دانلود کتاب صوتی جادوی افزایش سرمایه؛ جلد اول + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوی افزایش سرمایه؛ جلد اول اثر شهاب سهرابی

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوی افزایش سرمایه؛ جلد اول

معرفی کتاب صوتی جادوی افزایش سرمایه؛ جلد اول

کتاب صوتی جادوی افزایش سرمایه؛ جلد اول، اثر شهاب سهرابی شامل ۱+۳ روش افزایش سرمایه (کاملاً کاربردی + مثال واقعی) برای تازه‌واردان به دنیای بورس است.

درباره‌ی کتاب صوتی جادوی افزایش سرمایه؛ جلد اول

کتاب جادوی افزایش سرمایه آخرین کتابی است که درباره افزایش سرمایه خواهید شنید. مخاطبان ویژه کتاب جادوی افزایش سرمایه؛ جلد اول، افراد جدیدالورود و مشتاق یادگیری بازار سرمایه هستند. کتاب جادوی افزایش سرمایه؛ جلد اول، نه یک شاهکار ادبی است و نه شاهکاری دانشگاهی بلکه صرفاً، کتابی است؛ کاملاً کاربردی، با بیانی ساده، روان و قابل فهم، درقالب یک داستان و هم چنین مثالی واقعی از بازاربورس ایران برای درک عمیق مطلب. در کتاب جادوی افزایش سرمایه؛ جلد اول شاهد ۱+۳ روش افزایش سرمایه (کاملاً کاربردی + مثال واقعی) هستیم.

پایان مطالعه کتاب جادوی افزایش سرمایه؛ جلد اول و دوم، پایانی بر سؤالات شما از مبحث افزایش سرمایه دربورس ایران خواهد بود.

کتاب صوتی جادوی افزایش سرمایه؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب جادوی افزایش سرمایه؛ جلد اول برای تمام افرادی که به تازگی وارد دنیای بورس شده‌اند، کتابی کاربردی و مناسب است. اگر دوست دارید پاسخ تمام پرسش‌هایتان درباره‌ی بازار بورس را پیدا کنید، نسخه‌ی صوتی کتاب جادوی افزایش سرمایه؛ جلد اول  یک گزینه عالی برای شما است.

بخشی از کتاب صوتی جادوی افزایش سرمایه؛ جلد اول

قبل از هرچیز بگویم که مخاطب اصلی این کتاب، مشتاقان جدیدالورود بازار سرمایه می‌باشند. بنابراین کسانی که در بازار سرمایه حرفه‌ای هستند، این کتاب کمکی به آن‌ها نخواهد کرد. نکته‌ی دیگر اینکه این کتاب، کاربردی است. نه کتابی ادبی و دانشگاهی برای تدریس در دانشگاه. بنابراین مناسب کسی است که بخواهد به تنهایی و به صورت خودآموز در بورس ایران به صورت عملی و میدانی داشته باشد. چنین فردی که گرسنه‌ی خوراک باشد خیلی در قید و بند قاشق و چنگال نیست.

یک عبارت دو کلمه‌ای اغلب به گوش شما می‌خورد. آن دو کلمه، افزایش سرمایه است. کسانی که جدیدالورود هستند، سوالات زیادی در این زمینه دارند که به شرح زیر است:

افزایش سرمایه چیست؟

انوع روش‌های افزایش سرمایه چیست؟

تعداد سهام بعد از افزایش سرمایه، چه تغییری می‌کند؟

قیمت سهام بعد از افزایش سرمایه، چه تغییری می‌کند؟

بهترین نوع افزایش سرمایه کدام است؟

افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات چیست؟

و سوالات متعددی که سعی کردم در این کتاب، به صورت کاربردی، ساده و همراه با مثال واقعی از بازار بورس ایران برایتان ارائه دهم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱۱۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱۱۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان