دانلود کتاب صوتی من و جونور با صدای مهشید اژده‌فر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من و جونور اثر الویرا لیندو

دانلود و خرید کتاب صوتی من و جونور

معرفی کتاب صوتی من و جونور

کتاب صوتی من و جونور، از مجموعه ماجراهای مانولیتو، نوشته الویرا لیندو، داستانی خواندنی از ماجراهای عجیب و خنده‌داری است که مانولیتو و برادر کوچک‌ترش جونور، درست می‌کنند.

دوست دارید بدانید من و جونور چه آتشی سوزانده‌ایم؟ نسخه صوتی این کتاب را با ترجمه فرزانه مهری و صدای مهشید اژده‌فر بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی من و جونور

مانولیتو یک شخصیت خیلی محبوب در ادبیات کودکان اسپانیا و در کل دنیا است. آنقدر محبوب که الویرا لیندو به خاطر خلق این شخصیت، جایزه‌ی ملی ادبیات کودک و نوجوان را از آن خودش کرده است. مانولیتو در مادرید زندگی می‌کند. یک برادر کوچک‌تر به اسم جونور دارد که بعضی اوقات واقعا از او متنفر می‌شود اما بیشتر اوقات او را به همه‌ی برادرهای دنیا ترجیح می‌دهد. مانولیتو برخلاف داستان‌های دیگر دربردارنده‌ی پند و اندرز و نصیحت‌های خسته کننده برای بچه‌ها نیست. مانولیتو بیشتر از سنش می‌فهمد و در گفتگوها اظهار نظر می‌کند، در حرف بزرگ‌ترها می‌پرد، به تنهایی تصمیم می‌گیرد، مسائل مختلف را تحلیل می‌کند و در صورتی که باب میلش نباشد، اعتراض می‌‌کند. مانولیتو یک شخصیت امروزی است. یک انسان واقعی با تمام احساساتش. مانولیتو یک ضخصیت جهانی است، آنقدر که موقع شنیدن داستان فراموش می‌کنیم او اسپانیایی است. مانولیتو شیطانی می‌کند. ماجراهایش را برای شما تعریف می‌کند. شما را می‌خنداند. به شما یاد می‌دهد یک بچه در زندگی واقعی‌اش باید چطور باشد. او روی تمام استانداردهای اشتباه مودب، درس‌خوان، منظم، بدون هیچ اشتباهی و ... خط می‌کشد. مانولیتو یک شخصیت واقعی است!

خب اما توی این جلد چه اتفاقی قرار است بیفتد؟ پدربزرگ باید پروستاتش را جراحی کند. مامان سرش شلوغ است و نمی‌داند با من و جونور چه کار کند. خوشبختانه همسایه‌مان لوئیزا هست. ما پیش او می‌خوابیم. لوئیزا از این فرصت استفاده می‌کند تا به ما غذاهای سالم بخوراند و لباس‌های تمیز و مرتب تنمان کند! عجب کابوسی... بعد، جونور ما را توی دردسر می‌اندازد. خب راستش باید اعتراف کنم با اینکه جونور به اندازه‌ی من تجربه ندارد اما فکرهای بکری دارد.

کتاب صوتی من و جونور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی من و جونور یک داستان شنیدنی و جذاب برای کودکان و نوجوانان است. اگر دوست دارید از یک داستان خنده‌دار و جذاب لذت ببرید، کتاب صوتی من و جونور را گوش کنید.

درباره‌ی الویرا لیندو 

الویرا لیندو نویسنده و روزنامه‌نگار ۲۳ ژانویه‌ی ۱۹۶۲ در اسپانیا به دنیا آمد. کمی بعد به مادرید مهاجرت کرد و شروع به تحصیل در دانشگاه یو سی ‌ام در رشته‌ی خبرنگاری شد. اما آن را نیمه‌کاره رها کرد تا به شغلش در تلویزیون و رادیو که گویندگی بود مشغول شود. الویرا لیندو علاوه بر نوشتن داستان‌های جذاب ماجراهای مانولیتو تعدادی فیلمنامه و نمایشنامه هم منتشر کرده است. دریافت جایزه ملی ادبیات کودک و نوجوان اسپانیا برای یکی از قسمت‌ها مانولیتو بخش دیگری از افتخارات او است. 

بخشی از کتاب صوتی من و جونور

خانم آسانسیون وارد کلاس شد و گفت که او را مثل یک گاو گنده نقاشی کرده‌اند. از حرفش آن قدر خندیدیم که گفت نمی‌خواهد کتاب‌هایم را در دست هیچ بچه‌ای ببیند. همسایه‌ام لوئیزا گفت که آن شخص او را طوری نقاشی کرده که انگار پنجاه ساله است. مادرم گفت: «لوئیزا، تعجب‌آور نیست، برای این که تو پنجاه و دو سال داری.»

«بله، ولی او که نمی‌داند. تازه، باید قبول کنی کاتالینا که ده سال کمتر نشان می‌دهم! یک هنرمند این کار را نمی‌کند. یک هنرمند یا تو را بهتر از آنچه هستی نقاشی می‌کند یا اصلاً نقاشی نمی‌کند یا می‌رود و مادرش را نقاشی می‌کند.»

مادرم جواب داد: «تو هم گله کن، لوئیزا. مرا چه می‌گویی که همیشه یک چانه گنده برایم می‌کشد، مثل پلیکان.»

آقای ازشیل هم راضی نیست چون می‌گوید به تغییراتی که در کافه‌اش داده، توجهی نشده است. «بی شوخی باید بگویم که الآن تروپزون مثل یک کافه‌تریای پاریسی شده است ولی ظاهرا این آقا متوجه این قضیه نیست. »

« بگو که نمی‌خواهد توجهی بکند! »

یکی از مشتری‌ها که او هم در یکی از کتاب‌ها نقاشی شده بود، این حرف را زد. پدرم هم گله می‌کند. او گله می‌کند که تصاویر همیشه خیلی چاق نشانش می‌دهند. «من هیچوقت شکمی به این گندگی نداشته‌ام، کاتالینا، هیچ وقت این طوری نبوده‌ام! »

راستش، در محله‌ام، کسی را نمی‌شناسم که از شخصیت خودش در کتاب راضی باشد. نه دروغ گفتم. یکی هست: جونور. او عاشق این است که از خودش تعریف کند و بگوید که تصویرگر همیشه او را روی جلد نقاشی می‌کند. ولی مادرم دوست ندارد او را همیشه پستانک به دهان نقاشی کنند؛ می‌گوید این خطر وجود دارد که از آن خوشش بیاید. «من تمام سعی خودم را می‌کنم که پستانک را از او بگیرم و این آقا همه‌اش او را با پستانک نقاشی می‌کند.»  

نظرات کاربران

کاربر ۱۸۲۰۲۷۳
۱۴۰۰/۰۳/۲۸

عالی حتما گوش کنید داستان یک دوتا بچه به اسم جونور و مانلیتو و یا غلدر به اسم ایهاد داستان رفتن و عمل کردن پدربزرگشان این داستان خیلی خنده دار است و همچنین خیلی قیمتش مناسب است و خیلی خیلی

- بیشتر
razi
۱۴۰۲/۰۲/۰۸

من نه سالمه این کتاب خیلی خیلی عالیه من همه ی کتاب هاشو توصیه می کنم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤جوری تعریف می کنه انگارفیلمه

nika 10
۱۴۰۰/۰۴/۰۵

عالی پدر بزرگه خیلی بامزه است😁

نیلوفر
۱۴۰۰/۱۱/۰۸

عالی بود😊

زمان

۶ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۷۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۷۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان