دانلود کتاب صوتی عشق هرگز فراموش نمی‌کند با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق هرگز فراموش نمی‌کند اثر سالی هپ‌ورث

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق هرگز فراموش نمی‌کند

معرفی کتاب صوتی عشق هرگز فراموش نمی‌کند

عشق هرگز فراموش نمی‌کند سومین و جدیدترین رمان سالی هپ‌ورث، نویسنده استرالیایی است که به‌عنوانی رمانی عاشقانه مورد توجه بسیاری از منتقدین و مخاطبان قرار گرفته است.

 درباره کتاب صوتی عشق هرگز فراموش نمی‌کند

آنا فراستر دختری است که در سی و هشت سالگی دچار آلزایمر شده‌است. خانواده‌اش او را به موسسه‌ای می‌فرستند که از این بیماران نگهداری ‌می کند. آنجا پسری که تقریبا هم‌سن آنا است به نام لوک، به او نزدیک می‌شود. آن‌چه آنا انتظارش را ندارد عشقی است که بین آنها شکل می‌گیرد. 

ما فکر می‌کنیم آلزایمر فقط مختص افرادی است که شصت سالگی را پشت سر گذاشته‌اند اما تحقیقات ثابت کرده‌اند که گاهی آلزایمر گریبانگیر جوان‌ترها هم می‌شود و افراد بین ۳۰ تا ۴۰ سال هم به آلزایمر مبتلا می‌شود و همین موضوع، سوژه نوشتن رمان عشق هرگز فراموش نمی‌کند شده است.

شنیدن کتاب صوتی عشق هرگز فراموش نمی‌کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی عشق هرگز فراموش نمی‌کند با موضوع تاثیرگذارش را به همه پیشنهاد می‌کنیم. این رمان نشان می‌دهد که عشق می‌تواند تنها راه امید و نجات ما از زندگی و غافلگیری‌های آن باشد.

بخشی از کتاب صوتی عشق هرگز فراموش نمی‌کند

امروز قولی بزرگ دادی. تو به مرد جوانی که چشمانی میشی و براق دارد قول دادی که تا آخر زندگی با او بمانی. قول دادی که خودت کلیدی را نزنی و به زندگی‌ات پایان ندهی. دیگر هیچ خروج اضطراری‌ای وجود ندارد. باور اینکه تو چنین قولی داده باشی، سخت است. همین حالا هم که مشغول نوشتن هستی، توان باورش را نداری. پس چرا موافقت کردی؟ موافقت کردی، چون این مرد همان مردی است که هرگز انتظارآمدنش را به زندگی‌ات نداشتی. تو موافقت کردی، چون خودت خوب می‌دانی که حتی اگر بخواهی هم نمی‌توانید مدت زیادی کنار هم باشید. تو موافقت کردی، چون این مرد بهترین انگیزه برای ادامه‌ی این زندگی است.

نظرات کاربران

مینا
۱۴۰۰/۰۱/۲۸

خیلی زیبا بود یک رمان عاشقانه بدون خیانت چیزی در رمانهای امروزی کمتر دیده میشه ،خیلی دوستش داشتم و صدای خانم محبوب که عالی بود

p.kh
۱۴۰۲/۰۷/۰۹

خیلی دوست داشتم

nil.see
۱۴۰۲/۰۳/۱۹

واقعا لذت بردم

Farah Mohammadzadeh
۱۴۰۱/۰۸/۱۸

واقعا زیبا بود به همراه آرامشی که در صدای گو ینده وجود داشت همه چیز تکمیل شده بود

زمان

۱۳ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۵۶۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۵۶۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان