دانلود کتاب صوتی تطابق با صدای یاسین ولی نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تطابق اثر تیم هارفورد

دانلود و خرید کتاب صوتی تطابق

نویسنده:تیم هارفورد
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی تطابق

کتاب صوتی تطابق نوشته تیم هارفورد است که با ترجمه فرزان حسنی و صدای یاسین ولی‌نژاد منتشر شده است. این کتاب به شما می‌گوید چرا موفقیت همیشه از شکست شروع می‌شود. زمانی که این نوع مشکلات حل ‌شوند، چیزی مثل معجزه‌ رخ داده است. این کتاب درمورد چگونگی ایجاد این چنین معجزات است و اینکه چرا تا این حد مهم هستند و اینکه آیا می‌توانیم کاری کنیم که این معجزات بیش از پیش رخ دهند.

درباره کتاب تطابق

در این کتاب چنین مشکلاتی را بررسی می‌کنیم: چطور با شورشیانی بجنگیم که البته آنها هم مقابله به مثل خواهند کرد؛ چطور ایده‌های مهم را تقویت کنیم باوجودی که حتی فکر کردن به آنها نیز سخت به نظر می رسد؛ چطور یک اقتصاد را به نحوی بازسازی کنیم که بتواند در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم باشد، یا اینکه چطور بتوانیم کشور‌های فقیر را ثروتمند کنیم؛ چطور بتوانیم جلوی بانکداران شارلاتان را بگیریم و نگذاریم سیستم بانکداری را مجدداً نابود کنند.

این‌ها مشکلاتی پیچیده، با سرعت بسیار زیادی هستند که در دنیایی پیچیده  وجود دارند.ادعای من این است که این مسائل بیش از آنچه فکر می‌کنیم به هم مربوط هستند. جالب است که این‌ها حتی با مشکلات کوچکتر زندگی‌های ما هم وجه مشترکی دارند.

شنیدن کتاب تطابق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند راز موفقیت در زندگی را یاد بگیرند پیشنهاد می‌کنیم



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۴ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۹۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۴ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۹۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان