دانلود کتاب صوتی افراد موفق چگونه فکر می‌کنند با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی افراد موفق چگونه فکر می‌کنند اثر جان. سی مکسول

دانلود و خرید کتاب صوتی افراد موفق چگونه فکر می‌کنند

معرفی کتاب صوتی افراد موفق چگونه فکر می‌کنند

کتابچه صوتی افراد موفق چگونه فکر می‌کنند چکیده ارزشمندترین بخش های کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند اثر جان مکسون است که با ترجمه مهسا شاملو و صدای حامد بیطرفان منتشر شده است. تفکر قدرتمند را باید ویژگی اصلی انسان‌های موفق دانست. جان‌سی. مکسول در کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند، تمرین‌هایی را برای دست‌یابی به تفکر قدرتمند ارائه می‌کند. 

درباره کتاب صوتی افراد موفق چگونه فکر می‌کنند

فکر کردن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کسی که خوب فکر می‌کند می‌تواند مشکلات را برطرف کند و با ارائه ایده‌هایی جدید، یک سازمان را متحول کند. جان سی ماکسول مربی و کارشناس رهبری و مدیریت، اعتقاد دارد افراد موفق با وجود تفاوت‌هایی که دارند در یک خصوص اشتراک دارند و آن هم نحوه تفکر آن‌هاست. وی در کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند خاطرنشان می‌سازد، خوب فکر کردن، یک استعداد ذاتی نیست؛ بلکه آموختنی است. بنابراین در کتاب پیش‌رو می‌کوشد تا خوب فکر کردن را به شما بیاموزد.

شنیدن کتابچه افراد موفق چگونه فکر می‌کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی پیشرفت کنند و هرگز به گذشته برنگردند پیشنهاد می‌کنیم

درباره جان‌سی. مکسول

جان سی ماکسول نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی در ۲۰ فوریه ۱۹۴۷ در میشیگان ایالت متحده آمریکا متولد شد. ماکسول به مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در رده پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند. دکتر مکسول موسسه EQUIP و شرکت جان مکسول را تاسیس کرد و بیش از ۵ میلیون مدیر را در سطح دنیا پرورش داد. از جمله مهم‌ترین کتاب‌هایی که به قلم او به نگارش درآمده‌اند عبارتند از: مدیریت نگرش، رهبری، صفت‌های بایسته یک رهبر، هفده اصل کار تیمی، قوانین طلایی کار تیمی، آنچه همه رهبران باید بدانند، در اندیشه حول، مدیریت ارتباطات و پرورش کارکنان.

بخش‌هایی از کتاب صوتی افراد موفق چگونه فکر می‌کنند

معمولا از دیگران می‌شنوید که دوست یا همکارشان خوش فکر است، اما این جمله برای هرکس معنایی دارد. شاید کسی تصور کند وی ضریب هوشی بالایی دارد یا دیگری تصور کند یک مشت معلومات بی اهمیت و اضافی در ذهن او قرار گرفته یا شاید وقتی در حال خواندن یک رمان جنایی است، می‌تواند بفهمد که متهم اصلی کیست. من بر این باورم که خوش‌فکر بودن تنها یک چیز نیست، بلکه شامل چندین مهارت خاص در فرایند فکر کردن است. متفکر بودن یعنی این مهارت‌ها را با بیشترین توانایی خود به کار گیرید.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست مطالب کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند

• تفکر کل‌نگر

• تفکر متمرکز

• تفکر خلاق

• تفکر واقع‌گرا

• تفکر استراتژیک

• تفکر امکان‌گرا

• تفکر عمیق

• تفکر عامیانه

• تفکر مشارکتی

• تفکر غیر خودخواهانه

• تفکر هدف‌گرا

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد