دانلود کتاب صوتی می در میان ستارگان با صدای مرضیه ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی می در میان ستارگان اثر رودا احمد

دانلود و خرید کتاب صوتی می در میان ستارگان

نویسنده:رودا احمد
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی می در میان ستارگان

کتاب صوتی می در میان ستارگان نوشتهٔ رودا احمد و ترجمهٔ مهتاب مهرآرا است. گویندگی این کتاب صوتی را مرضیه ابراهیمی انجام داده و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی داستانی برای کودکان.

درباره کتاب صوتی می در میان ستارگان

در کتاب صوتی می در میان ستارگان که حاوی داستانی برای کودکان است، «می» دختری رؤیاپرداز است. روزی معلم از بچه‌ها می‌خواهد تا دربارهٔ شغل آینده‌ٔ خود انشا بنویسند. «می» این موضوع را با خانواده مطرح می‌کند و با آن‌ها گفت‌وگو می‌کند. «می‌» در خیال‌هایش دوست دارد فضانورد شود تا زمین را از فضا ببیند. پدر و مادر «می» او را برای اینکه در آینده فضانورد شود تشویق می‌کنند؛ حتی او همراه با مادرش به کتابخانه می‌رود تا کتاب‌هایی را که دربارهٔ فضا و فضانوردی است، امانت بگیرد. «می» گاهی فکر می‌کند این رؤیا امکان‌پذیر نیست، اما با تشویق خانواده مواجه می‌شود. آن‌ها می‌گویند اگر برای این رؤیا تلاش کند، حتماً به آن می‌رسد و مهم این است که آن رؤیا را دنبال کند؛ هر چقدر که سخت باشد. در مدرسه اما اوضاع فرق می‌کند. وقتی «می» انشای خود را می‌خواند معلم به او می‌گوید این موضوع امکان‌پذیر نیست. رودا احمد در این کتاب صوتی به دو رویکرد متفاوت در مقابل رؤیاپردازی‌های کودکان پرداخته است. خانوادهٔ «می» با رؤیاپردازی او با نگرش مثبت نگاه می‌کنند و حتی او را برای رسیدن به آن‌ تشویق می‌کنند، اما معلم به او می‌گوید که این فقط یک رؤیا است و تحقق آن امکان‌پذیر نیست. نویسنده در این کتاب صوتی به اهمیت رؤیاپردازی، تشویق، تلاش، پشتکار و باور کودکان به رؤیاهایشان پرداخته است.

شنیدن کتاب صوتی می در میان ستارگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کودکان ۷ تا ۹ سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی می در میان ستارگان

««مِی کوچولوی عزیزم، چه برنامه‌ی قشنگی داری. پس حتماً باید برای خودت یک پا فضانورد بشوی تا بتوانی از آن بالا زمین را تماشا کنی.»

مِی کوچولو پرسید: «فضانورد؟ فکر می‌کنید می‌توانم یک روز فضانورد بشوم؟»

مامان او را بوسید و گفت: «معلوم است که می‌توانی. اگر می‌توانی رؤیایش را در ذهنت داشته باشی، اگر باور کنی که می‌شود و برای رسیدن به آن خیلی تلاش کنی، هر چیزی ممکن است.»»

نظرات کاربران

Neda Pakdaman
۱۴۰۳/۰۱/۲۷

عالی بود

زمان

۹ دقیقه

حجم

۲۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۲۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان