دانلود کتاب صوتی آقای اشمیت کیه؟ با صدای علیرضا ادهمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آقای اشمیت کیه؟ اثر سباستین تیری

دانلود و خرید کتاب صوتی آقای اشمیت کیه؟

معرفی کتاب صوتی آقای اشمیت کیه؟

کتاب صوتی آقای اشمیت کیه؟ نوشته‌ی سباستین تیری و ترجمه‌ی شهلا حائری یک نمایشنامه‌ی جذاب طنز است که به یکی از بزرگترین معضلات زندگی در جامعه‌ی مدرن می‌پردازد: از دست دادن هویت شخصی و تحمیل یک هویت جدید توسط جامعه.

این اثر در سال ۲۰۰۹ جایزه‌ی معتبرترین جشنواره تئاتر فرانسه با نام مولیر را از آن خود کرد. نمایشنامه‌ی آقای اشمیت کیه؟ را با صدای تعدادی از بهترین گویندگان کشور می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی آقای اشمیت کیه؟

کتاب صوتی آقای اشمیت کیه؟ یک اثر درخشان است که در قالب داستانی طنز یکی از معضلات جامعه‌ی امروز را به تصویر می‌کشد؛ هویت فراموش شده‌ی افراد که به دلیل جبر زندگی اجتماعی از بین می‌رود و هویت جدیدی که جامعه به آن‌ها تحمیل می‌کند. آقای اشمیت کیه؟ سوالی است که در طول داستان، بارها از خودتان می‌پرسید. شخصیت‌های اصلی کتاب هم مثل شما به دنبال جوابی برای این پرسش هستند. داستان آقای اشمیت کیه؟ درباره‌ی آقا و خانم قوچی است. آن‌ها در حال غذا خوردن هستند که متوجه صدای تلفن می‌شوند، نکته‌ی عجیب اینجاست که آن‌ها اشتراک تلفن ندارند و خط تلفن‌شان نیز قطع شده بود، پس از مدتی می‌فهمند که در خانه‌ی شخص دیگری زندگی می‌کنند. اما داستان به همینجا ختم نمی‌شود. هرچقدر بیشتر شواهد موجود را بررسی می‌کنند، بیشتر همه‌چیز به آن‌ها اثبات می‌شود که آن‌ها حقیقتاً آقا و خانم اشمیت هستند. خانم و آقای قوچی حیرت‌زده و مبهوت در پی اثبات هویت گمشده‌ی خودشان هستند. اما هر چه بیشتر جستجو می‌کنند بیشتر از باورهای خود دور می‌شوند. واقعیت چیست؟ آقای اشمیت به راستی چه کسی است؟

کتاب صوتی آقای اشمیت کیه؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از شنیدن نمایشنامه‌های صوتی لذت می‌برید، حتما کتاب صوتی آقای اشمیت کیه؟ را گوش کنید.

بخشی از کتاب صوتی آقای اشمیت کیه؟

فردای آن روز آقای قوچی، پیژامه‌ به تن، چهاردست و پا در گنجه‌ی سالن دنبال چیزی می‌گردد. خانم قوچی با لباس منزل؛ ربدوشامبر، با سینی صبحانه از آشپزخانه وارد می‌شود. چند لحظه‌ای شوهرش را نگاه می‌کند. «داری چیکار می‌کنی ژان کلود؟»

«دارم می‌گردم.»

«خیلی وقته بیداری؟»

«خوابم نمی‌برد»

«باید یکم بخوابی ژان کلود.»

«چطور میشه بخوابم؟ این پیژامه‌ی من نیست. تخت من نیست. اتاق من نیست. چطور توقع داری چشم بهم بذارم؟»

«دنبال چی می‌گردی؟»

«کاش می‌دونستم. سعی می‌کنم بفهمم اونا کین؟»

«کی؟»

«اشمیت‌ها!»

نظرات کاربران

MhmD
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

ایده ی واقعا خوبی داره،شروع و پایان بندی خوبی هم داره آغازی که سریعا قصه رو باز میکنه و پایان بندی غیرمنتظره؛با این حال پرداخت خوبی نداره و همین باعث میشه یک نمایشنامه ی متوسط باشه،نویسنده میخواد فشار اجتماع از

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان