دانلود کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز اثر تیموتی ای پارکر

دانلود و خرید کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز

معرفی کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز

کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز نوشته تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی، به موضوع داغ و جنجالی پرورش مغز در کودکان و بزرگسالان می‌پردازد. 

برای آشنایی با زمینه‌های پرورش مغز، این اثر را با ترجمه‌ی حسین سلیمانی و صدای حافظ کاظم‌زاده، گوش کنید. 

درباره‌ی کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز

پرورش مغز یکی از مهم‌ترین کارهایی است که والدین باید برای فرزندانشان انجام بدهند. چراکه مغز را مقر فرماندهی بدن می‌دانند. در حقیقت تمام کارهایی که ما انجام می‌دهیم زیر نظر مغز ما است و تمام مهارت‌هایی که کسب می‌کنیم نیز از مغز ما به دست می‌آید. بنابراین، برای اینکه بتوانیم کارهای روزانه‌مان را بدون اختلال جلو ببریم، در درس و کارمان موفق باشیم و به فعالیت‌های مورد علاقه‌مان رسیدگی کنیم، لازم است تا مهارت‌های مختلف مغز را پرورش دهیم. اینکار از چه راه‌هایی امکان‌پذیر است؟ تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز این موضوع را به تفصیل، توضیح داده‌اند. راهکارهای مختلفی ارائه کردند و درباره‌ی انتخاب محصولاتی که به این موضوع کمک می‌کند نیز، نکات قابل توجهی را بیان کرده‌اند. 

کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز یک کتاب عالی و یک راهنمای کاربردی برای تمام کسانی است که می‌خواهند با پرورش مغزشان به بالاترین میزان کارآیی آن برسند. والدین و مربیان گروه سنی کودکان نیز می‌توانند از مطالب کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز استفاده کنند.

بخشی از کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز

پرورش مغز در کودکان: پرورش مغز در کودکان موضوعی داغ و جنجالی است. تصور کنید امکان نحوه‌ی اصلاح تفکر یک کودک هم وجود داشته باشد. به حتم بعضی از دانشمندان در پرتو یافته‌های تحقیقاتی اعجاب‌انگیزشان به نتایجی در این زمینه دست یافتند. والدین نیز به سبب رشد تفکر و مهارت‌های استدلال طلبانه، برای فرزندانشان به همین اندازه هیجان‌زده‌اند.

فراهم آوردن محیطی شبیه‌سازی شده برای مغز: با وجود تمام محصولاتی که درمورد تقویت مغز کودک در بازار در دسترس است، چطور دریابیم کدام‌یک را باید انتخاب کنیم؟ برای تشخیص حقیقت امر درباره‌ی پرورش مغز کودکان این نکات را بشنوید:

اگر کالایی ادعا می‌کند قابلیت پرورش مغز فرزندتان را دارد، در آزمایش‌های بالینی به این سه شاخصه‌ی جادویی توجه کنید:

اثرات انتقالی

گروه کنترل

نمونه‌های تصادفی

فهرست

  • پرورش مغز در کودکان
  • آشنایی با امور لازم برای پرورش مغز بزرگسالان


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
۲,۸۰۰
۳۰%
تومان