دانلود کتاب صوتی دزد و پلیس با صدای فریبا طاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دزد و پلیس اثر محمد حمزه زاده

دانلود و خرید کتاب صوتی دزد و پلیس

معرفی کتاب صوتی دزد و پلیس

کتاب دزد و پلیس اثر موفق محمد حمزه‌زاده از مجموعه خانه جی‌ جی باجی ها برای کودکان دوره ابتدایی است. محمد حمزه‌زاده در این کتاب کوشیده است با داستان‌هایی جذاب، سرگرم‌کننده و آموزنده کودکان را سبک زندگی شاد و سالم بیشتر آشنا کند. این اثر را با صدای فریبا طاهری می‌شنوید.

 درباره کتاب صوتی دزد و پلیس

عمه‌باجی برای یک خواهر و برادر دوقلو نامه‌ای می‌نویسد این خواهر و برادر دوقلو فقط پنج دقیقه با هم اختلاف سنی دارند. ماجرا با این نامه شروع می‌شود و با رفتن عمه‌باجی به خانه خانواده چهارنفره این خواهر و برادر دوقلو ادامه پیدا می‌کند و هر لحظه شیرین‌تر می‌شود.

 شنیدن کتاب دزد و پلیس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این اثر برای کودکان دبستانی نوشته و صوتی شده است.

درباره محمد حمزه‌زاده

محمد حمزه‌زاده، در سال ۱۳۴۸ در  تهران به دنیا آمد ، ازنوجوانی نوشتن برای نشریات مختلف را آغاز کرد و در ۲۲ سالگی اولين کتاب خود را که یک مجموعه قصه‌ برای نوجوانان بود منتشر کرد.

حمزه‌زاده از ۲۴ سالگی سردبير مجلات رشد کودک و نوآموز و دانش آموز وزارت آموزش و پرورش و چهار سال هم معاون هنری دفتر انتشارات كمک‌آموزشی بود.

حمزه‌زاده كه دانش‌آموخته كارشناسی كارگردانی سينما است، کار در حوزه هنری را با همکاری با دفتر ادبيات و هنر مقاومت آغاز کرد. پس از آن وارد مجله سوره نوجوانان شد و چند سالی هم، همزمان با سه دفتر رشد، مقاومت و سوره نوجوانان همکاری می‌کرد. از سال ۱۳۸۱ دوباره به حوزه برگشت و مسئول انتشارات سوره مهر شد.

حمزه‌زاده تا امروز بالغ بر ۱۵ کتاب برای کودکان و نوجوانان به چاپ رسانده که تعدادی از آنها برنده جایزه‌های گوناگون ادبی شده‌اند.او  در سال ۱۳۸۸ جايزه ربع قرن ادبيات كودكان دفاع مقدس را برای كتاب چشم چشم دو ماهی دریافت کرد. مهمترین آثار او در زمینه کتاب عبارتند از:

 کتابخانه، دو رکاب و چهار پا، راز لوکوموتیو، پرتقال خونی، چشم چشم دو ماهی، آن مرد در باران آمد، آهو جان، دختری که زیاد می‌دانست، خواب‌های عجیب، چوپان باز هم دروغ گفت، ماجرا های آسمون و ریسمون، سبز آسمانی. 

فیلم مستند این جا ابیانه است (نویسنده و کارگردان) فیلم مستندحوزه هنری: میان دیروز و همیشه (طراح و تهیه کننده) سریال تلویزیونی قصه های زهرا (نویسنده فیلمنامه) نیز از کارهای حمزه‌زاده در زمینه ساخت مستند و سینما است.

 از مسئوليت‌های فرهنگی و هنری حمزه‌زاده می‌توان به سردبيری مجلات رشد كودک و نوآموز و دانش‌آموز، معاونت فنی و هنری دفتر انتشارات كمک‌آموزشی وزارت آموزش و پرورش، عضویت در هيات مديره انتشارات مدرسه معاون دفتر كودک و نوجوان ادبيات و هنر مقاومت حوزه هنری، سردبيری هفته‌نامه مهر، رياست هيات مديره و مديریت شركت مطبوعاتی سوره مقام حوزه هنری، عضویت هيات مديره انجمن قلم ايران(یک دوره) مديریت شركت انتشارات سوره مهر، دبيری شورای راهبردی و سردبيری ماهنامه سوره و سايت ادبی، هنری لوح اشاره کرد.

 حمزه‌زاده در آبان ماه سال ۱۳۹۹ به سمت مدیرعاملی بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی نیز منصوب شده است.


نظرات کاربران

کاربر 6394267
۱۴۰۲/۱۰/۱۶

این کتاب خوب و آموزنده بود و برای بچه ها خوب است

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۸۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۸۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان