دانلود کتاب صوتی سرسختی در کودکان با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرسختی در کودکان اثر لی دیوید دنییلز

دانلود و خرید کتاب صوتی سرسختی در کودکان

معرفی کتاب صوتی سرسختی در کودکان

سرسختی در کودکان کتابی نوشته لی دیوید دنییِلز، ۱۶ گام موثر برای ارتقای سرسختی، اشتیاق، اراده و پشتکار در کودکان به منظور تقویت اعتماد به نفس در آنها و برخورداری از یک زندگی موفق ارائه کرده است.

 درباره کتاب صوتی سرسختی در کودکان

پدر و مادر تمایل دارند فرزندان‌شان موفق شوند و شاید مهمتر از آن، می‌خواهند آنها بتوانند بر مشکلات اجتناب‌ناپذیری که سر راهشان قرار می‌گیرد، غلبه کنند. همه والدین خواهان آنند که پسران و دخترانی انعطاف‌پذیر داشته باشیم که بتوانند علایق خود را دنبال کنند.

سرسختی به عنوان فصل مشترک داشتن اشتیاق جهت طی یک مسیر هدفمند و پشتکار جهت فایق آمدن بر موانع برای نیل به آن هدف یاد می‌شود. سرسختی باعث تغییر افراد می‌شود. علاقه زیاد، تمرینات متمرکز، و پشتکار، ستون‌ها و بنیان موفقیت هستند. افرادی که سرسخت هستند، انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای دارند و مایلند برای پیشبرد مسائل تلاش کنند. انگیزه آنها نیز این است که یک هدف مهم دارند.

کتاب صوتی سرسختی در کودکان به صورت ساده به حل مسایل و مشکلات می‌پردازد. هر فصل شامل سناریوهایی است که کودکان شما احتمالا با آنها مواجه می‌شوند و در ادامه اقداماتی که شما می‌توانید انجام دهید و کاربرد این مراحل در زندگی واقعی، ارائه گشته است.

 شما مراحل و استراتژی‌های اثبات شده‌ای را می‌آموزید که می‌توانید بلافاصله برای آموزش پسران و دختران خود جهت غلبه بر چالش‌ها، مطیع شدن، ارتقای سطح پشتکار، اراده، اشتیاق، و متعهدبودن برای رسیدن به موفقیت (که به اختصار، سرسختی نامیده می شود) از آنها استفاده نمایید و به آنها کمک کنید در زندگی خود بدرخشند.

 شنیدن کتاب سرسختی در کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه پدران و مادرانی که می‌خواهند از زمان کودکی فرزندانشان برای موفقیت آنها در آینده برنامه‌ریزی کنند.

نظرات کاربران

کتابگردون
۱۳۹۹/۱۱/۰۴

خیلی روم تاثیر گذاشت امیدوارم در آینده از مطالبش بتونم استفاده کنم و دخترم رو با اعتماد به نفس بار بیارم😍

nilmah_bookish
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

یک کتاب روانشناسی تربیت کودکان که برای تمام والدین واجبه و حتی خوندنش برای معلم ها و مربی هایی که با کودکان سرو کار دارند میتونه مفید باشه چون بهتون یاد میده چجوری یک کودک شاد در عین حال سرسخت

- بیشتر
رضاکمال شهسوار
۱۴۰۰/۰۱/۲۷

این کتاب صوتی شاید برای فرهنگ غرب مناسب باشد در ایران اسلامی نیاز است به کتابی که درمورد افراد و اسامی ایرانی توضیح دهد

زمان

۲ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان