دانلود کتاب صوتی پیروزی در تاریکی شروع می شود با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیروزی در تاریکی شروع می شود اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی پیروزی در تاریکی شروع می شود

معرفی کتاب صوتی پیروزی در تاریکی شروع می شود

کتاب صوتی پیروزی در تاریکی شروع می شود نوشته جول اوستین است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور از در اعماق تاریکی‌ها، روشنایی پیروزی را مشاهده خواهید کرد.

درباره کتاب پیروزی در تاریکی شروع می شود

در این کتاب که از سخنرانی با همین عنوان از جول اوستین در سال ۲۰۲۰ منتشر شده، جول اوستین بیان می دارد که خداوند همیشه کارش را در تاریکی آغاز می کند به این صورت که وقتی اولین روز در جهان هستی را خلق کرد اول شب را آفرید و سپس از دل تاریکی روز را به‌وجود آورد.

او با آوردن این مثال می‌خواهد به ما بگوید که وقتی در تاریکی هستیم و جز تاریکی چیزی نمی‌بینیم نباید تصور کنیم که این پایان کار ما است و نور و امیدی دیده نمی‌شود بلکه خداوند از عمد شب را اول به‌وجود آورد که ما متوجه شویم از ۱۲ شب به بعد اگرچه هنوز تاریک است اما در واقع مقدمه یک روز جدید و امید است او با آوردن مثال‌هایی این موضوع را برای ما روشن می‌کند.

شنیدن کتاب پیروزی در تاریکی شروع می شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ک زندگی شاد و سرشار از نور پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان