دانلود کتاب صوتی جادوی محبت با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوی محبت اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوی محبت

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی جادوی محبت

کتاب صوتی جادوی محبت، نوشته منیره دانایی است و با صدای نازنین آذرسا منتشر شده است. با نرمی و آهستگی سخن گفتن، مشکلات آسان می‌شود. این جمله‌ای است که قبل از تیتر اول کتاب یعنی حرف دل می‌شنوید. حرف دلی که اینجا به‌عنوان دریچه‌ای نو بر روابط زناشویی از آن یاد می‌شود .

این کتاب درباره سطح روابط بین زوج‌های جوان است که با گوش دادن به آن می‌توانند جادوی محبت را در روابطشان تجربه کنند.

درباره کتاب جادوی محبت

کتاب صوتی جادوی محبت در دو فصل، ایجاد روابط عاطفی با همسر و برقراری روابط عاطفی با همسر تدوین شده است.

فصل اول کتاب با چگونگی ایجاد رابطه بین زن و شوهر آغاز می‌شود و تاکیدش بر مهمترین رکن زندگی مشترک یعنی گفت و گو در روابط بین همسران است. این که زن و شوهر چگونه و در چه شرایط و ادبیاتی خواسته‌هایشان را از هم بخواهند و همین طور نکته مهمی که در این گفت‌وگوها است، درک متقابل و پذیرش رفتارها و خصوصیات طرف مقابل است.

نویسنده این کتاب نکاتی کوتاه در رابطه با میزان توجه همسران هم نوشته است. درباره جایگاه تایید کردن همسر و مهم بودن این عنصر در زندگی و ایجاد کردن فضا برای تایید کردن همسران نسبت به یکدیگر و نکته دیگر جایگاه زبان بدن در زندگی و حسی که در طرف مقابل ایجاد می‌کند هم نکات مهم و کلیدی نوشته شده است.

از دیگر نکات مهم که به طور ویژه به آن اشاره شده شناخت خصوصیات همسران است. در رابطه با مهارت نگاه کردن و گوش دادن هم چنین خصوصیات افراد سمعی، بصری و لمسی اشاراتی شده است.

نوع صحبت کردن هم از مسائلی است که جایگاهش در این کتاب مغفول نمانده و به خوبی توضیح و تفسیر شده. از جذابیت و دلنشین بودن در کلام هنگام گفت و گو و واکنش های هیجانی تا لحن صدا و به کار بردن کلماتی آرامش بخش و دلگرم کننده توضیحات مفصلی داده شده است.

فصل دوم درباره برقراری روابط عاطفی با همسران است و با موضوع وقت‌های اختصاصی برای همسران آغاز می‌شود و به مسائلی مثل اختصاص دادن وقت مشخص، گوش دادن و توجه کردن به همسر شنیدن گلایه ها و ابرازعلاقه به همسر ادامه می‌یابد.

درک متقابل، درد و دل با همسر و ابراز احساسات هرکدام مواردی است که در قالب جملاتی کاربردی توضیح داده شده. همین طور راز سکوت زن و مرد که هرکدام فلسفه‌ای جداگانه دارد هم خوب توصیف شده و نکته آخر این کتاب یعنی مباحث اقتصادی در سه قالب شیوه تنظیم اقتصادخانواده ، کاهش هزینه‌های ضروری و کاهش هزینه‌های غیر ضروری ذکر شده است.

شنیدن کتاب جادوی محبت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی عاشقانه را تجربه کنند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد