دانلود کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت اثر تیموتی ای پارکر

دانلود و خرید کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت

معرفی کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت

کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت، نوشته‌ی تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی، راهنمای جامع و کاربردی برای تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت است.

نسخه صوتی کتاب تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت را با ترجمه‌ی حسین سلیمانی و صدای زیبای حافظ کاظم‌زاده بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت

حافظه‌ی کوتاه مدت شما در چه وضعیتی قرار دارد؟ آیا می‌توانید چیزهایی را که به تازگی آموخته‌اید به خاطر بیاورید یا برای یادآوری ساده‌ترین چیزها هم باید کلی به خودتان زحمت بدهید؟ به این مثال توجه کنید: در جمعی میان همکاران یا دوستانتان حاضر می‌شوید. یکی از آن‌ها، شما را نزد فرد جدیدی می‌برد و معرفی‌تان می‌کند. اسمش را می‌شنوید. با او دست می‌دهید، گپ می‌زنید و بعد دوباره به جای دیگری می‌روید. حالا هرچقدر تلاش می‌کنید تا اسم آن فرد را به یاد بیاورید، موفق نمی‌شوید. اینجا جایی است که حافظه‌ی کوتاه مدتتان شما را گیر می‌اندازد. اما نگران نباشید. تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت، راهکارهایی عالی برای تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت به شما ارائه می‌کنند. با شنیدن این کتاب درمی‌یابید که چطور می‌توانید حافظه کلامی و دیداری‌تان را تقویت کنید و چگونه از حافظه‌ی فضایی‌تان بهترین استفاده را ببرید.

کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال روش‌هایی برای تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت خود می‌گردید، حتما نسخه‌ی صوتی کتاب تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت را گوش کنید و از راهکارهای ارائه شده در آن استفاده کنید.

بخشی از کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت

حافظه‌ی کوتاه مدت مکانی موقت برای ذخیره اطلاعات در زمانی کوتاه است. در حقیقت این حافظه مثل یک انبار برای حفظ اطلاعات عمل می‌کند. شما نمی‌توانید اطلاعات را برای مدت طولانی در حافظه‌ی کوتاه مدت نگه دارید. فقط زمانی قادر به حفظ اطلاعات هستید که آن‌ها را به یک تکه کاغذ، رایانه یا حتی مخزن حافظه‌ی بلند مدت منتقل کنید. در کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت نحوه‌ی تقویت سه نوع حافظه‌ی کوتاه مدت را می‌آموزید.

فهرست 

  • تقویت حافظه کلامی
  • ارائه‌ی راهکارهای آسان برای تقویت حافظه دیداری
  • استفاده‌ی بیشتر از حافظه‌ی فضایی


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۷۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۷۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان