دانلود کتاب صوتی راز با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز اثر کن بلانچارد

دانلود و خرید کتاب صوتی راز

مترجم:آرش صدر
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی راز

کتاب صوتی راز اثری از کِن بِلانچارد و مارک میلِر با ترجمه آرش صدر است. آن‌ها در این کتاب شما را با آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند، آشنا می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید قابلیت‌های خود و تیمتان را بالا ببرید و موفقیت را به سازمانتان دعوت کنید. 

این کتاب اولین بار در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و از آن زمان تا کنون به بیش از بیست زبان ترجمه شده و نیم میلیون نسخه در جهان فروش داشته است.

درباره کتاب صوتی راز

کن بلانچارد و مارک میلر در کتاب صوتی راز آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند، به شما می‌گویند. هردو آن‌ها از بزرگترین مدیران جهان هستند و این کتاب را بر اساس سال‌ها فعالیت و تجربه خود در این زمینه نوشته‌اند. 

اگر بخواهیم بهترین رهبران جهان را با چند ویژگی توصیف کنیم، می‌توانیم اینطور بگوییم: بهترین رهبران نقاط قوت خود را می‌شناسند. آن‌ها ضعف‌های خود را هم می‌شناسند و جبران می‌کنند. رهبران خدمت‌گذار دارای پنج ویژگی هستند: آن‌ها آینده‌نگری را بلدند. می‌دانند چگونه اعضای تیم را در یک فعالیت درگیر کنند و به رشدشان کمک کنند. به طور مستمر در پی نوآوری هستند. بلدند نتایج و روابط را ارزش‌گذاری کنند و خودشان مظهری از ارزش‌ها هستند.

کن بلانچارد و مارک میلر در این کتاب در قالب داستانی جالب ویژگی‌های رهبری را به دِبی بروستِر، مدیر تازه ترفیع گرفته، آموزش می‌‍‌‌دهد. آن‌ها معتقدند: همه چیز به رهبری بستگی دارد. "راز" را یاد بگیرید و بکار ببندید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، رهبری و زندگی شما برای همیشه متحول خواهد شد.

کتاب صوتی راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی راز را به تمام مدیران کسب و کارها و صنایع پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کن بلانچارد

کن بلانچارد مسئول ارشد «شرکت‌های کن بلانچارد»، شرکتی جهانی با خدمات کامل در حوزه آموزش و مشاوره مدیریت، است. او و همسرش، دکتر مارجوری بلانچارد این شرکت را در سال ۱۹۷۹ در سن دیه گو، کالیفرنیا، تأسیس کردند. همچنین او در دانشگاه محل تحصیل خود یعنی دانشگاه کورنل، سخنران است و موسس معتمد هیئت امنا نیز محسوب می‌شود.

دکتر بلانچارد، یکی از نویسندگان موثر و پرافتخار در زمینه مدیریت و رهبری است. او جوایز و عناوین افتخاری زیادی را برای فعالیت‌هایش کسب کرده است. در سال ۱۹۹۱، «انجمن ملی سخنرانان»، بالاترین مقام افتخاری خود را تحت عنوان «شورای جایزه تعالی همکاران» را به وی اعطاء کرد. در سال ۱۹۹۲، دکتر بلانچارد توسط «مجله آموزش» و کنفرانس‌های لیکوود، وارد تالار مشاهیر توسعه منابع انسانی شد، و همچنین جایزه چکش حراج طلایی ۱۹۹۲ از طرف تستمستر اینترنشنال به او داده شد. در ۱۹۹۶، کن بلانچارد جایزه تأثیر متمایز روی توسعه منابع انسانی را از طرف انجمن آمریکایی آموزش و توسعه دریافت کرد.

بخشی از کتاب صوتی راز

همه‌چیز به رهبری بستگی دارد.

جف صحبت را شروع کرد.

'من بخاطر جلسه‌مان هیجان‌زده هستم. کار کردن با رهبران جوان را دوست دارم.'

دبی پرسید:'من هم هیجان‌زده هستم، اما آیا شما کارهای مهمتری ندارید؟'

ـ 'من معتقد هستم که بالاترین اولویت تدبیر سازمانی ما پیشرفت رهبران است. همه‌چیز به رهبری بستگی دارد. اگر من برای کمک به رشد و پیشرفت رهبران دیگر وقت صرف نکنم، افرادی که با آنها کار می‌کنم آن را یک اولویت تلقی نخواهند نمود و زمانی صرف این موضوع نیز نخواهند کرد. معتقد هستم که ما اولویتهایمان را با روش تخصیص منابع‌مان نشان می‌دهیم—و این امر شامل وقت ما نیز می‌شود. بنابراین، از اینکه در برنامهٔ جدیدمان شما را بعنوان اولین گیرندهٔ راهنمایی دارم خوشحال هستم.' جف برای بار دوم لبخند گرمی زد.

جف ادامه داد: ـ 'فکر می‌کنم باید چهار الی شش هفته همدیگر را بمدت یک ساعت ملاقات کنیم،' 'اگر صحبت‌هایمان تمام شد، زودتر تمام خواهیم کرد. اگر به زمان بیشتری نیاز داشتیم، باهم هماهنگ خواهیم نمود. بیشتر اوقات، جلسه را با یک تکلیف تمام می‌کنیم.'

دبی پرسید.'تکلیف؟'

ـ 'بله، گاهی از شما می‌خواهم که کاری را انجام دهید، و گاهی سوالاتی به شما خواهم داد تا بین جلسات به آنها فکر کنید. بیایید امروز با یکدیگر آشنا شویم. من با گفتن کمی از سابقه‌ام شروع می‌کنم.'

ـ دبی طی بیست دقیقه بعدی، بیشتر از اطلاعات جستجوی خود با جف آشنا شد. او فردی شگفت انگیز و دارای مهارتهای متعدد بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۵۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۵۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان