دانلود و خرید کتاب سرسختی در کودکان لی دیوید دنییلز ترجمه نازنین مهرپناه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سرسختی در کودکان

کتاب سرسختی در کودکان، نوشته لی دیوید دنییلز است که با ترجمه نازنین مهرپناه منتشر شده است. این کتاب ۱۶ گام موثر در جهت ارتقای سرسختی، اشتیاق، اراده و پشتکار در کودکان به منظور تقویت اعتماد به نفس در آن‌ها و برخورداری از یک زندگی موفق را می‌آموزد.

درباره کتاب سرسختی در کودکان

ما به عنوان پدر و مادر تمایل داریم فرزندان‌مان موفق شوند و شاید مهمتر از آن، می‌خواهیم بتوانند بر مشکلات اجتناب‌ناپذیری که سر راهشان قرار می‌گیرد، غلبه کنند. ما خواهان آنیم که پسران و دخترانی انعطاف‌پذیر داشته باشیم که بتوانند علایق خود را دنبال کنند.

سرسختی به عنوان فصل مشترک داشتن اشتیاق جهت طی یک مسیر هدفمند و پشتکار جهت فایق آمدن بر موانع برای نیل به آن هدف یاد می‌شود. سرسختی باعث تغییر افراد می‌شود. علاقه زیاد، تمرینات متمرکز، و پشتکار، ستون‌ها و بنیان موفقیت هستند. افرادی که سرسخت هستند، انعطاف‌پذیری فوق‌العاده ای دارند و مایلند برای پیشبرد مسائل تلاش کنند. انگیزه آنها نیز این است که یک هدف مهم دارند.

این کتاب به صورت ساده به حل مسایل و مشکلات می‌پردازد. هر فصل شامل سناریوهایی است که کودکان شما احتمالا با آنها مواجه می‌شوند و در ادامه اقداماتی که شما می‌توانید انجام دهید و کاربرد این مراحل در زندگی واقعی، ارائه گشته است. شما مراحل و استراتژی‌های اثبات شده‌ای را می‌آموزید که می‌توانید بلافاصله برای آموزش پسران و دختران خود جهت غلبه بر چالش‌ها، مطیع شدن، ارتقای سطح پشتکار، اراده، اشتیاق، و متعهد بودن جهت نیل به موفقیت (که به اختصار، سرسختی نامیده می شود) از آنها استفاده نمایید و به آنها کمک کنید در کل زندگی خود بدرخشند.

خواندن کتاب سرسختی در کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب سرسختی در کودکان

سرسختی از استقامت پایدارتر است. سرسختی در مورد کار بر روی چیزی است که برای آن اهمیت زیادی قایل هستید و تمایل دارید آن را به اتمام برسانید. این کار مانند دنبال کردن چیزهای جالب یکی پس از دیگری نیست بلکه به معنای تعهد داشتن در ثابت قدم بودن در یک مسیر ثابت است و به شما کمک می‌کند به آن همانند یک مسابقه فکر کنید. دونده ای که با حداکثر سرعت می‌دود و از سایر رقبا جلوتر است، اما پس از مدتی خسته می‌شود و نمی‌تواند کار را تمام کند، او سرسخت نیست. دونده‌ای که احساس می‌کند ادامه دادن سخت است و می‌ایستد نیز سرسخت نیست. دونده سرسخت، فردی است که با سرعت ثابتی می‌دود و گاهی سرعت خود را کم یا زیاد می‌کند اما در نهایت به خط پایان می‌رسد.

ادامه فعالیت پس از یک روز خیلی سخت نیز نمونه دیگری از سرسختی است. اگر بازیکن فوتبالی را برای کودک خود تصویرسازی کنید که به سختی تلاش می‌کند گل بزند یا در شرایط سخت یک پاس کاری خوب دارد، نمونه ویران‌کننده‌ای را ارائه داده‌اید.

اگر روز بعد فرزند شما بیاید و بگوید آماده است ۱۰۰% تلاش خود را بکار گیرد، نشان‌دهنده این است که او تنها برای سرسخت بودن برافروخته شده است.

شاید، جملات زیر نشان‌دهنده روحیه سرسختی باشند.

"می خواهم این کار را انجام دهم، مهم نیست چگونه"، "راهش را پیدا می‌کنم!" 

نظرات کاربران

Samieh Jalali
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

چون خودم یه سری مشکلات دارم همیشه این کتاب رو گرفتم صفحه ۳۰ هستم خیلی خوبه وتاثیر گذار اگه با کارکردن وخودتون مشکل دارین واکثروقتا ناامید هستین حتما بخونیدش برای والدین خیلی توصیه میشه 🙂

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
چه زمانی کودکان یاد می‌گیرند که از شکست بترسند؟ خیلی زودتر از آنچه فکر کنید این امر اتفاق می‌افتد. حتی قبل از اینکه به کلاس اول بروند، می‌توانند تشخیص دهند که اشتباهات آنها باعث ایجاد واکنش‌های خاصی در بزرگسالان می‌شود. حال بزرگسالان چه می‌کنند؟ اخم می‌کنیم. و با عجله به کودکان‌مان می‌فهمانیم که خراب‌کاری کرده‌اند. با این کاری چه چیزی به آنها می‌آموزیم؟ تحقیر، اضطراب و فضاحت. بدینگونه بچه‌ها یاد می‌گیرند که موفق نشدن بد است، خیلی بد. آنها برای محافظت از حس ارزشمندبودنِ خود می‌آموزند که ریسک نکنند و برای بهترین بودن نجنگند.
Yasin Heidari

حجم

۱۶۸٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

حجم

۱۶۸٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان