌های روانشانسی قدیمی و تحقیق درباره تفکر مثبت و قوانین جذب کرد. او توانسته با ساخت فیلم راز و انتشار کتابی در مورد آن به معروفیت قابل توجهی دست یابد. با کمک آموزش‌های او و سایر اساتیدی که در فیلم او حضور داشتند، مردم زیادی در دنیا طعم یک زندگی واقعی را چشیدند و از مشکلاتی که همواره با آن دست و پنجه نرم می‌کردند، رهایی یافتند. راندا برن کتابهای دیگری با عنوان «معجزه»، «قدرت»، «راز سپاسگزاری» و... را به رشته تحریر درآورده است. فعالیت او در زمینه قانون جذب باعث شده که مجله نیویورک تایمز او را به عنوان نویسنده برتر معرفی کند.

بخشی از کتاب راز

حتما به دنبال آن هستید که بدانید حقیقتا راز به چه معناست. یک نیروی قدرتمند و بی‌نهایت در اطراف ما وجود دارد. این نیرو نامحدود است و انسان می‌تواند به صورت کامل آن را در اختیار بگیرد. فرقی هم نمی‌کند که شما در کجای این کره خاکی قرار دارید، تنها قانونی که در مورد همه ما صدق می‌کند، قانون جاذبه است. اگر می‌بینید که در مخمصه‌های عجیب و غریب گیر می‌کنید، نشان دهنده آن است که شما خودتان آن را به زندگی خود دعوت کرده‌اید. در واقع اتفاقات زندگی شما دقیقا همان چیزهایی هستند که شما هر روزه به آن‌ها فکر می‌کنید. بزرگترین اساتید و دانشمندان دنیا هم معتقدند که قانون راز تنها قانون حقیقی جهان است که دنیای ما را شکل می‌دهد. موسیقی‌دان‌ها این قانون را در موسیقی‌های خود، شاعران در متن اشعارشان و نقاشان بزرگ آن را در نقاشی‌های خود به اجرا درآورده‌اند.

هنرمندان هر عصری با گنجاندن این قانون در آثارشان سعی داشتند که آن را با ما به اشتراک بگذارند. قانون راز در همه ادیان دنیا وجود دارد و بیشتر آن را در قالب نوشته‌ها و داستان‌های مختلف به پیروان خود منتقل می‌کنند. اما در این بین افرادی هستند که می‌خواهند آن را پنهان کنند یا با آوردن دلایل مختلف و استدلال‌های عجیب و غریب، سعی در کتمان آن دارند. البته تلاش آن‌ها تا حدودی موفق عمل کرده و مردم بسیاری هستند که همواره فکر می‌کنند که قانون راز دروغ است! اما هر کاری هم که در زمینه سرکوب این قانون انجام شود، باز هم برای کسانی که می‌خواهند آن را در زندگی خود اجرا کنند، در دسترس است.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

omid ranjbar
۱۴۰۱/۰۵/۱۳

بسیار عالی حتما پیشنهاد میشه

کاربر 8491902
۱۴۰۳/۰۱/۰۴

بسیار مفید است ❤️

سجادیانفر
۱۴۰۲/۰۳/۱۳

توصیه میکنم واقعا تاثیر گذارهست

کاربر 3434996
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

بسیار عالی

میثم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱

خلاصه و مفید

رویا
۱۴۰۲/۰۷/۰۶

درهای بسته ای از ذهن انسانها با این کتاب باز شد ، واقعا عالی حتما کتاب تجسم خلاق نوشته خانم شاکتی را هم در ادامه مطالعه بفرمایید راهنمای عملی راز هست

abbas mohammadi
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

بسیار عالی و تاثیر گذار و کار آمد هست،دست مریزاد خانم راندا برن

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان