دانلود کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج کلاسون

دانلود و خرید کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

معرفی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل، کتابی درباره‌ی به انجام رساندن اهداف بر اساس توانایی‌ها و رسیدن به موفقیت و کامیابی در مسائل مالی و اقتصادی است. جورج سیموئل کلاسون نویسنده‌ی این کتاب است و فهیمه شریفی آن را به فارسی ترجمه کرده است و با صدای نازنین آذرسا منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

ثروتمندترین مرد بابل کتابی قدیمی است، اما پر از نکته‌های مهم و ارزشمندی است که اگر انجام بدهیم به مشکلات مالی ما کمک بسیاری می‌کند. هم‌چنین جورج سیموئل کلاسون با بیان زندگی مردم شهر بابل یعنی اولین کسانی که وسایلی مثل پول و سفته را برای معامله‌های بازرگانی استفاده کردند، به ما کمک می‌کند.

این کتاب درباره‌ی موفقیت‌های فردی هرکسی است، حالا موفقیت یعنی چه و کلید موفقیتمان چیست؟؟ موفقیت یعنی اینکه با تلاش و استعداد و مهارت‌های خود به هدف‌هایی که داریم برسیم و کلید موفقیت، آمادگی کافی است، شاید کارهایمان عاقلانه‌تر از افکارمان و افکارمان هوشمندانه‌تر از درکمان نباشد.

همه‌ی شهروندان بابل پولدارند و ارزش پول را می‌دانند‌‌ و به‌خاطر همین توانستند درآمد و پس‌انداز خود را بیشتر کنند. کتابی که شامل 167 صفحه است و در سال 1926 منتشر شده و جزو یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها با موضوع ثروت است و ثابت می‌کند قدیمی بودن کتاب ربطی به مفید بودنش ندارد، در این کتاب راهکار‌های مخصوصی که شهروندان بابل استفاده کردند تا به موفقیت های مالی برسند را توضیح می‌دهد.

کتابی که با مطالعه‌ی آن می‌توانید سطح مدیریت امور مالی زندگی خود و کیفیت برنامه‌ریزی اقتصادیتان را بهتر کنید و کمک به از بین بردن مشکلات مالی خود بکنید.

مردی که طالب طلا بود، اولین روایت این کتاب است که در آن بنسیر ارابه ساز و کوبی چنگ نواز در بابل زندگی می‌کنند، اما بسیار مشکلات مالی و بدهکاری هایی دارند، آنها برای پیدا کردن راهکار و رمز‌های سرمایه‌گزاری تصمیم به دیدار آرکارد که ثروتمند‌ترین مرد بابل است، می‌گیرند.

روایت بعدی کتاب به نام پولدارترین مرد بابل داستان ثروتمند شدن آرکارد را بیان می‌کند، او در این فصل به بنسیر و کوبی اصول و مهارت‌های ثروتمند شدن خود را توضیح می‌‌دهد. آرکارد از تجربه‌ی خود وقتی که جوان بود می‌گوید، مردی که اولین وام او را داد گفت: «اگر می‌خواهی ثروتمند شوی آنچه پس‌انداز می‌کنی باید سود داشته باشد تا فرزندان آن هم سودآور باشند، به کمک این فرمول تو به ثروت فراوانی خواهی رسید. ثروت مانند درختی است که از یک دانه‌ی کوچک شروع به رشد می‌کند.»

چرا باید کتاب ثروتمند‌ترین مرد بابل را گوش دهیم؟

چون شما را برای درک بهتر از موفقیت مالی و کسب ثروت و موفقیت راهنمایی می‌کند و باید این کتاب را گوش داد.

شنیدن کتاب ثروتمندترین مرد بابل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل برای تمام افرادی که دوست دارن د، کسب و کارشان را رونق بخشند و به ثروت برسند، و برای این کار به برنامه‌ای نیاز دارند، جذاب و کاربردی است. در این کتاب اصول اولیه کسب ثروت را یاد می‌دهد، تمام افراد موفق در دنیای اقتصاد این کتاب را راهنما و الهام‌بخش خود می‌دانند، پس بهتر است همگی این کتاب را مطالعه کنیم، اما این کتاب را به استادان و دانشجویان رشته‌های اقتصاد و مدیریت بازرگانی، افرادی که مایل به بهتر کردن سطح مالی خود هستند و می‌خواهند از همه نظر درجه یک باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ی جورج سیموئل کلاسون

جورج سیموئل کلاسون، متولد سال 1874 است و نویسنده و ناشری آمریکایی است، دوبار ازدواج کرده و در زمان زندگی‌اش در جنگ آمریکا و اسپانیا شرکت کرد. در دانشگاه نبراسکا در رشته مهندسی تحصیل کرد و مدتی بعد شرکتش را با اساس نقشه‌کشی تاسیس کرد، در زمان خودش شرکتش بسیار به موفقیت و شهرت دست یافت، اما در رکورد بزرگ آمریکا از دست رفت و شرکت بعدی خود را تاسیس کرد، شرکت انتشاراتی کلاسون که اولین ناشر نقشه‌ها در آمریکا بود.

کلاسون جزوه و مقاله‌هایی درباره‌ی رسیدن به ثروت و افزایش آن و از بین بردن مشکلات مالی منتشر کرد. خیلی زود مورد استقبال بانک و بیمه‎‌ها قرار گرفت و تعداد جزوه‌ها را بالا برده و میان کارمندان خود تقسیم کردند. این جزوه‌‌ها آنقدر به شهرت رسید و مورد استقبال قرار گرفت که تمام مردم درباره‌ی آن شنیده بودند. او آنها را یکی کرد و مطالبی را اضافه کرده و به کتاب ثروتمند‌ترین مرد بابل تبدیل کرد. کتابی که باعث موفقیت افراد بزرگی شد مثل رابرت کیوساکی. او در سال 1957 در کالیفرنیا درگذشت و در آرامگاه ملی دروازه طلایی شهرستان سن‌ماتئو دفن شد.

فهرست کتاب ثروتمند‌ترین مرد بابل

در مورد نویسنده پیش گفتار خلاصه ای تاریخی از بابل مردی که تصمیم گرفت ثروتمند شود ثروتمندترین مرد بابل هفت راه علاج یک کیف خالی الهه شانس را ملاقات کنید پنج قانون طلا وام دهنده طلای بابل دیوارهای بابل تاجر شتر بابل لوح های رسی بابل خوش‌شانس‌ترین مرد در بابل

تکه هایی از کتاب ثروتمند‌ترین مرد بابل

جوانان تجربه‌ای ندارند از این‌رو، نمی‌توانند درک کنند که قرض بی‌ثمر مثل چاه عمیقی فرد را به سرعت به پایین می‌کشد و برای مدتی فرد بیهوده دست و پا می‌زند. افسوس و پشیمانی جلوی روشنایی خورشید را می‌گیرد و روز را چون شب، تیره و تار می‌کند و شب‌های آن غم‌انگیز و اندوه‌بار است؛ اما من با قرض کردن طلا مخالفتی ندارم. من این کار را تشویق می‌کنم. فقط توصیه‌ام این است که برای یک هدف معقول قرض گرفته شود. من اولین موفقیت واقعی خودم را به عنوان یک تاجر با طلای قرض شده کسب کردم؛ اما وام‌دهنده در یک چنین موردی چه باید بکند؟ جوانی که کاملا ناامید است و کاری انجام نمی‌دهد، او مایوس است و هیچ تلاشی برای بازگرداندن وام انجام نمی‌دهد. قلبم گواهی می‌دهد که عاقبت پدر این جوان از زمین و گله‌ی خود محروم می‌شود.

ردان جرئت کرد و گفت: تو نکات زیادی گفتی که من از آن استفاده کردم اما من جواب سوالم را نگرفتم. من پنجاه سکه‌ی طلایم را به شوهر خواهرم قرض بدهم یا نه؟ آن‌ها تنها خویشاوندان من هستند.

خواهرت زن اصیلی است که من برای او احترام زیادی قائل هستم و اما در مورد شوهر خواهرت او باید بیاید از من پانصد سکه قرض بخواهد و بعد من باید از او بپرسم برای چه کاری می‌خواهد استفاده کند و اگر پاسخ دهد که می‌خواهد تاجر شود؛ تاجری مثل خودم و در کار جواهرات و اسباب و اثاثیه قیمتی معامله کند؛ من می‌گویم از تجارت چه می‌دانید؟

معرفی نویسنده
عکس جورج کلاسون
جورج کلاسون

اگر سری به کتاب‌فروشی‌ها بزنید لابد می‌بینید که به اندازه‌ی موهای سرتان کتاب انگیزشی و موفقیت و راهنمای پولدار شدن ریخته پشت ویترین‌ها. بیشترشان هم از زیست‌جهان یک سخنران انگیزشی یا یک تاجر موفق بیرون آمده‌اند. اما جورج کلاسون قصه‌اش فرق می‌کند. این نویسنده کتابی نوشته که زندگی خیلی از آدم‌ها را از این رو به آن رو کرده است. آن هم نه با یک قصه‌ی امروزی وسط وال‌استریت یا دره‌ی سیلیکون، بلکه با یک داستان عمیق و ریشه‌دار که قدمتش به «بابل باستان» برمی‌گردد.

نظرات کاربران

میلاد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶

بابا صدای گوینده که خیلی قشنگه

Bahareh Dehghani
۱۴۰۰/۰۲/۱۲

صدای گوینده خوب نبود

bahmankhan
۱۳۹۹/۱۲/۲۶

اخه این چ صداییه .. چرا اینجوری صدارو میکشه انگار داره ادا در میاره

امیر
۱۴۰۱/۰۶/۱۳

گوینده افتضاح واقعا

کاربر ۱۹۳۷۷۴۲
۱۴۰۰/۰۲/۳۱

به بدترین شکل ممکن گویندگی میکنی خانم گوینده. احساس احمق بودن بهم دست داد به عنوان شنونده.

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۶۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۶۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان