دانلود کتاب صوتی مانولیتو با صدای مهشید اژده‌فر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مانولیتو اثر الویرا لیندو

دانلود و خرید کتاب صوتی مانولیتو

امتیاز:
۴.۷از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مانولیتو

کتاب صوتی مانولیتو، اولین جلد از مجموعه ماجراهای مانولیتو داستانی جذاب، خواندنی و خنده‌دار از الویرا لیندو است. مانولیتو پسر کوچک و باهوشی است که در مادرید اسپانیا زندگی می‌کند و ماجراهای خنده‌داری برایش رخ می‌دهد.

نسخه صوتی کتاب مانولیتو را با ترجمه فرزانه مهری و صدای زیبا مهشید اژده‌فر بشنوید و خود را به یک خنده‌ی از ته دل مهمان کنید. 

درباره‌ی کتاب صوتی مانولیتو

مانولیتو یک شخصیت خیلی محبوب در ادبیات کودکان اسپانیا و در کل دنیا است. آنقدر محبوب که الویرا لیندو به خاطر خلق این شخصیت، جایزه‌ی ملی ادبیات کودک و نوجوان را از آن خودش کرده است. مانولیتو در مادرید زندگی می‌کند. یک برادر کوچک‌تر به اسم جونور دارد که بعضی اوقات واقعا از او متنفر می‌شود اما بیشتر اوقات او را به همه‌ی برادرهای دنیا ترجیح می‌دهد. مانولیتو برخلاف داستان‌های دیگر دربردارنده‌ی پند و اندرز و نصیحت‌های خسته کننده برای بچه‌ها نیست. مانولیتو بیشتر از سنش می‌فهمد و در گفتگوها اظهار نظر می‌کند، در حرف بزرگ‌ترها می‌پرد، به تنهایی تصمیم می‌گیرد، مسائل مختلف را تحلیل می‌کند و در صورتی که باب میلش نباشد، اعتراض می‌‌کند. مانولیتو یک شخصیت امروزی است. یک انسان واقعی با تمام احساساتش. مانولیتو یک شخصیت جهانی است، آنقدر که موقع شنیدن داستان فراموش می‌کنیم او اسپانیایی است. مانولیتو شیطانی می‌کند. ماجراهایش را برای شما تعریف می‌کند. شما را می‌خنداند. به شما یاد می‌دهد یک بچه در زندگی واقعی‌اش باید چطور باشد. او روی تمام استانداردهای اشتباه مودب، درس‌خوان، منظم، بدون هیچ اشتباهی و ... خط می‌کشد. مانولیتو یک شخصیت واقعی است!

کتاب صوتی مانولیتو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی مانولیتو داستانی جذاب و شنیدنی برای همه‌ی کودکان و نوجوانان دارد. با این‌حال همه، از شنیدن داستان‌های خوب لذت می‌برند. اگر بچه دارید یا با گروه سنی کودک و نوجوان کار می‌کنید، حتما کتاب صوتی مانولیتو را گوش کنید.

درباره‌ی الویرا لیندو

الویرا لیندو نویسنده و روزنامه‌نگار ۲۳ ژانویه‌ی ۱۹۶۲ در اسپانیا به دنیا آمد. کمی بعد به مادرید مهاجرت کرد و شروع به تحصیل در دانشگاه یو سی ‌ام در رشته‌ی خبرنگاری شد. اما آن را نیمه‌کاره رها کرد تا به شغلش در تلویزیون و رادیو که گویندگی بود مشغول شود. الویرا لیندو علاوه بر نوشتن داستان‌های جذاب ماجراهای مانولیتو تعدادی فیلمنامه و نمایشنامه هم منتشر کرده است. دریافت جایزه ملی ادبیات کودک و نوجوان اسپانیا برای یکی از قسمت‌ها مانولیتو بخش دیگری از افتخارات او است. 

بخشی از کتاب صوتی مانولیتو

مانولیتو در شهر مادرید اسپانیا زندگی می‌کند. بسیار پرحرف است ولی کسی درکش نمی‌کند. ساده‌لوحی خاص مانولیتو دوستان هم‌مدرسه‌ای‌اش همیشه او را وارد ماجراهایی بامزه می‌کند.

پدربزرگ؛ هم‌پیمان بدون قید و شرط مانولیتو. در لحظاتی که آدم آرزو می‌کند ای کاش آب شود و برود توی زمین.

جونور؛ مانولیتو این برادر کوچکش را به همه‌ی برادرها ترجیح می‌دهد. آخر او برادر دیگری ندارد.

سوزانا شورت کثیفه؛ یک آتیش‌پاره‌ی به تمام معنا! تخیلات بی‌پایان او می‌تواند هرکسی را دچار مشکل کند. به خصوص مانولیتو را.

ایهاد؛ قلدرترین و بزن‌بهادرترین دوست مانولیتو.

گوش گنده؛ یک حائن پست. دوست جون‌جونی مانولیتو.

خانم آسانسیون؛ فکر می‌کند تمام شاگردانش بزه‌کارند. ولی با وجود این امیدوار است روزی تغییر کنند و آدم‌های درست‌کاری شوند!

نظرات کاربران

sepideh
۱۳۹۹/۰۵/۳۰

این کتاب روح تون شاد میکنه و بقیه کتاب های مانولیتو هم همین طور یکی از یکی بهتر

farimah~
۱۳۹۹/۰۵/۱۱

کتابِ واقعا زیباییه و حس فوق العاده ای به آدم منتقل میکنه طنز بی نهایت قشنگی داره بالای 7 بار خوندمش😂

کاربر ۲۹۸۱۶۲۸
۱۴۰۰/۰۵/۱۷

کتاب خیلی جالبه ولی از نظر من جاهای مهم داستان را نگید توی خلاصه مثلا نگیر که اسمشو نمی نمی دونستند یا اسمش چوری به وجود اومده چون اون طوری هیجانش از این که زیاد نمی دونیم در مورد داستان

- بیشتر
محمد مهدی ارمغانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه من پیشنهاد میکنم که حتما این کتاب رو بشنوید من خودم همیشه موقع شب با این داستان میخوابم خلاصه اینکه خیلی کتاب خوبی هست خیلی خیلی خوب. اگه یک بار نمونه کتاب

- بیشتر
ayshin
۱۳۹۹/۰۶/۱۵

ارزون باشه بهتر میشه

کاربر ۲۵۰۷۳۶۴
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

کتابی مناسب کودک و نوجوانان است، پسرم خوشش اومد و قسمتهایی رو که خودم گوش کردم لذت بردم

# زهرا #دهقانی
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

عالی بود و خیلی خنده‌دار 🤣من دوستش دارم

zohreh123
۱۴۰۱/۰۷/۱۱

کتاب بسیار خوبیه اما صدای گوینده به این کتاب نمیاد . من چون تعریف این کتاب رو شنیده بودم وقتی دیدم طاقچه نسخه صوتی این کتاب رو داره چندتا از نسخه های صوتی کتاب رو با هم خریدم اما بعد

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۲۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۲۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان