دانلود کتاب صوتی زندگیتان را دوست داشته باشید با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگیتان را دوست داشته باشید اثر ویکتوریا اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگیتان را دوست داشته باشید

معرفی کتاب صوتی زندگیتان را دوست داشته باشید

کتاب صوتی زندگیتان را دوست داشته باشید نوشته ویکتوریا اوستین است. این کتاب راه‌های زندگی شاد، تندرست و تمام و کمال را به شما یاد می‌دهد. ویکتوریا اوستین این کتاب را به این امید نوشت که به شما کمک کند در زندگی، گنج‌ها، هدایا و توانایی‌هایی که درون شما قرار داده شده و فقط باید آشکار شوند را کشف کنید.

درباره کتاب زندگیتان را دوست داشته باشید

در این کتاب برخی حقایق بنیادین را مطرح می‌شود که به شما کمک خواهند کرد عمق این گنج‌های ارزشمندی که در وجودتان است دریابید.

اما معنای اینکه «زندگی‌تان را دوست داشته باشید» چیست؟ وقتی بیشتر افراد به گرگ و میش زندگی‌شان می‌رسند، می‌گویند که مسئله داشتن خانۀ بزرگتر و کار بهتر نیست، مهم نیست چه ماشینی سوار می‌شوی یا چه لباسی می‌پوشی. بلکه می‌گویند مهم سرمایه‌گذاری در وجود خود و در روابط با دیگران است.

دوست داشتن زندگی یعنی دوست داشته باشید تغییر ایجاد کنید، چیزهای قدیمی و عادت‌های ناسالم را رها کنید تا بتوانید به بهترین خویشتن خود تبدیل شوید. چشم‌انداز و درک درستی از ارزشِ کسی که هستید و چیزی که دارید به دست آورید.

یعنی یاد بگیرید دیگران را دوست داشته باشید و یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید تا بتوانید از روابطتان چیز بیشتری به دست بیاورید. هدایایی که خداوند به شما داده است بشناسید و بهترین استفاده را از آنها بکنید.

در نهایت، دوست داشتن زندگی یعنی کشف عظمت درونی‌تان و تاثیری که شما بر دنیای پیرامون خود دارید. وقتی به گنجینه‌های درونی‌تان دست پیدا کنید، خودتان از تاثیری که پیدا می‌کنید، متعجب و شگفت‌زده خواهید شد.

شنیدن کتاب زندگیتان را دوست داشته باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم


نظرات کاربران

second🙂
۱۳۹۹/۰۷/۲۱

من چون دیگه همه ی کتاب های جول اوستین و تموم کردم دنبال یه چیزی مثل اون بودم ولی اصلا مثل جول نیست حالا من نمیدونم شاید به خاطر طرز خوندنه چول مهبد قناعت پیشه خودمونی میخونه و کتابی نمیخونه

- بیشتر
melis
۱۳۹۹/۱۰/۰۵

کتاب خوبیه میدونید مکمل کتاب های جول اوستین ولی منتها جول حرفاش بیشتر امیدوارامس ولی ویکتوریا میگه یکم تلاش هم به امیدتون اضافه کنید🙂

زمان

۷ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۲۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۲۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان