دانلود کتاب صوتی با این کتاب باهم قویتریم! با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با این کتاب باهم قویتریم! اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی با این کتاب باهم قویتریم!

معرفی کتاب صوتی با این کتاب باهم قویتریم!

کتاب صوتی با این کتاب باهم قویتریم! نوشته موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، نکات جذابی را در رابطه با انس و الفت بیشتر در خانه و جامعه، بیان می‌کند. نسخه صوتی این اثر را با صدای حدیثه حیدری می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی با این کتاب باهم قویتریم!

 نویسندگان در این کتاب نکاتی را یادآوری می‌کنند که رعایتشان باعث می‌شود زندگی آرام تر و شادتری برای خود و اطرافیان و عزیزانمان بسازیم. در حقیقت آنان معتقدند که در کنار هم می‌توانیم رشد کنیم و رابطه بهتری داشته باشیم. برای قرار گرفتن در مسیر رشد و همچنین برای اینکه از زندگی و روابطمان آرامش دریافت کنیم، لازم است تا نکاتی را رعایت کنیم. برای دور کردن استرس از زندگی، حفظ احترام و همچنین جایگزین کردن دوستی‌ها با دشمنی‌ها، این کتاب به شما کمک می‌کند. 

کتاب صوتی با این کتاب باهم قویتریم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری را به شنیدن کتاب صوتی با این کتاب باهم قویتریم! دعوت می‌کنیم. اگر دوست دارید زندگی سرشار از مهر و روابط سالم و سازنده داشته باشید، این کتاب انتخاب خوبی برای شما است. 

بخشی از کتاب صوتی با این کتاب باهم قویتریم!

در رابطه با انس و الفت بیشتر در خانه و جامعه، نکاتی را نه تنها باید رعایت نمود، بلکه به رشد آن نیز باید اقدام کرد، برای مثال سعی کنیم در خانه با گرمی حتی یک سلام، محبت را جایگزین نگرانیها و استرس ها کنیم، اگر هم انتقادی داریم باید اصول و مرام اجتماعی را رعایت کرد، نه از روی حب و بغض. همیشه بزرگترها موجب آرامش کوچکترها می‌شوند و باعث می‌شوند فرزندان، بالاخص آن‌هایی که در سنین بلوغ هستند از پرخاشگری و انتقام دور شوند و این نکته به کل جامعه نیز تعمیم داده می‌شود، پس کاری کنیم تا در زندگی استرس ماندگار نشود، نگه داشتن حرمت یکدیگر و احترام متقابل، نه تنها سختی‌ها را از میان بر می‌دارد، بلکه دوستی را نیز جایگزین آن می‌کند.

« کل محبه تکون بعوض فاذا زال المحبه »

هر محبتی در برابر عوضی باشد، پس هر گاه که عوض زایل گردد محبت نیز زایل گردد

(جنید بغدادی، به نقل از غزالی، احیاءالعلوم الدین، ۴/ ۵۹ )

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان