دانلود کتاب صوتی چگونه برند ها ما را شست ‌و شوی مغزی می‌دهند با صدای احسان اطهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه برند ها ما را شست ‌و شوی مغزی می‌دهند اثر مارتین لیندستروم

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه برند ها ما را شست ‌و شوی مغزی می‌دهند

معرفی کتاب صوتی چگونه برند ها ما را شست ‌و شوی مغزی می‌دهند

کتاب صوتی چگونه برند ها ما را شست ‌و شوی مغزی می‌دهند نوشته مارتین لیندستروم درباره شگردهایی است که شرکت‌ها برای دستکاری ذهن ما و ترغیبمان به خرید به کار می‌گیرند. این اثر را با ترجمه زهره نوروزی و با صدای احسان اطهری می‌شنوید. 

نشریه ره‌آورد مدیریت در سال ۱۳۹۵ با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد. در هر شماره چکیده چندین کتاب روز مدیریت به همراه یادداشت اختصاصی بزرگ‌ترین نویسندگان مدیریت و کسب‌وکار مانند ست گادین، سایمون سینک و هنری مینتزبرگ منتشر می‌شود. 

درباره کتاب صوتی چگونه برند ها ما را شست ‌و شوی مغزی می‌دهند

دنیای امروز ما، دنیایی است که بر اساس تبلیغات می‌چرخد. انسان‌ها به راحتی تحت تاثیر تبلیغات قرار می‌گیرند و مدام در حال خریدن کردن هستند. آنان اینطور فکر می‌کنند که اگر خرید نکنند، ممکن است از دوستان، همسایگان یا آشنایانشان عقب بمانند. در این حال، برای یک برند چیزی مهم‌تر از تبلیغات وجود ندارد. برندها باید بدانند که چگونه می‌توانند مردم را به خریدن تشویق و ترغیب کنند. 

مارتین لیندستروم در کتاب صوتی چگونه برند ها ما را شست ‌و شوی مغزی می‌دهند برای مخاطبانش از شگردهایی می‌گوید که شرکت‌ها و برندها برای دستکاری ذهن ما استفاده می‌کنند و به این ترتیب ما را به خرید ترغیب می‌کنند. 

کتاب صوتی چگونه برند ها ما را شست ‌و شوی مغزی می‌دهند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب صوتی برای تمام افرادی که دوست دارند با ذهن باز و آگاهانه خرید کنند، مطالب مفیدی دارد. اگر در زمینه تبلیغات فعالیت می‌کنید، این کتاب می‌تواند نکات مفیدی را در اختیارتان قرار دهد. 

بخشی از کتاب صوتی چگونه برند ها ما را شست ‌و شوی مغزی می‌دهند

بسیاری از دلبستگی‌های بزرگسالی ما واقعا در کودکی ما ریشه دارند. ما در بزرگسالی، همان برند خمیردندان، کره بادام‌زمینی یا اسپری تمییزکننده‌ای را استفاده می‌کنیم که از کودکی ‌شناخته‌ایم. مطالعات نشان می‌دهد که بخش اعظمی از گرایش به محصولات و برندها، تا پیش از رسیدن به هفت‌سالگی در ما نهادینه شده‌اند؛ اما من بر اساس مشاهداتی که داشته‌ام می‌توانم ادعا کنم که برخی از زیرک‌ترین تولیدکنندگان جهان سعی دارند سلیقه ما را پیش از این سن شکل بدهند، خیلی قبل‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنید. مثلاً پیش از آنکه به دنیا بیاییم.

تحقیقات نشان داده است که جنین صداهای خارج از بدن مادر را می‌شنود. صدای مادر برایش جذابیت دارد و موسیقی‌ای که مادر گوش می‌دهد آرامَش می‌کند. این انس و اُلفت، طبیعی و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسد تا زمانی که پای آهنگ‌های تبلیغاتی محصولات به‌میان می‌آید. پیتر هِپِر، پژوهشگر دانشگاه کوئینز دریافته است نوزادان موسیقی‌هایی را ترجیح می‌دهند که مادرانشان در زمان بارداری از تلویزیون می‌شنیدند و این موسیقی هرچه ابتدایی‌تر و تکراری‌تر باشد برایشان دلنشین‌تر است. درحقیقت، جنین نه‌تنها می‌تواند موسیقی را در درون رحم مادر بشنود، بلکه آن موسیقی می‌تواند اثر عمیق و پایداری بر او بگذارد، به‌طوری‌که سلیقه‌‌اش را در بزرگسالی شکل دهد.

به‌همین‌ترتیب، سلیقه غذایی انسان‌ها به سمت غذاهایی می‌رود که مادرش در دوران بارداری و شیردهی مصرف می‌کرده است. بی‌دلیل نیست که برند فیلیپینی آب‌نبات «کوپیکو» نمونه‌هایی از محصولاتش را رایگان در اختیار زنان باردار قرار می‌دهد. چند سال پیش، کوپیکو محصول جدیدی را معرفی کرد: قهوه‌ای که دقیقاً طعمی شبیه به آن آب‌نبات‌ها داشت. جالب اینجاست که وقتی قهوه کوپیکو در فروشگاه‌ها عرضه شد، طرفداران زیادی به‌خصوص در میان کودکان یافت. بله، همان کودکانی که در حالت عادی به‌هیچ‌وجه به قهوه نزدیک نمی‌شدند، عاشق طعم قهوه کوپیکو شدند. از مادرانی که در دوران بارداری از آبنبات‌های کوپیکو استفاده کرده بودند نظرسنجی کردم. بسیاری از آنها گفتند که وقتی مقدار کمی از قهوه کوپیکو را به بچه‌های بهانه‌گیرشان می‌دهند، آنها به‌سرعت و به شکلی معجزه‌آسا آرام می‌گیرند.

نظرات کاربران

Mahtab Noedoost
۱۴۰۱/۰۹/۱۲

یک مرور کوتاه درباره ی تموم روش هاییه ک برندا موفق میشن؛ اگرچه کم و بیش اینا رو می‌شنویم اما میشه گفت جالب بود. خصوصا به کسایی ک اصلا درین زمینه چیزی نشنیدن، ب عنوان یه شمای کلی توصیه میشه‌.

حسین
۱۴۰۰/۰۲/۱۱

کتاب شگرد گرگ رو هم از این ناشر گرفتم و این دو کتاب در کنارهم چقدر به بینش من کمک کرد

محمد
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

سرعت خوانش این کتاب هم مانند بازاریابی یک صفحه ای زیاد است.به نظرم یه ۱۰ الی ۱۵ درصد سرعت خواندن متن رو باید کمتر می کرد. ممنون از آثار ارزشمند مجله ره آورد مدیریت

n alaei
۱۴۰۱/۰۳/۱۹

به نظرم بهتره خود کتاب رو بخونید تا خلاصه یه ساعتی

نازنین
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

مطالب کتاب کاملا کاربردی بود. دید شما نسبت به بازاریابی را کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد. ترجمه عال بود. صدای گوینده گیرا و جذاب ممنون از طاقچه و ناشر

صحرا
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

خیلی عجیبه که شرکتها و برندها از دوران جنینی در حال برنامه ریزی روی ما هستن

رضوی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

بعد از اینکه این کتاب رو خوندم متوجه شدم اصلا اتفاقی نبوده که برندها دنیا رو گرفتن محشر بود

گلی وزیری
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

هر قسمتش این کتاب شگفت زده می‌کنه آدم رو خوشحالم که این کتاب رو گرفتم

arezo taghche
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

بسیار به روز و مطالب کاربردی و ترجمه خوب و کیفیت صدای خوب. تشکر

محمدپور
۱۳۹۹/۰۹/۰۱

در زمینه برندسازی مدت‌ها بود چنین کتابی نخونده/نشنیده بودم. نویسنده کتاب خریدشناسی. صدا عالی بود.

زمان

۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان