دانلود کتاب صوتی ماتیلدا با صدای نرگس آهازان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماتیلدا اثر رولد دال

دانلود و خرید کتاب صوتی ماتیلدا

معرفی کتاب صوتی ماتیلدا

کتاب صوتی ماتیلدا یکی از قصه‌های مجموعه داستان‌های عجیب آقای دال، نوشته رولد دال، نویسنده چیره دست داستان‌های کودکان است. رولد دال اولین بار ماتیلدا را در ۱۹۸۸ در انگلستان منتشر کرد.

این کتاب رتبه سوم صد رمان برتر کودک را کسب کرد و مورد توجه کودکان کشورهای زیادی قرار گرفت. رولد دال در این کتاب به کودکان به ویژه دختران یاد می‌دهد که روی پای خودشان بایستند، مشکلاتشان را خودشان حل کنند و توانایی‌هایشان را باور داشته باشند.

درباره کتاب صوتی ماتیلدا

ماتیلدا دختر کوچکی است که رولد دال در این کتاب، ما را با دنیای او آشنا می‌کند. خانواده ماتیلدا خیلی به او توجهی نمی کنند. پدر ماتیلدا فکر می‌کند دخترش احمق است و ماتیلدا برای این که از پدر انتقام بگیرد دست به کارهایی می‌زند.سرانجام ماتیلدا را به مدرسه می‌فرستند و او آنجا هم کارهای عجیبی می‌کند. او یک دختر با توانایی‌های خارق‌العاده است.

شنیدن کتاب ماتیلدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

ماتیلدا علاوه برا این که برای کودکان و نوجوانان به خصوص دختربچه‌ها آموزنده و سرگرم کننده است، شنیدنش برای بزرگسالان هم می‌تواند جذاب باشد.

درباره رولد دال

رولد دال در ۱۹۱۶ متولد شد و از کودکی عاشق داستان و کتاب بود. اساس قصه‌هایش را از افسانه‌هایی که مادرش برایش تعریف می‌کرد به علاوه ماجراهایی که برای خودش اتفاق افتاده بود می‌گرفت. از مهم‌ترین آثار او می‌توان به «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»، «جیمز و هلوی غول پیکر»، و«انگشت جادویی» اشاره کرد. بیشتر آثار دال به فیلم درآمده‌اند.

شخصیت‌های کودک و خردسال داستان‌های دال با آدم بزرگ‌هایی که با آنها بدرفتاری می‌کنند، در کشمکش‌اند و معمولا یک آدم بزرگ خوب با آدم‌ها یا آدم بد داستان می‌جنگد.

دال در سال ۱۹۹۰ درگذشت و در سال ۲۰۰۲ گالری کودکان رولد دال به افتخار او در موزه اشرافی شهر گریت میسندن، ایالت باکینگ همپشایر انگلستان افتتاح شد که هدفش آموزش هنر ادبیات برمبنای نوشته‌های رولد دال است. جایزه‌ی the Roald Dahl funny Prize هم به افتخار او هر سال به نویسندگان کتاب‌های طنز کودک و نوجوان اهدا می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس رولد دال
رولد دال

رولد دال رمان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس، شاعر و خلبان جنگنده‌ی بریتانیایی است. شهرت او بیشتر از کتاب‌هایی حاصل شد که برای کودکان و نوجوانان نوشت؛ او را یکی از بزرگترین نویسندگان کودک در قرن بیستم خوانده‌اند. دال سابقه‌ی حضور در جنگ دوم جهانی به عنوان خلبان نظامی و نیز همکاری با سازمان‌های اطلاعاتی بریتانیا را در کارنامه‌ی خود دارد.

نظرات کاربران

شادی ربیعی
۱۳۹۹/۰۸/۱۴

به نظر من منو یاد هری پاتر می اندازد و مثل هری پاتر بسیار عالی است

;𝗕𝖺𝗁𝗮𝗋𝖾𝗵
۱۴۰۰/۱۲/۰۱

نسخه چاپی این کتاب رو خوندم..که البته ترجمه توسط خانم شهلا طهماسبی انجام شده بود. اما فقط میتونم بگم مگه یه کتاب چقدر میتونه خوشگل و بی نظیر باشه؟ واقعا بی نقص بود شباهتی هم با کتاب دوتا خفن داشت . هدف

- بیشتر
AROSHA
۱۳۹۹/۰۸/۲۲

توصیه می کنم

مرجان غایب دوست
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

حیفه گوش نکنید خیلی داستان قشنگ و دوست داشتنی بود گوینده ها هم عالی بودن💓

نغمه
۱۳۹۹/۰۸/۲۱

خیلی خیلی جالب است حتما بخرید

فقط خدا
۱۳۹۹/۱۰/۱۴

من فیلمش رو دیدم فوق العاده بود 🤩😍

Dr.Kimiya
۱۴۰۰/۰۳/۰۸

خیلیییی خوبه در کسانی که کتاب رو مطالعه می کنن انگیزه برای درس خوندن ایجاد می کنه به هر حال کتاب رو هرچه سریع تر بخونید🤩📚

عاشق کتاب
۱۳۹۹/۱۱/۲۳

عالیع.ولی من نتونستم اینجا بخونم فقط میشد خرید.من نمیخواستم بخرم‌.... از یه جا دیگه گوش کردم‌‌...واقعا کتابه عالییی بود من عاشق این کتاب شدم.و نوشته هاش بی نظیر بود‌‌‌‌....

کتاب خوان
۱۴۰۰/۰۳/۲۷

من چاپی شو خواندم.یعنی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییه.واقعا باور نمی کنم کتابی به این زیبایی وجود داشته باشه. ماتیلدا دختری نابغه است،ولی پدر و مادرش به او لقب هایی زشت داده اند و..... فقط وسطای داستان نقش ماتیلدا کمرنگ شده بود.

کاربر ۲۸۳۷۹۶۵
۱۳۹۹/۱۲/۰۸

عااااااااااللللللللییییی بود خیلی خیلی خوب بود ❤️🌹

زمان

۵ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۳۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۳۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان