دانلود کتاب صوتی با این کتاب زندگی را شکلات‌پیچ کنید! با صدای عاطفه حشمتیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با این کتاب زندگی را شکلات‌پیچ کنید! اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی با این کتاب زندگی را شکلات‌پیچ کنید!

معرفی کتاب صوتی با این کتاب زندگی را شکلات‌پیچ کنید!

کتاب صوتی با این کتاب زندگی را شکلات پیچ کنید نوشته موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، به شما از اسرار موفقیت در برابر مشکلات زندگی را می‌گوید و سخنانی را از زبان افراد موفق و ثروتمند بیان می‌کند.

درباره کتاب با این کتاب زندگی را شکلات پیچ کنید

افراد موفق مشکلات را شادی می‌دانند، آنها معتقدند خنده یکی از پارامترهایی است که می‌تواند به درمان دردها کمک کند، پس تا می‌توانیم غوطه‌ور در شادی گردیم و در این رابطه نیز فرصت‌ها را غنیمت بشماریم که زمان تنگ است، از اخم کردن دوری کنیم و همراه با شادی از زندگی خود رضایت داشته باشیم، نگذاریم وسوسه‌های فکری و تردیدها جای خود را با امید در زندگی عوض کند، معاشرت با آدم‌های مثبت اندیش و خوش‌رو می‌تواند ما را از نا امیدی ها و یأس دور سازد، بر زندگی خود مسلط باشیم و تا می‌توانیم بر زمان مدیریت کنیم و وقت را ضایع نکنیم.

شنیدن کتاب با این کتاب زندگی را شکلات پیچ کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال شادی هستد کتاب صوتی با این کتاب زندگی را شکلات پیچ کنید را از دست ندهید.

بخشی از کتاب با این کتاب زندگی را شکلات پیچ کنید

من زیاد عادت به خندیدن ندارم. مادرم می‌گوید اخم کردن آدم را خموده می‌کند. آیا این طور است؟

خنده متوقف کننده استرس، درد و کشمکش‌های درونی است و اگر به شکل علمی به آن نگاه کنیم، هیچ عاملی نمی‌تواند به اندازهٔ خنده و به سرعت آن، در ذهن و بدن اشخاص تعادل به‌وجود آورد. خنده برای سلامتی مفید و حتی لازم است و به کل بدن حالت آرامش می‌دهد و تا ۴۵ دقیقه پس از آن، فرد در ماهیچه‌های خود احساس راحتی می‌کند. فواید خنده به‌طور کل در چیست؟

خیلی از افراد به اهمیت خنده واقف نیستند در صورتی که به هر کدام از واکنش‌های بدن از جمله خنده و گریه را خداوند در پی هدفی به وجود آورده. به‌طور کلی خنده فواید جسمی، روحی و اجتماعی دارد که همگی برای بدن ضروری هستند. فواید جسمی خنده چیست؟

بالا بردن سیستم ایمنی بدن، کاهش دهندهٔ درد، آرامش دهندهٔ ماهیچه‌ها، جلوگیری از حملات قلبی، کاهش دهندهٔ هورمون‌های استرس‌زا، افزایش دهندهٔ آنتی‌بادی‌های ضدعفونت و کاهش مدت بیماری‌های مختلف از فواید جسمی خنده هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۹۰۰
تومان