دانلود کتاب صوتی چاکرا درمانی با صدای حسام صادقی نیکو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چاکرا درمانی اثر شلیلا شارامون

دانلود و خرید کتاب صوتی چاکرا درمانی

معرفی کتاب صوتی چاکرا درمانی

کتاب صوتی چاکرادرمانی نوشته شلیلا شارامون و بودو جی باجینسکی است، فعال و هماهنگ‌کردن چاکراها بسیار ساده است. در طول راه به جایی می‌رسیم که متوجه می‌شویم صرفاً رمزآلود جلوه‌دادن این دانش باعث شده است تا ارزش ذاتی آن دست‌کم گرفته شود؛ و مطمئناً این از نسلی به نسل دیگر انتقال داده شده است. حقیقت این است که امروزه خیلی از ما قادر هستیم که این گنجینهٔ دانش را که ناشی از رشد تکاملی اخیر است، به چنگ آوریم و بفهمیم.

درباره کتاب چاکرادرمانی

در برخی لحظه‌های زندگی، تقریباً همهٔ آدم‌ها از خودشان می‌پرسند: «من کیستم؟ چه نیرویی در من عمل می‌کند؟ چه توانایی‌هایی در درون من نهفته است؟ و چگونه می‌توانم استعدادهای بالقوه‌ام را در جهت نیل به شادی و خلاقیت بیدار کنم؟»

نویسنده بر این باور است که هیچ دانشی به اندازهٔ دانش مراکز انرژی بدن که نام دیگر آنها «چاکرا» است، به این سؤالات پاسخ نمی‌دهد. هنگام یادگیری هدف و طریقهٔ عملکرد چاکراها در بُعد وسیع به نیروی بالقوهٔ انسان برای کامل‌بودن دست می‌یابیم و این نیروی فریبنده و تحسین‌آمیز که در همهٔ ما وجود دارد، از شگفتی‌های معجزه خلقت است.

هدف کتاب این است که به شناخت و درک این توانایی ذاتی انسان کمک کند.

در ارتباط با عملکرد چاکراها لزوماً نیازی به روشن‌بینی و یا این‌گونه قدرت‌ها نیست. با وجود این متوجه می‌شوید که حساسیت‌تان در مورد سطوح لطیف به‌طور مشخصی افزایش خواهد یافت. همچنین درک می‌کنید که اجزای دانش و تجربیاتتان به‌طور محسوسی با یکدیگر تلفیق خواهند شد.

فعال و هماهنگ‌کردن چاکراها بسیار ساده است. در طول راه به جایی می‌رسیم که متوجه می‌شویم صرفاً رمزآلود جلوه‌دادن این دانش باعث شده است تا ارزش ذاتی آن دست‌کم گرفته شود؛ و مطمئناً این از نسلی به نسل دیگر انتقال داده شده است. حقیقت این است که امروزه خیلی از ما قادر هستیم که این گنجینهٔ دانش را که ناشی از رشد تکاملی اخیر است، به چنگ آوریم و بفهمیم.

شنیدن کتاب چاکرا درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی شادتری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چاکرا درمانی

بدن اتری از نظر شکل و ابعاد همانند بدن فیزیکی است، و گاهی «جفت اتری» یا «بدن فیزیکی درونی» نامیده می‌شود. عهده‌دار نیروهایی مثل شکل‌دادن به بدن فیزیکی، انرژی حیاتی و خلاق و تمام حس‌های فیزیکی است.

بدن اتری با هر تناسخی دوباره فرم می‌گیرد و بعد از سه تا پنج روز پس از مرگ فیزیکی تجزیه می‌شود. (در هر تناسخی بدن اختری، ذهنی و روحانی به خروجشان بعد از مرگ ادامه می‌دهند و دوباره با فرم جدید بدن فیزیکی یکی می‌شوند).

بدن اتری انرژی‌های حیاتی را از راه چاکرای شبکهٔ خوشیدی از خورشید و از راه چاکرای ریشه از خاک می‌گیرد. این انرژی‌ها را نگه می‌دارد و تقویت‌شان می‌کند و به‌طور مستمر از راه چاکراها و نادی‌ها به طرف بدن فیزیکی جریان دارد. این دو فرم انرژی، زندگی متعادلی را برای سلول‌های بدن تضمین می‌کنند. وقتی اندام‌های بدن انرژی کافی دریافت کردند، بدن اتری انرژی اضافی را از راه چاکراها و منافذ پوست به بیرون می‌فرستد. انرژی که از پوست خارج می‌شود، حدود دو اینچ طول دارد. از این‌رو، کسانی که مهارت در دیدن هاله‌ها دارند، اولین هاله‌ای که می‌بینند، شکل کلی هالهٔ اتری است.

این تشعشات، بدن فیزیکی را مثل لایه‌ای محافظ در بر می‌گیرد. از ورود میکرب‌های بیماری‌زا و مواد زیان‌آور به بدن جلوگیری می‌کنند و همزمان جریان پایداری از انرژی حیاتی را به اطراف ساطع می‌کنند.

این ایمنی طبیعی به این معناست که هیچ‌کس اساساً به دلایل خارجی بیمار نمی‌شود. دلایل بیماری‌ها همیشه در درون نهفته هستند. افکار و احساسات منفی و همچنین عدم هماهنگی شیوهٔ زندگی با آنچه بدن به‌طور طبیعی نیاز دارد (استرس، رژیم غذایی ناسالم، نوشیدن زیاد الکل، سیگار و مواد مخدر) استفاده بیش از حد از نیروی حیاتی اتری، از قوت و شدت تشعشعات انرژی کم می‌کند، و بدین ترتیب دامنهٔ هاله ضعیف خواهد بود. با ترک جریان انرژی بدن خمیده به نظر می‌آید و در ارتباط با دیگران شیوهٔ درستی حاکم نخواهد بود. در این صورت استاد «حفره» یا «شکاف» هایی در هاله می‌بیند که اجازهٔ ورودِ امواج منفی یا باکتری‌های بیمای‌زا را به بدن می‌دهند. در عین‌حال، ممکن است از راه جراحات موجود در پوشش لطیف انرژی حیاتی به بیرون تراوش کند. به دلیل ارتباطِ نزدیک بین شرایط فیزیکی و تشعشعات انرژی بدن اتری اغلب به‌عنوان هالهٔ سلامت خوانده می‌شود 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد