دانلود کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز اثر تیموتی ای پارکر

دانلود و خرید کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز

معرفی کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز

کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز، نوشته‌ی تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی به اهمیت موضوع ایجاد ارتباط‌های سالم برای تقویت مغز می‌پردازد و راهکارهایی عالی ارائه می‌دهد.

کتاب اجتماعی کردن مغز را حسین سلیمانی به فارسی برگردانده است. شما می‌توانید نسخه صوتی کتاب اجتماعی کردن مغز را با صدای حافظ کاظم‌زاده بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز

انسان موجودی اجتماعی است و مغز، عضو شگفت‌انگیز بدن انسان، با اجتماعی شدن، به بالاترین میزان بازدهی و کارآیی خود می‌رسد. در حقیقت تاثیری که برقراری روابط اجتماعی سالم و سازنده روی مغز می‌گذارد، به حدی بالا است که نبود آن را با نابودی توانایی مغز بر اثر اضطراب و استرس مقایسه می‌کنند. در هر صورت داشتن روابط خوب به تقویت مغز کمک می‌کند و به انسان‌ها در مقابله با شرایط سخت و دشوار، آمادگی روانی می‌دهد. چرا که داشتن دوستان خوب می‌تواند به ما در پذیرش و مواجه شدن با شرایط سخت، کمک کند. تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز دلایل متعددی اهمیت دوستی بر مغز را برشمرده‌اند و راهکارهایی مفید برای گسترش روابط اجتماعی ذکر کرده‌اند.

کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز برای تمام افرادی است که دوست دارند از بیشترین میزان بازدهی و کارآیی مغزشان استفاده کنند.

بخشی از کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز

اجتماعی شدن احتمالا یکی از جالب‌ترین راه‌ها برای تقویت مغز است. البته چه کسی نمی‌خواهد وقتش را با کسانی که دوستشان دارد، بگذراند؟ دوستان می‌توانند تجربه‌های جدیدی را برای شما به ارمغان آورند. در به دوش کشیدن بار یک موقعیت دشوار با شما سهیم شوند و کاری کنند که احساس کنید، دنیا به کامتان است. در کتاب صوتی اجتماعی کردن مغز، دلایل متعدد اهمیت دوستی بر مغز را بررسی و همچنین در خصوص چگونگی گسترش روابط اجتماعی نکاتی ارائه خواهیم کرد.

خودداری از خشم و تنهایی

هم خشم و هم تنهایی به استرس، اضطراب و افسردگی منجر می‌شوند. و بر کارکرد مغز تاثیرات منفی می‌گذارند. دانشمندان دریافته‌اند که عصبانیت، به توانایی مغز برای تصمیم‌گیری‌های منطقی آسیب می‌زند. همچنین با افزایش هورمون‌های استرس، خشم می‌تواند در نهایت به افسردگی و تنهایی منجر شود. منزوی بودن تاثیرات واقعا زیان‌باری دارد. تحقیقات علمی نشان داده که دور نگه‌داشتن خود از تعاملات اجتماعی می‌تواند به اندازه‌ی این موارد بد و ناپسند باشد. 

فهرست

  • آشنایی با فواید روابط دوستانه برای مغز
  • پرهیز از رفتار انزواگرایانه
  • استفاده از ابزاهای دیجیتال برای تقویت مغز

نظرات کاربران

ehsan jamshidian
۱۳۹۹/۰۴/۰۱

خیلی جذاب نبود، کلی گویی بود بیشتر.

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
۲,۸۰۰
۳۰%
تومان