دانلود کتاب صوتی راز ثروتمند شدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز ثروتمند شدن اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی راز ثروتمند شدن

معرفی کتاب صوتی راز ثروتمند شدن

کتاب صوتی راز ثروتمند شدن نوشته موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، به شما از اسرار موفقیت و ثروتمند شدن می‌گوید و سخنانی را از زبان افراد موفق و ثروتمند بیان می‌کند.

این اثر را با صدای حدیثه حیدری می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی راز ثروتمند شدن

برای ثروتمند شدن چه رفتارها و کارهایی لازم است انجام دهیم؟ آیا مداومت و تلاش به تنهایی موثر است یا باید کارهای دیگری هم انجام داد؟ آیا به کمک پول و ثروت می‌توان تمام مشکلاتی را که سر راهمان است، از میان برداریم؟ 

یکی از عواملی که می‌تواند هر کس را به سوی ثروتمند شدن بکشاند بهبود بخشیدن فرهنگ لغات مالی است. باید متوجه باشید که یک فرآیند فکری مثبت است که نوید یک پیروزی را می‌دهد. تغییر برنامه‌ها از نکات مهم رسیدن به موفقیت و رویاهای هر شخص است. برای ثروتمند شدن قبل از اینکه کاری را شروع کنید، باید به پایان آن هم بیندیشید تا بفهمید که چگونه و روی چه چیزی باید سرمایه‌گذاری کنید که می‌توان از آن به عنوان زیربنای اساسی سرمایه‌گذاری نام برد. باید از کاری که می‌خواهید انجام دهید کاملاً سر درآورید تا بی‌گدار به آب نزنید.

اگر در عین حالی که ثروتمند هستید، مصرف درستی از ثروت خود کنید، آرامش را در کنارتان خواهید داشت، چون ثروت به خودی خود آرامش نمی‌دهد و در پایان اینکه از نشانه‌های ثروت، بخشیدن است.

کتاب صوتی راز ثروتمند شدن  را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید مسیر موفقیت را با سرعت طی کنید و به ثروت برسید، شنیدن این کتاب می‌تواند به شما کمک کند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۳ دقیقه

حجم

۳۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۳ دقیقه

حجم

۳۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان