دانلود کتاب صوتی نامه‌های رز با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نامه‌های رز اثر کلاریس سابار

دانلود و خرید کتاب صوتی نامه‌های رز

معرفی کتاب صوتی نامه‌های رز

کلاریس سابار، متولد نیس فرانسه، عاشق مطالعه و گل رز است. او اعتقاد دارد بین سال‌های ۱۹۲۰ تا ۱۹۵۰، جایی در نیویورک زندگی می‌کرده است!نامه‌های رز اولین رمان این نویسندۀ جوان، رؤیاپرداز، عاشق طبیعت و ماجراجو است که برنده جایزه کتاب رمانتیک سال ۲۰۱۶ فرانسه شده‌است.

 قلم نویسنده روان و دلنشین است و شخصیت‌های داستان به‌قدری واقعی‌اند که خیلی زود می‌توانید با هر کدامشان ارتباط برقرار کنید. به‌محض برقراری این رابطه، کنار گذاشتن کتاب برایتان بسیار سخت خواهد شد.

درباره کتاب صوتی نامه‌های رز

لولا بی‌خبر از همه‌جا مشغول کار کردن در رستوران پدرومادر ناتنی‌اش است که می‌فهمد مادربزرگ‌ش، کسی که حتی از وجود او هم خبر نداشته، برایش ارثی بر جای گذاشته است. این ارث می‌تواند خوشحال‌کننده باشد، اما برای لولا، این‌طور نیست. پشت این ارثیه، ماجرایی خانوادگی وجود دارد که زندگی او را متحول می‌کند.

عنوان کتاب به نامه‌های مادربزرگ لولا اشاره دارد که برای او می‌نویسد. او در نامه‌‌هایش لولا را از وجود رازی تاریک در زندگی‌شان آگاه می‌کند و از او می‌خواهد که خود به دنبال کشف راز تاریک خانوادگی‌شان برود و دلیل این‌که فرزندخوانده شده را پیدا کند. در حقیقت رز برای نوه‌اش لولا، یک بازی مانند پازل طراحی کرده است تا حقیقت را ذره‌ذره و در قالب نامه‌هایی طولانی برایش بازگوید.

نامه‌های رز فقط روایت عشق و ناکامی‌هایی او نیست. شنونده این کتاب صوتی لحظه به لحظه با شخصیت اصلی داستان، یعنی لولایِ سی ساله آشنا می‌شود. در دلشکستگی‌هایش سهیم می‌شود و مشتاق می شود که راز خانوادگی او را بداند. نامه‌های رز بیشتر از این‌که روایت اتفاقات باشد، داستان شخصیت است. شما احوال و احساسات زنی را مرور می‌کنید که آرزو دارد صاحب یک کتاب‌فروشی شود، اما سرنوشت نقشه‌های دیگری برای او کشیده است.

شنیدن کتاب نامه‌های رز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر عاشق داستان‌های پر رمز و راز و معمایی هستید، نامه‌های رز را بشنوید.


نظرات کاربران

هفتصد و چهل و نه
۱۴۰۱/۱۱/۲۳

سریع برم سر اصل مطلب: چرا مطمئن نیستم؟! این بیشتر به خاطرِ دیدگاه اولیه‌ی من از کتابه.... با این توضیح که انتظار یه رمانِ دلهره آور ، معمایی و حتی جنایی داشتم! اما چیزی که دستم اومد یه رمانِ خانوادگی با

- بیشتر
Rosmari
۱۴۰۱/۰۹/۲۲

روند کتاب روان و جذب کننده بود. کش و قوس های بین زمان حال و گذشته خوب و به راحتی نوشته شده است. یکم انتظاراتم در مورد پایان و نتیجه گیری بیشتر بود. به نظرم کمی سطحی بود و می

- بیشتر
بهناز
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

یه سری شخصیت ها تو کتاب بی دلیل رها شده بودن یک سری از شخصیت ها اصلا درست شخصیت پردازی نشده بود مردهای داستان کلا نقش هویج رو داشتن پایان کلا سطحی و ابکی بود تنها نکته مثبت داستان گویندگی

- بیشتر
zzzz1239
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

یه داستان معمولی. واسه بینهایت خوبه ارزش خرید نداره

خواهرزاده خانم پرگرین
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

یک عاشقانه ی ماجراجویی و سراسر لطیف ♡

کاربر ۲۸۶۳۴۰۳
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

محشر بود محشررررررر،گویندگی، ترجمه ، روال داستان، چقد هیجانی ، عااالی

زمان

۱۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۵۰۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۵۰۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان