دانلود کتاب صوتی دو کلمه‌ای که امروز زندگیتان را تغییر می‌دهند با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دو کلمه‌ای که امروز زندگیتان را تغییر می‌دهند اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی دو کلمه‌ای که امروز زندگیتان را تغییر می‌دهند

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دو کلمه‌ای که امروز زندگیتان را تغییر می‌دهند

دو کلمه‌ای که امروز زندگی‌تان را تغییر می‌دهند یکی از سخن‌رانی‌های انگیزشی جُول اُوستین، کشیش پرطرفدار کلیسای لیکوود است.

او در این اثر که دنباله‌ای بر کتاب قدرت من هستم است درباره دو کلمه مهم و تاثیرگذار در زندگی سخن گفته است.

جُول اُوستین، در کتاب پرفروش قبلی خود به نام قدرت من هستم، به این نکته اشاره کرد که هر کلمه‌ای بدنبال عبارت من هستم ذکر شود، همواره بدنبال گوینده‌اش خواهد آمد. حالا در اثر حاضر که نسخه‌ای فشرده است جُول تاکید دارد اگر ما دست از انتقاد از خودمان برداریم، به جایش قدرت درونی، استعدادهای طبیعی، و توانایی‌های بالقوه‌مان را کشف خواهیم کرد و زندگی‌ای سراسر قدرت و سرور را تجربه می‌کنیم که خداوند برای شما خواستار است. شما نیز با تمرکز بر من هستم! خود به سطحی جدید دست یافته و برکت خداوند را در زندگی‌تان تجربه کنید.

شنیدن کتاب دو کلمه‌ای که امروز زندگی‌تان را تغییر می‌دهند را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت.

بخشی از کتاب دو کلمه‌ای که امروز زندگیتان را تغییر می‌دهند

کلمات ما به پیشگویی‌هایی تبدیل می‌شوند که منجر به واقعیت می‌شوند. اگر به افکار خود اجازه دهید که شما را شکست دهند و سپس به ایده‌های منفی را از طریق کلماتتان جان بدهید، اعمال شما نیز در همان راستا شروع به فعالیت می‌کنند.

باید کلمات خود را در مسیری قرار دهید که می‌خواهید زندگی‌تان در آن قرار گیرد. شما نباید با صحبت کردن از شکست، انتظار پیروزی داشته باشید. شما نمی‌توانید از کمبود صحبت کنید و انتظار وفور نعمت داشته باشید. آنچه را که می‌گویید، تولید خواهید کرد. اگر می‌خواهید بدانید پنج سال بعد چگونه خواهید بود، فقط کافی است به آنچه در مورد خودتان می‌گویید، گوش دهید. با کلماتی که بر زبان می‌آوریم، هم می‌توانیم آینده‌مان را مقدس کنیم و هم می‌توانیم آن را نفرین کنیم.

 درباره جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند.


معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

parisa
۱۳۹۹/۰۴/۲۸

این کتاب کاملا مشابه به کتاب ( قدرت من هستم) هست ..... فقط اسمش متفاوت هست

Bella
۱۳۹۹/۰۴/۲۹

این دقیقا مثل کتاب من هستمه😶

مِهرنوش
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

جالب بود👍

زمان

۲ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۱۴۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۱۴۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان