دانلود کتاب صوتی پیر گنجه در جستجوی ناکجا آباد با صدای اکرم پریمون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیر گنجه در جستجوی ناکجا آباد اثر عبدالحسین زرین‌کوب

دانلود و خرید کتاب صوتی پیر گنجه در جستجوی ناکجا آباد

معرفی کتاب صوتی پیر گنجه در جستجوی ناکجا آباد

کتاب صوتی پیر گنجه در جستجوی ناکجا آباد اثری بی‌نظیر از دکتر عبدالحسین زرین‌کوب درباره‌ی زندگی، آثار و اندیشه‌ی نظامی است.

نسخه‌ صوتی کتاب پیر گنجه در جستجوی ناکجا آباد را با صدای اکرم پریمون بشنوید و از زندگی این شاعر عاشقانه‌ها سرمست شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی پیر گنجه در جستجوی ناکجا آباد

جمال‌الدین ابومحمّد الیاس بن یوسف بن زکی بن مؤیَّد، متخلص به نظامی و نامور حکیم نظامی در سال ۵۳۵ هـ. ق در گنجه متولد شد. او شاعر و داستان‌سرای ایرانی است که در جهان به دلیل منظومه‌های عاشقانه‌ای که سروده است، مشهور شده. از میان آثار نظامی می‌توان به لیلی و مجنون، خسرو و شیرین، مخزن‌الاسرار، هفت پیکر، اسکندرنامه و دیوان قصاید و غزلیات اشاره کرد. در ایران، روز ۲۱ اسفند را در بزرگداشت نظامی گرامی می‌داند. نظامی از علوم روزگارش، مانند علوم ادبی، نجوم، فلسفه، علوم اسلامی، فقه، کلام و زبان عرب آگاه بوده است. او در تاریخ ۶۰۷ یا ۶۱۲ هـ. ق چشم از دنیا فروبست.

دکتر عبدالحسین زرین‌کوب در کتاب پیر گنجه در جستجوی ناکجا آباد درباره‌ی زندگی، آثار و اندیشه‌ی نظامی نوشته است. کتاب پیر گنجه در جستجوی ناکجا آباد یکی از بهترین آثاری است که می‌توانید درباره‌ی نظامی و آثارش بخوانید و دید کلی و وسیعی نسبت به او، آثارش، ویژگی‌های خاص هرکدام و سیر و نظام اندیشه و تفکر نظامی پیدا کنید.

کتاب صوتی پیر گنجه در جستجوی ناکجا آباد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی پیر گنجه در جستجوی ناکجا آباد اثری عالی برای تمام دوست‌داران ادبیات فارسی است. اگر دوست دارید، با زندگی، آثار و اندیشه‌ی نظامی آشنا شوید، کتاب صوتی پیر گنجه در جستجوی ناکجا آباد یک منبع عالی برای شما است. 

درباره‌ی عبدالحسین زرین‌کوب

دکتر عبدالحسین زرین‌کوب ۲۷ اسفند ۱۳۰۱ در بروجرد استان لرستان متولد شد. او یکی از بزرگ‌ترین ادیبان معاصر ایران بود که در زمینه‌های مختلف تاریخ‌نگاری، نقد ادبی، تالیف و ترجمه نیز فعالیت داشت. آثار دکتر زرین‌کوب به‌عنوان مرجع عمده در مطالعات تصوف و مولوی‌شناسی شناخته می‌شود. او آثار معروفی در تاریخ ایران و نیز تاریخ اسلام دارد. دکتر زرین‌کوب دکترای ادبیات فارسی خود را از دانشگاه تهران گرفت و از رساله‌ی خود به عنوان نقد شعر زیر نظر استاد بدیع‌الزمان فروزانفر دفاع کرد. او چندین سال در دانشگاه تهران به عنوان استادیار مشغول به تدریس بود و در فاصله‌ی بین تدریس دردانشگاه تهران و از سال ۱۳۴۱ به بعد در دانشگاه‌های آکسفورد، سوربن، هند و پاکستان، و در سال‌های ۱۳۴۷ تا سال ۱۳۴۹ در آمریکا به‌عنوان استاد میهمان در دانشگاه‌های کالیفرنیا و پرینستون به تدریس پرداخت. دکتر عبدالحسین‌زرین‌کوب در سال ۱۳۳۲ با خانم دکتر قمر آریان ازدواج کرد. از میان آثار بی‌نظیر دکتر عبدالحسین زرین‌کوب می‌توان به با کاروان حُله، نقد ادبی، از کوچه‌ی رندان، سیری در شعر فارسی، پله‌پله تا ملاقات خدا، دو قرن سکوت، کارنامه‌ی اسلام و بحر در کوزه اشاره کرد. دکتر زرین‌کوب در در ۲۴ شهریور ۱۳۷۸ در ۷۷سالگی در تهران درگذشت.

معرفی نویسنده
عبدالحسین زرین‌کوب

عبدالحسین زرین کوب در ۲۷ اسفندماه ۱۳۰۱ هـ.ش در بروجرد چشم به جهان گشود. او تحصیلات ابتدایی را در همان شهر به پایان آورد و سپس در کنار تحصیل در دوره‌ی متوسطه به تشویق پدرش که مردی متشرع و دین‌دار بود، اوقات فراغت خود را صرف فراگیری علوم دینی و حوزوی نمود و ضمن تحصیل فقه و تفسیر ادبیات عرب به شعر عربی نیز علاقه‌مند شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۷۶۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۷۶۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان