دانلود کتاب صوتی فیزیک آینده با صدای اکرم پریمون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فیزیک آینده اثر اکرم پریمون

دانلود و خرید کتاب صوتی فیزیک آینده

نویسنده:میچیو کاکو
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۴از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فیزیک آینده

میچیو کاکو در کتاب صوتی فیزیک آینده به این پرسش جذاب پاسخ داده است: چگونه علم سرنوست آدمی و زندگی روزمره‌ی ما را تا سال ۲۱۰۰ رقم خواهد زد؟ 

نسخه صوتی کتاب فیزیک آینده را با ترجمه‌ی رامین رامبد و صدای اکرم پریمون بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی فیزیک آینده

فیزیک آینده یکی از آثار مهم و مشهور میچیو کاکو، فیزیکدان ژاپنی‌تبار است. او در کتاب فیزیک آینده به بررسی علم پرداخته است و نقش آن را در سرنوشت آدمی و زندگی تا سال ۲۱۰۰ مشخص کرده است. او برای این بررسی ابتدا مخاطبانش را به سفری در گذشته می‌برد تا مسیر پیشرفت علم و تکنولوژی را بررسی کنیم. بعد از آن، از آینده‌ای صحبت می‌کند که بر اساس شواهدی که داریم، به نظر می‌رسد پیش رویمان قرار دارد. 

کتاب صوتی فیزیک آینده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به علم فیزیک از شنیدن کتاب صوتی فیزیک آینده لذت می‌برند.

درباره‌ی میچیو کاکو

میچیو کاکو  فیزیکدان مشهور ژاپنی‌تبار در ۲۴ ژانویه ۱۹۴۷ در کالیفرنیا به دنیا آمد. کاکو از بنیانگذاران نظریه ریسمان است. او کتاب‌های درسی در زمینه نظریه ریسمان و نظریه کوانتومی میدان دارد. تحصیلاتش را در دانشگاه هاروارد و دانشگاه برکلی گذرانده و به عنوان استاد دانشگاه سیتی کالج نیویورک فعالیت می‌کند. میچیو کاکو از طرفداران محیط زیست و از مخالفان به‌کارگیری انرژی هسته‌ای شکافت است. همچنین یکی از حامیان پروژه جستجوی هوش فرازمینی (ستی) می‌باشد.

از میان مشهورترین آثار میچیو کاکو می‌توان به فیزیک آینده، ابر فضا، فیزیک ناممکن‌ها، فراسوی انیشتین و جهان‌های موازی اشاره کرد. 

معرفی نویسنده
عکس میچیو کاکو
میچیو کاکو
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

میچیو کاکو فیزیکدان نظری شناخته‌شده، مروج علم و نویسنده‌ی ژاپنی‌تبار آمریکایی است. او یکی از نظریه‌پردازان بزرگ معاصر و از طرفداران محیط زیست است. کاکو علاوه‌بر نگارش کتاب‌های پرطرفدار در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی متعدد و نیز فیلم‌های مستند حضور داشته است.

نظرات کاربران

سینا علیمرادی
۱۳۹۹/۰۶/۰۳

بدون دانشمند خبری از آینده نخواهد بود خوش چهره ها و زیباروی ها شاید در جامعه دلربایی کنند ولی همه اختراعات شگفت انگیز آینده فرآورده های جانبی دانشمندان گمنام و قدر ناشناخته است

کاربر ۱۷۴۷۳۲۴
۱۴۰۰/۰۵/۰۶

لطفاً نسخه متنی کتاب رو هم قرار بدین

عباس پوریا
۱۴۰۰/۰۲/۰۵

کتاب ارزشمندی است و خواندن آنرا توصیه میکنم

pedram rashidi
۱۴۰۰/۰۹/۰۷

شاید این نظری که میدم براتون عجیب باشه ولی واسه کسایی که مشکل خواب دارن خیلی خوبه من تا اینو پلس میکنم خوابم میبره و شبا دیگه قبل از هی با خودم کلنجار نمیرم و فکر مشوش نمیشه

کاربر ۲۶۶۶۰۲۱
۱۴۰۰/۰۲/۳۱

سلام این کتاب را چند ماه ی است خریداری کردم و هنوزموفق به خواندن او نشدم چونکه بازش نمیکنه ومیگوید همکاران درحال بررسی کتاب هستند راهنمایی کنید تا به مطالبش دسترسی پیدا کنم سپاسگزارم از زحماتتون

زمان

۱۹ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان