دانلود کتاب صوتی مدیریت زمان با صدای امیر حسین چرمچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت زمان اثر مارک منچینی

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت زمان

معرفی کتاب صوتی مدیریت زمان

کتاب صوتی مدیرت زمان نوشته مارک منچینی، کتابی درباره مدیریت یکی از ارزشمندترین داشته‌های انسان، یعنی زمان است.

زمان محدود است، ما تنها چند ساعت مفید در روز را برای انجام مسئولیت‌ها و وظایف و درعین‌حال لذت بردن از زندگی، در اختیار داریم. شغل‌ها باید به ما احساس رضایت و شادمانی بدهند، لحظات باید مطلوب ما باشند و زندگی باید در ارامش و شادمانی بگذرد اما چگونه؟

درباره کتاب مدیریت زمان

این کتاب درباره چگونگی مدیریت زمان و استفاده بهینه از آن با شما حرف می‌زند، کنترل زمان، استفاده از اصل اولویت‌بندی کارها، هدف‌گذاری، توانایی نه گفتن به کارهایی که فکر می‌کنید برای شما سودی ندارند، هنر پیش‌نگری و ابزارهای قدرت در مدیریت زمان به اضافه نکات مهم دیگری درباره مدریت زمان در این کتاب بررسی و تشریح شده‌اند. به طور کلی در دو فصل اول شما با تئوری‌هایی روبرو می‌شوید که مدیریت زمان را تأیید می‌کنند و می‌توانند به‌طور اساسی و بنیادی نحوه اداره زندگی شما را دگرگون سازند. آماده باشید تا در فصل‌های بعدی کتاب با صدها روش عملی آشنا شوید که بتواند شما را کمک کند تا مسئولیت‌های روزانه خود را به‌خوبی انجام دهید.

کتاب مدیریت زمان به‌گونه‌ای طراحی شده است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود در زندگی شخصی، کاری و غیرکاری‌تان را ارتقا دهید و موفقیت بیشتری در خانوادهٔ خود و کل زندگیتان داشته باشید.

شنیدن کتاب مدیریت زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیریت کردن زمان یک مهارت اساسی برا رسیدن به اهداف است پس خواندن این کتاب مفید را به همه کتاب‌خوان ها به ویژه علاقه‌منداتن به حوزه موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مارک مانچینی

موفقیت‌های مارک مانچینی، سخنران و نویسنده، بازمی‌گردد به شغل‌ها و فعالیت‌های وسیعی که در این زمینه انجام داده است. او در جایگاه استاد در دانشکدهٔ وست در لس‌آنجلس آموزه‌هایی در زمینه‌های ارتباطات، فرانسه، سفرنامه‌های نقادانه، سینما و علوم انسانی تعلیم داده است.

مانچینی یکی از محبوب‌ترین سخنرانان فارغ‌التحصیل و مشاور صنعت جهانگردی است، برآورد شده که بالغ بر ۱۰۰٬۰۰۰ فعال حرفه‌ای گردشگری از برنامه‌های آموزشی و خدمات فروشی استفاده کرده‌اند که او طراحی یا تدارک دیده است. از مشتریان او می‌توان به ماریوت، هلندامریکا، امریکن‌اکسپرس، لوفتانزا و ای‌ای‌ای اشاره کرد.

بخشی از کتاب مدیریت زمان

اندازه‌گیری، مفهومِ «کیفیت» را در بردارد. اما بیشتر اهداف شما یا برخی از آن‌ها تا حدودی انتزاعی هستند مثل «گذراندن زمانِ کیفی با خانواده» یا «آماده کردن بیانیه برای یک پروژه»؛ شما چگونه می‌توانید میزان یا کمیت را در مورد این اهداف نامشخص تعیین کنید؟ به‌آسانی. شما می‌توانید آن‌ها را به عدد و رقم بازگردانید. بیشتر کارهایی که در زندگی انجام می‌دهیم می‌توانند در غالب زمان یا پول یا هردو بیان شوند. معمولاً شما می‌توانید یک ارزش دلاری یا زمانی برای هر هدف تعیین کنید؛ برای مثال، پی بردن به اینکه چه میزان زمان کیفی می‌خواهید تا به‌طور مشخص با خانواده‌تان سپری کنید به شما اجازه خواهد داد که میزان موفقیتتان را برآورد کنید. اگر شما بتوانید میزان انتظارات پولی‌تان را از پروژه‌ای خاص مشخص نمایید، سبب می‌شود در آینده بتوانید ارزیابی کنید که چقدر به خواسته‌های خود رسیده‌اید.

اهداف مطمئناً می‌توانند بلندمدت یا کوتاه‌مدت باشند. اما به دلایلی ما معمولاً در تنظیم زمان برای تعیین اهداف بلندمدت ناموفق هستیم. هر سال شما باید فهرستی از حداقل سه هدف مشخص و سه هدف حرفه‌ایِ بلندمدت تهیه و مشخص کنید که هر هدف چگونه اندازه‌گیری می‌شود، یک ضرب‌الاجل نیز برای دستیابی به آن‌ها تعیین کنید. این اهداف را اولویت‌دهی کنید و تصمیم بگیرید که کدام هدف (الف) کدام هدف (ب) و کدام هدف (پ) محسوب می‌شود. سپس این فهرست را در یک مکان مناسب قرار دهید، جایی که حضور آن باعث ایجاد انگیزه در شما برای ادامهٔ فعالیتتان بشود.

نظرات کاربران

وحید
۱۳۹۹/۰۹/۰۶

کتاب مفیدی است ولی گوینده خیلی آمادگی و احساس ندارد، انگار بار اول است که متن کتاب رو دیده.

ناسارا
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

من یک مدت خیلی کتابهای خودیاری میخوندم یه نکته رو بهش رسیدم که دوست دارم با شما به اشتراک بگذارم، در کتاب های خودیاری بیشترین تاکید بروی خود شماست، شخص شما هستید که زندگی را تغییر میدهید خود را تغییر

- بیشتر
سید مهدی
۱۴۰۰/۰۴/۱۱

مثل سایر کتابها سر فصل های منظم و کاربردی نداره. البته این نظر منه. گوینده هم تپق هاشو از فایل صوتی حذف نکرده و چند بار اتفاق افتاده که حمله رو چند بار تکرار میکنه.

کاربر ۳۳۴۰۲۶۲
۱۴۰۰/۰۴/۲۳

وقتی گوبنده بی احساس باشه،من موقع گوش دادن فقط گوشم دنبال پیدا کردن تپق و غلط املایی هاست،از حال و هوای کتاب بیرون میام،🥰

tabassom
۱۴۰۰/۱۰/۱۰

یکی از بی کیفیت ترین کتابهای صوتی که شنیدم. پر از عدم ادیت . چند صدایی شدن کاملا معلومه با ابزارهای غیر حرفه ای و بدون دانش صداهای ضبط شده کنار هم چیده شده. خود کتاب که از مسخره ترین

- بیشتر
کاربر ۳۳۲۷۲۴۰
۱۴۰۰/۰۶/۰۱

کتاب پرمحتوی و خوبی هست اما گوینده خیییییلی تند تند میگه و نمیشه تمرکز کنی و به خاطر بسپاری

alidavoudi1232
۱۴۰۰/۰۴/۲۳

برنده‌ی ۵۰٪ تخفیف شدی. کد NVJ34W2QG5K رو در قسمت خرید کتاب وارد کن. فقط ۲ روز برای استفاده از این کد فرصت داری.

خدای گودریدز
۱۴۰۱/۰۳/۰۹

اصلا جالب نبود توصیه میکنه از فکس و... استفاده کنید که سریعتر کارهاتون انجام بشه در حالی که الان همه چیز آنلاین هست. مطالب کتاب خیلی قدیمیه

samaneh
۱۴۰۰/۰۶/۳۱

نکات جالبی ارائه داده بود

nastaran saberian
۱۴۰۲/۰۵/۲۱

گوینده ب شدت ضعیف عمل کرده و هیچ آمادگی و تجربه ای نداره و عملا کتاب رو حیف کرده

زمان

۴ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۲۶۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۲۶۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان