دانلود کتاب صوتی اسرار موفقیت با صدای شهاب ایلکا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اسرار موفقیت اثر ا. س ماردن

دانلود و خرید کتاب صوتی اسرار موفقیت

نویسنده:ا. س ماردن
گوینده:شهاب ایلکا
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی اسرار موفقیت

کتاب صوتی اسرار موفقیت، نوشته اریزون اسوت ماردن است که با ترجمه ابوالقاسم پاینده و صدای شهاب ایلکا منتشر شده است. در این کتاب شما با مفاهیم تشویق، تسلط بر خود، عادات خوب، تصمیم گیری آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید با این اسرار چگونه زندگی کنید.

درباره کتاب اسرار موفقیت

ماردن زندگی خود را به این اختصاص داده است که در تجربیات نسل‌های گذشته کندوکاو کند و حقیقت راه رستگاری را پیدا کند. کتاب اسرار موفقیت عصاره زندگی، بهبود شخصی و موفقیت حقیقی است و مجموعه‌ای کامل از رموز موفقیت و رشد است.

ماردن در موضوعات تاریخ، فلسفه، ماوراء‌الطبیعه و ... و هنر پژوهش می‌کند او در این کتاب روش خلاصه کردن را پیش گرفته است و به بهترین شکل اطلاعاتش را انتقال می‌دهد و شنونده را مجاب می‌کند در زندگی به دنبال موفقیت بگردد یا حداقل به جست‌وجوی پاسخ پرسش‌های زندگی برود.

شنیدن کتاب اسرار موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب اسرار موفقیت

«شما که از زندگانی کنونی خود خسته اید و در افق مبهم و تاریک آینده انتظار روزگار بهتر و خوش‌تری دارید، دمی به خود آیید. آنچه فردا خواهید کرد هم امروز انجام دهید زیرا امروز در اختیار شماست و فردا در اختیار تقدیر، از امروز استفاده کنید زیرا آرزوها و رؤیاها و پیشرفت‌ها و کامیابی‌های شما در امروز نهفته است.»

دکتر اوریزن اسوت ماردن نویسنده انگیزشی ومؤسس مجله موفقیت (1897) و آمریکایی است. کتاب اول او پیش به سوی جلو (1894) بلافاصله در فهرست پرفروش‌های زمان خود جای گرفت. او در سه سالگی مادر و در هفت سالگی پدر خود را از دست داد و از همان زمان تحت سرپرستی افراد مختلفی قرار گرفت و مجبور بود برای پنج خانواده کار کند تا خرج خود را درآورد. با تمامی این شرایط همانطور که در هتل کار می‌کرد مدارج علمی را در رشته‌های حقوق و پزشکی با موفقیت دریافت کرد و بعدها خود صاحب همان هتل و چندین هتل دیگر شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۸۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۸۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان