دانلود کتاب صوتی گسترش پیدا کنید (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گسترش پیدا کنید (خلاصه کتاب) اثر لز مک کیون

دانلود و خرید کتاب صوتی گسترش پیدا کنید (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی گسترش پیدا کنید (خلاصه کتاب)

نانو کتاب صوتی گسترش پیدا کنید نوشته لز مک کیون است، این کتاب توصیه‌ مختصر و عملی برای آن دسته از رهبران و موسسان کسب‌وکار ارائه می‌کند که به دنبال گسترش و اِسکِیل (Scale) پایدار سازمان‌هایشان هستند.

نانوکتاب‌های چکیده‌ای مختصر و مفید از کتاب‌های اصلی هستند به گونه‌‌ای که پیام اصلی کتاب را بی کم و کاست منتقل کنند و هیچکدام از مباحث اصلی کتاب را از دست ندهید.

درباره نانو کتاب صوتی گسترش پیدا کنید

کتاب گسترش پیدا کنید تعریفی از گسترش، نحوه‌ ارزیابی اینکه آیا اِسکیل برای شرکت‌تان مناسب است یا نه، چالش‌هایی که شخصا تجربه خواهید کرد و ذهنیت و تیمی که برای گسترش موفقیت‌آمیز نیاز دارید، ارائه می‌کند.

لز مک‌کیون رئیس و مدیرعامل شرکت «موفقیت قابل‌پیش‌بینی» است. این شرکت توصیه‌هایی درباره‌ رشد تسریع‌ شده‌ کسب‌وکار ارائه می‌کند. مک‌کیون بعد از راه‌اندازی بیش از ۴۰ کسب‌وکار تا ۳۵ سالگی، ۲۰ سال صرف مطالعه‌ الگوهای رشد در شرکت‌های بزرگ کرد. او یکی از نویسندگان وال‌استریت ژورنال و پرفروش‌ترین کتاب روزنامه‌ «یواس‌ای تودی» به نام «موفقیت قابل‌پیش‌بینی: قرار دادن سازمان‌تان در مسیر رشد و حفظ آن در مسیر»، «هم‌نیروبخش: چگونه تیم‌تان را به سمت موفقیت قابل‌پیش‌بینی هدایت کنید» و «پیشگام باشید: چشم‌اندازتان را به اشتراک گذارید، به دیگران الهام‌بخشی کنید و به غیرممکن دست یابید» است.

شنیدن نانوکتاب گسترش پیدا کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این نانو کتاب را به تمام کسانی که به دنبال رشد کسب و کارشان هستند پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۴۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۴۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان