دانلود کتاب صوتی دانشمند دیوانه با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دانشمند دیوانه اثر دن گاتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی دانشمند دیوانه

معرفی کتاب صوتی دانشمند دیوانه

کتاب صوتی دانشمند دیوانه از مجموعه مدرسه پرماجرا، داستانی از دن گاتمن است که با ترجمه محمود مزینانی و صدای شرگان انورزاده می‌شنوید. این داستان‌ها از زبان ای جی روایت می‌شود؛ پسری که از مدرسه متنفر است اما با این حال لحظات جالبی را در مدرسه و با دوستانش می‌گذراند.

در این داستان با یک معلم علوم عجیب و غریب آشنا می‌شویم که مخترع سیب زمینی موبیل است! دیگر خودتان تا ته ماجرا را بخوانید...!

درباره کتاب صوتی دانشمند دیوانه

اگر قرار باشد یک دانشمند دیوانه به مدرسه‌تان بیاید و معلم علومتان شود، چه حسی به شما دست می‌دهد؟ خب این دقیقا همان اتفاقی است که در مدرسه پرماجرا و در کتاب صوتی دانشمند دیوانه می‌افتد. آقای داکر که پایش را در مدرسه می‌گذارد همه می‌فهمند که او دانشمند دیوانه‌ای است. چون آزمایش‌های احمقانه‌ای انجام می‌دهد و مثل دانشمندهای دیوانه‌ توی فیلم‌ها از آن قهقهه‌های شیطانی سر می‌دهد. گذشته از این‌ها، او اتومبیلی اختراع کرده که با سیب‌زمینی کار می‌کند و اسمش را هم سیب زمینی موبیل گذاشته است.

می‌دانید؟ از نظر آقای داکر همه چیز علمی است. او هرچند ثانیه یک بار، می‌ایستد و کارهایی می‌کند که کسی تا به حال نکرده است. اسم درخت‌ها را می‌گوید، برگ‌های را می‌چیند و به بچه‌ها نشان می‌دهد تا بررسی کنند، پرنده‌ها را تماشا می‌کند و گل‌ها را بو می‌کند. البته یک کار خیلی مهم دیگر هم می‌کند. کاری می‌کند که نظر ای جی درباره علوم عوض شود. یعنی، خب او هنوز هم فکر می‌کند علوم برای خل و چل‌ها است، اما خل و چل‌های باحال!

شنیدن کتاب صوتی دانشمند دیوانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی دانشمند دیوانه داستان جذابی دارد که برای کودکان و نوجوانان نوشته شده است. اگر کتاب‌های دیگر این مجموعه را هم خوانده یا شنیده‌اید و دوست داشتید، این کتاب صوتی را هم حتما گوش کنید.

درباره دن گاتمن

دن گاتمن در سال ۱۹۵۵ درنیویورک متولد شد. او را به دلیل کتاب‌های معروف مدرسه پرماجرا می‌شناسند اما پیش از این که نوشتن برای کودکان را آغاز کند، مدت زیادی برای بزرگسالان می‌نوشت.

دن گاتمن در رشته روان‌شناسی تحصیل کرد و در سال ۱۹۸۰ به طور حرفه‌ای به نوشتن روی آورد. او که خودش هم مانند شخصیت اول کتابش به بازی‌های ویدیویی علاقه زیادی دارد، مجله‌ای برای بازی‌ها راه‌اندازی کرد و ناگهان به یک متخصص در این زمینه تبدیل شد. او همچنین با مجلات مختلف مرتبط با کامپیوتر مانند نشریه Genie Livewire همکاری می‌کند. تمام کتاب‌های این مجموعه پر طرفدار و خنده‌دار او، که تعداد آن‌ها به بیش از هفتاد جلد می‌رسد با امتیاز چهار و پنج ستاره به عنوان کتاب برگزیده انتخاب شده‌اند و نظر بچه‌ها و معلمان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است.

درباره شرگان انورزاده

شرگان انورزاده از گویندگان حرفه‌ای ایرانی است. او به عنوان گوینده کتاب با سایت نوار، و مجموعه واوبوک و واوخوان همکاری می‌کند. علاوه بر این در بنیاد نابینایان رودکی، رها فیلم و... نیز به‌عنوان گوینده فعالیت داشته است.

شرگان انورزاده علاوه بر کار در زمینه تولید کتاب صوتی به عنوان دوبلور و گوینده تیزر تبلیغاتی نیز فعالیت کرده است.

نظرات کاربران

کاربر ۲۹۳۵۶۷۶
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

من دارم مجموعه این کتاب را دنبال می کنم و از ۴۸ جلد ۳۵ جلد رادارم توصیه می کنم که این کتاب را بخرید و مجموعه این کتاب را دنبال کنید

Astronaut
۱۴۰۰/۰۵/۲۱

پیشنهادش میکنم ، خیلی زیاد !😊😉

سعید اسپهبدی نیا
۱۴۰۰/۰۵/۰۲

عالی بود، عاشقش شدم، یکی از قشنگترین کتابایی بود که مطالعه کردم .

Lady bug
۱۴۰۰/۰۱/۰۲

عالی👌👌

Arad mns
۱۴۰۰/۰۴/۱۶

خیلی خوبه، هم این جلدش هم جلد های دیگش‌ من خودم کتابش رو دارم

....
۱۴۰۰/۰۹/۲۷

عالی

بارانک
۱۴۰۰/۰۶/۱۶

خیلی خیلی باحاله

کاربر ۳۳۵۱۱۰۰
۱۴۰۰/۰۴/۲۰

داستانی جذاب 🌺

ستایش
۱۴۰۰/۰۳/۳۱

عالی

کاربر 3676093
۱۴۰۰/۱۲/۱۵

عالی عالی❤️❤️❤️👏👍👍👍👍👍👍👍

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۰۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۰۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان