دانلود کتاب صوتی کوسه و ماهی گلی با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کوسه و ماهی گلی اثر جان گوردون

دانلود و خرید کتاب صوتی کوسه و ماهی گلی

معرفی کتاب صوتی کوسه و ماهی گلی

کتاب صوتی کوسه و ماهی‌ گُلی، اثر جان گوردون، ماجرای تخیلی و تصویری از کسب‌وکار است که به شما شهامت و اعتمادبه نفس و ایمان لازم برای برنده شدن در فضای دشوار اقتصادی امروز را می‌دهد. این کتاب راه‌های مثبتی برای پیشرفت، در زمان برخاستن موج‌های تغییر به شما پیشنهاد می‌کند.

 درباره کتاب صوتی کوسه و ماهی گلی

این کتاب را جان گوردون معروف نوشته است. او می‌گوید ترس و تردید، موانع زندگی روزمره در اقتصاد دشوار امروزی‌اند. رکود اقتصادی هر چند چیز بدی است، اما می‌تواند یک فرصت تازه برای ما باشد.

مضطرب بودن، تسلیم شدن و فرصت دادن به ترس‌ها تا شما را از پا دربیاورند،  کار راحتی است. اما شما بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید، می‌توانید بر زندگی‌تان کنترل داشته باشید. شما با انتخاب خودتان، توانا به رهایی از شرایط سخت و طاقت‌فرسا هستید. وقتی تاریخ می‌خوانید می‌بینید افراد و سازمان‌های زیادی در بلبشوی رکود اقتصادی و شرایط دشوار، برای خود شهرتی دست و پا کرده‌اند و کسب‌وکارشان را رونق داده‌اند.

 این اشخاص و سازمان‌های برتر، همه خصوصیات مشترکی داشته‌اند و کارهای مشابهی  برای ارتقایشان انجام داده‌اند، در حالی که بقیه صرفاً برای بقا جنگیده اند.

جان گوردون در کتاب کوسه و ماهی‌گُلی،  از یک داستان تخیلی الهام‌بخش در مورد گُوردی، ماهی‌گُلی کوچک سردرگمی استفاده می‌کند که ناخواسته و ندانسته وارد اقیانوس می‌شود. او که از پیدا کردن غذا ناامید است، با کوسه مهربانی روبه‌رو می‌شود که به او یاد می‌دهد دیگر نباید منتظر غذا دادن باشد. کوسه‌ها خودشان غذا پیدا می‌کنند. گُوردی هم باید یاد بگیرد تفاوت بین شکم خالی و پر، از ایمان، باورها و اقدامات خود ما منشا می‌گیرد. در رویارویی با بحران و شرایط سخت، این داستان تخیلی کسب‌وکار، واقعیتی اثبات‌شده را گوشزد می‌کند:

 شما نمی‌توانید رخدادها و اتفاقات زندگی‌تان را کنترل کنید. اما می‌توانید شیوه واکنش خودتان  را مدیریت کرده و نتیجه حاصل شده را مشخص کنید. 

کوسه و ماهی‌گُلی داستانی تخیلی در حوزه کسب‌وکار است که درس‌های ارزشمندی از اهمیت سختکوشی، حفظ کنترل و تمرکز روی انتخاب‌های مثبت به جای باورهای ذهنی منفی، ارائه می‌کند. کتابی از جان گُوردُون، نویسنده کتاب‌های پرفروش «اتوبوس انرژی» و «قانون عدم شکایت»، کتابی که نشان می‌دهد چرا تغییر اجتناب‌ناپذیر است. به علاوه، تغییر می‌تواند بنا به انتخابتان، دوست یا دشمن شما باشد. ارائه یک برنامه‌یِ اقدام عملی، همراه با نکات و راهکارهایی برای پیشرفت در زمان تغییر و اوضاع سخت اقتصادی.

شنیدن کتاب کوسه و ماهی گلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب‌کار علاقه دارید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

 بخشی از کتاب کوسه و ماهی گلی 

صبح روز بعد، گُوردی با این باور که غذا پیدا می‌کند، بیدار شد. او غذای کافی برای صبحانه‌ای سبک پیدا کرد و سپس به سمت مکانی شنا کرد که سامی در آنجا منتظرش بود.

سامی پرسید: «دیروز چطور بود؟»

گُوردی جواب داد: «واقعاً عالی. ولی ...»

سامی پرسید: «ولی چی؟»

«ولی فکر کردم می‌توانم غذای بیشتری پیدا کنم. من به حدی که زنده بمانم غذا پیدا کردم، ولی اگر بخواهم کوسه‌ای شجاع باشم، باید کاری فراتر از صرفاً زنده ماندن انجام دهم. می‌خواهم پیشرفت کنم. نمی‌دانم کجای کارم اشکال دارد.»

سامی در حالی که با باله‌هایش گُوردی را بر پشتش قرار می‌داد، گفت:

«تو هیچ کار اشتباهی نکردی.» و به سرعت شنا کرد. «اکنون تو در نقطه‌ای هست یکه باید نگرش مثبتت را با تمرکز و ابتکار عمل، زیاد کنی. نگرش مثبت کمک می‌کند زنده بمانی ولی کافی نیست. اگر می‌خواهی پیشرفت کنی، نه تنها باید همانند کوسه فکر کنی، بلکه باید همانند آن عمل کنی.»

گُوردی پرسید: «چطور؟»

سامی با تمرکز، مشتاقانه در اطراف شنا می‌کرد. او ظرف یک ساعت بیشتر از یک روز گُوردی غذا پیدا کرد، ولی توقف نکرد. او به جستجویش برای یافتن غذا در تمام طول روز ادامه داد. کمی استراحت کرد و سپس با تمرکز و اشتیاقی بیشتر از قبل ادامه داد. در انتهای روز، سامی بیشتر از آنچه گُوردی در تمام عمرش دیده بود، غذا پیدا کرد. گُوردی شگفت‌زده شد.

سامی پرسید: «می‌دانی تفاوت بین من و تو چیست؟»

گُوردی گفت: «بله، تو سریع‌تر و بزرگتر از من هستی.»

سامی پاسخ داد: «درست است. ولی این دلیل پیشرفت امروز من و پیشرفت نکردن دیروز تو نیست. تفاوت ما سه دلیل خیلی مهم ولی ساده دارد. اول، شرط می‌بندم من بیشتر از تو تلاش کردم. با من موافقی؟»

گُوردی پذیرفت: «بله، موافقم. نمی‌دانم چرا تا این حد تلاش کردی. من آهسته حرکت می‌کردم و به دنبال غذا می‌گشتم، ولی حالا می‌بینم اگر بخواهم پیشرفت کنم، باید سرعت بیشتری به کارهایم بدهم.»

سامی در حالی که سرش را تکان می‌داد و نکته مهمی را برای یادآوری گُوردی می‌نوشت، گفت:

«درست است.»

نظرات کاربران

shaghaayegh.9473
۱۴۰۰/۰۳/۰۸

خیلی قشنگ بود

mahsa
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

کتاب خیلی خوب و تاثیر گذاریه👌

کاربر ۲۷۸۷۲۱۵
۱۴۰۰/۰۴/۲۰

این کتاب درعین حجم کمش،محتواروبه خوبی تونسته بودمنتقل کنه وحاوی پیام های عالی ای برای زندگی همه ی افرادبود

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان