دانلود کتاب صوتی انسان و سمبول‌هایش با صدای اکرم پریمون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انسان و سمبول‌هایش اثر اکرم پریمون

دانلود و خرید کتاب صوتی انسان و سمبول‌هایش

معرفی کتاب صوتی انسان و سمبول‌هایش

کتاب صوتی انسان و سمبولهایش اثر کارل گوستاو یونگ فیلسوف و روان‌پزشک سوئیسی است که در سال ۱۹۶۴ به انتشار رسیده است. این کتاب به عنوان متنی برجسته در مورد عملکرد درونی ضمیر ناخودآگاه -از نمادگرایی که معنای رویاهای ما را شفاف می‌کند تا تاثیر آن‌ها بر زندگی در بیداری و انگیزه‌های هنری ما- شناخته می‌شود که دارای بیش از صد تصویر از ایده‌های انقلابی کارل یونگ است.

درباره‌ی کتاب صوتی انسان و سمبول‌هایش

کتاب صوتی انسان و سمبولهایش اثر کارل گوستاو یونگ، توسط بسیاری از منتقدان حوزه‌ی روان‌شناسی، به عنوان یکی از برترین کتاب‌های این حوزه در طول تاریخ شناخته شده است. روزنامه‌ی گاردین درباره‌ی کتاب انسان و سمبول هایش نوشته است: «آن‌چه با وضوح بسیار از کتاب انسان و سمبول‌هایش برمی‌آید، این است که کارل گوستاو یونگ هم به روانشناسی به عنوان یک علم و هم به درک کلی ما از انسان در جامعه، خدمات بسیاری کرده است.»

روان ما بخشی از طبیعت است و شمار معماهای آن، بی‌حد‌و‌حصر است. از زمان پیدایش انسان، بشریت برای راهنمایی خود به درک رویاهای انسان بسیار نظر و دقت کرده است، اما به راستی این رویاها چه هستند؟ چگونه می‌توانیم آن‌ها را درک کنیم و چگونه می‌توانیم از آن‌ها برای شکل دادن به زندگی خود استفاده کنیم؟ شاید هیچ‌کس به اندازه‌ی روان‌شناس افسانه‌ای، یعنی کارل گوستاو یونگ، برای پاسخ به این سوال اطلاعات کافی نداشته باشد. در مطالعات یونگ، ضمیر ناخودآگاه به عنوان یک دنیای گسترده و غنی و به اندازه‌ی ذهن خودآگاه انسان، حیاتی و واقعی درک می‌شود. رویاهای ما، همان تجلیات شخصی و یک‌پارچه از عمیق‌ترین بخش‌های خود ما، ضمیر ناخودآگاه ما را تشخیص داده‌اند و با ما ارتباط برقرار می‌کنند.

انسان و سمبولهایش کتاب مهمی است که به صراحت برای خواننده‌های عمومی نوشته شده است. این کتاب راهنمایی محسوب می‌شود برای درک نمادها در رویاهای انسان و استفاده از چنین دانشی برای ساخت زندگی‌های کامل‌تر و پذیراتر.

کتاب صوتی انسان و سمبولهایش سرشار از مطالعات موردی جذاب و مثال‌های برگرفته از فلسفه، تاریخ، اسطوره، افسانه‌ها و موارد دیگر است. این اثر پیشگامانه –که در آن صدها مثال تصویری نیز به تصویر کشیده شده است– بینش ارزشمندی را در مورد نمادهایی که در خواب و رویا می‌بینیم و نیازمند درک ما هستند، ارائه می‌دهد، چرا که ما به عنوان انسان، ذاتا در جست‌وجوی معنا هستیم؛ معنا و درک چگونگی اثرگذاری این نمادها بر زندگی ما. این کتاب با روشن کردن ابزار بررسی تعصبات، تفسیر معانی روان‌شناختی، چگونگی رهایی از تاثیراتمان و به روز کردن فردیت انسان، ثابت می‌کند -حتی دهه‌ها پس از نوشته شدن- تجربه‌ای اکتشافی، جذاب و مرتبط با زندگی انسان امروزی است.

انسان و سمبول‌هایش، به عبارتی گسترده‌تر، کتابی در زمینه‌ی روان‌شناسی به شمار می‌رود، اما فقط به تلاش برای درک ذهن انسان‌ها محدود نمی‌شود. این کتاب به جنبه‌های متعددی می‌پردازد که همگی روان انسان را می‌سازند. مهم‌ترین ستونی که این کتاب بر آن‌ها استوار است، رویاها و معنای آ‌ن‌ها همراه با تحلیل است. کتاب صوتی انسان و سمبولهایش نمونه‌های زیادی را از رویاها (از بیماران ناشناس) ارائه می‌کند و سعی می‌کند ایده‌ای درباره‌ی دلیل هر یک از رویاها ارائه دهد. این کتاب همچنین اشاره می‌کند که مهم نیست که یک تحلیل‌گر رویا چقدر در کار خود حرفه‌ای باشد، زیرا او هرگز نمی‌تواند یک تکنیک برای تجزیه و تحلیل رویای همه به شکلی مشابه، به دست آورد.

شنیدن کتاب صوتی انسان و سمبولهایش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به مباحث روان‌شناسی و مرتبط با رویاهای انسان و ضمیر ناخودآگاه او علاقه‌مند هستید، شنیدن کتاب صوتی انسان و سمبولهایش را به شما پیشنهاد می‌کنیم، به خصوص اگر در این زمینه‌ها مبتدی هستید و می‌خواهید در ابتدا ماهیت ایده‌های کارل گوستاو یونگ را درک کنید. کتاب انسان و سمبول‌هایش که برای عموم مردم نوشته شده است، تمام اصول اولیه‌ی این حوزه‌ها را پوشش می‌دهد و به عنوان یک مقدمه‌ی عالی برای فعالیت‌های یکی از مهم‌ترین روشنفکران قرن بیستم، یعنی کارل گوستاو یونگ، در دسترس شما قرار دارد.

چرا باید این کتاب صوتی را بشنویم؟

شما ممکن است چیزهای زیادی در مورد جهان بدانید، اما در مقایسه با این دانستن، به احتمال زیاد، تقریبا هیچ‌چیز در مورد خود نمی‌دانید. کارل گوستاو یونگ با کتاب صوتی انسان و سمبول هایش این‌جاست تا به شما کمک کند با عمیق‌ترین جنبه‌های شخصیت خود آشنا شوید.

این کتاب همچنین به بسیاری از خوانندگان و شنوندگانش کمک کرده تا خودشان را از عمیق‌ترین چاله‌های ناامیدی نجات دهند. بنابراین، اگر شما هم در حال حاضر زندگی را شبیه به یک مبارزه‌ی دائمی می‌بینید، شنیدن کتاب انسان و سمبول‌هایش می‌تواند به شما کمک کند، زیرا با خواندن این کتاب که آخرین اثر کارل گوستاو یونگ است، ممکن است متوجه شوید که این کتاب، راه بازگشت به مسیری را که از آن منحرف شده‌اید، روشن می‌کند.

درباره‌ی کارل گوستاو یونگ

کارل گوستاو یونگ، روان‌پزشک و فیلسوف اهل سوئیس (متولد سال ۱۸۷۵ - درگذشته در سال ۱۹۶۱) بود. یونگ روان‌شناسی تحلیلی را پایه‌گذاری نمود و ایده‌‌ی شخصیت‌های درون‌گرا و برون‌گرا، کهن‌الگوها و قدرت ناخودآگاه را مطرح کرد. یونگ چه در زمان حیاتش و چه پس از مرگش، به واسطه‌ی ایده‌های مهمی که مطرح کرده بود، یک روان‌پزشک انقلابی محسوب می‌شد.

یونگ به وابستگی‌های پیچیده و یا احساسی اعتقاد داشت. او با زیگموند فروید، عصب‌شناس برجسته‌ی اتریشی همکاری می‌کرد، اما در مورد اساس جنسی روان‌رنجورها با او زاویه‌هایی داشت. یونگ در طول زندگی خود آثار متعددی را منتشر و ایده‌هایی را پایه‌گذاری کرد که بازتاب‌های آن‌ها فراتر از حوزه‌ی روان‌پزشکی و به حوزه‌هایی از جمله هنر، ادبیات و حتی مذهب گسترش یافت.

در سال ۱۹۳۲، به یونگ جایزه‌ی ادبی زوریخ اهدا شد. شش سال بعد نیز او به عنوان عضو افتخاری انجمن سلطنتی پزشکی انگلستان انتخاب شد. در سال ۱۹۴۴ نیز یونگ به عنوان عضو افتخاری آکادمی علوم پزشکی سوئیس انتخاب شد. یونگ در تاریخ ۶ ژوئن سال ۱۹۶۱، در خانه‌اش در زوریخ درگذشت.

کتاب انسان و سمبولهایش توسط چه انتشاراتی منتشر شده است؟

انسان و سمبولهایش توسط انتشاراتی از جمله انتشارات جامی (با ترجمه‌ی دکتر محمود سلطانیه) و انتشارات دایره (با ترجمه‌ی حسن اکبریان طبری) به انتشار رسیده است. همچنین اگر طرفدار کتاب‌های صوتی هستید، این کتاب به گویندگی اکرم پریمون و آرمان سلطان‌زاده (با ترجمه‌ی دکتر محمود سلطانیه) در قالب کتاب صوتی نیز در دسترس است.

معرفی نویسنده
عکس کارل گوستاو  یونگ
کارل گوستاو یونگ

کارل یونگ، با نام کامل کارل گوستاو یونگ (زاده‌ی ۲۶ جولای ۱۸۷۵، کسویل، سوئیس – درگذشته در ۶ ژوئن ۱۹۶۱، کوسناخت، سوئیس)، روان‌شناس و روان‌پزشک سوئیسی بود که روان‌شناسی تحلیلی را پایه‌گذاری کرد. یونگ مفاهیم شخصیت برونگرا و درونگرا، کهن‌الگوها و ناخودآگاه جمعی را نیز مطرح کرد و توسعه داد. آثار یونگ در عرصه‌های روان‌پزشکی، مطالعات دینی، ادبیات و زمینه‌های مرتبط با آن‌ها، در سراسر جهان تأثیرگذار بوده است.

نظرات کاربران

آتی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵

نسخه فیزیکی کتاب رو تهیه کردم، ترجمه غیر روان با جمله بندی های گیج کننده. ترجمه ابوطالب صارمی از انتشارات امیرکبیر خیلی خیلی بهتر هست

mostafa
۱۴۰۱/۰۴/۳۰

کتاب خوب، ترجمه ی بد. ترجمه روان نیست و ابهامات زیادی دارد. در بعضی از قسمت های متن، مشخص است که مترجم ترجمه ی لغت به لغت انجام داده است، مفهوم بعضی اصطلاحات را متوجه نشده و زحمت جستجو و

- بیشتر
bina_1999
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

خوبه. فقط از بابت اینکه تو سایت های دیگه رایگان گذاشتنش. بسیار متاسفم

کاربر 4949464
۱۴۰۱/۱۰/۰۷

چرا ترجمه آقای ابوطالب صارمی را استفاده نفرمودید؟

Hrezapour.ir
۱۴۰۲/۱۲/۱۲

کسانی که دربست تابع منطق خود هستندومنکر هرگونه تظاهر زندگی روانی ناخود آگاه خودمی باشند و یا آن را سرکوب میکنندغالبا به گونه بیان ناشدنی خرافه پرست می شوندچنین افرادی به حرف غیب گویان و پیشگویان توجه میکنندو به راحتی

- بیشتر
taha karimzadeh
۱۴۰۰/۱۱/۱۴

این کتاب که فوق العاده است . اما مطمئن باشید با گوش دادن صوت آن به جایی نخواهید رسید .

Mo
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

اگر خواب می بینید یا اینکه خواب دیدید سروقت این کتاب برید.

زمان

۱۵ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۸۶۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۸۶۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان