دانلود کتاب صوتی چطور فکر را به نیروی عملی کردن رویاها تبدیل کنید با صدای سجاد تکلو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چطور فکر را به نیروی عملی کردن رویاها تبدیل کنید اثر دیوید شوارتز

دانلود و خرید کتاب صوتی چطور فکر را به نیروی عملی کردن رویاها تبدیل کنید

گوینده:سجاد تکلو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چطور فکر را به نیروی عملی کردن رویاها تبدیل کنید

کتاب صوتی چطور فکر را به نیروی عملی کردن رویاها تبدیل کنید، اثر دیوید شوارتز، کتابی است که راه جدیدی برای فکر کردن به ما می‌آموزد: راهی که ما را به تمام خواسته‌هایمان می‌رساند. 

برای به واقعیت رساندن رویاهایتان نسخه صوتی کتاب چطور فکر را به نیروی عملی کردن رویاها تبدیل کنید را با صدای سجاد تکلو بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی چطور فکر را به نیروی عملی کردن رویاها تبدیل کنید

شاید فکر کنید برای اینکه رویاهایتان به واقعیت تبدیل شوند و برای اینکه بتوانید موفق باشید، اینکه در حال حاضر کجا ایستاده‌اید مهم است. اما دیوید شوارتز در کتاب صوتی چطور فکر را به نیروی عملی کردن رویاها تبدیل کنید، به شما می‌گوید این مساله چندان اهمیتی ندارد و اتفاقا تنها چیزی که اهمیت دارد این است که می‌خواهید به چه نقطه‌ای در زندگیتان برسید؟

او در کتاب صوتی چطور فکر را به نیروی عملی کردن رویاها تبدیل کنید این نکته را به ما یادآوری می‌کند که دنیای ما و زندگی برای این که انسان کوچکی باشیم خیلی کوتاه است. برای یاد گرفتن اینکه چطور بزرگ فکر کنیم لازم است چه کارهایی را انجام دهیم؟ پاسخ این سوال  همان چیزی است که دیوید شوارتز در کتاب صوتی چطور فکر را به نیروی عملی کردن رویاها تبدیل کنید به ما می‌گوید: برای این که بتوانید بزرگ فکر کنید در مورد این که در آینده یک موضوع چه شکل و حالتی می‌تواند داشته باشد بیندیشید. برنامه‌های شما باید شامل تمام چیزهایی باشد که برایتان اهمیت دارد، باید تمام جنبه های زندگیتان را پوشش دهد.

کتاب صوتی چطور فکر را به نیروی عملی کردن رویاها تبدیل کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چطور فکر را به نیروی عملی کردن رویاها تبدیل کنید برای تمام کسانی است که رویاهای زیبا و بزرگ در سر دارند. اما راهی برای عملی کردنشان نمی‌شناسند.

درباره‌ی دیوید شوارتز

دیوید جوزف شوارتز، ۲۳ مارس ۱۹۲۷ متولد شد. او سخنران و نویسنده‌ی آمریکایی بود. دیوید شوارتز همچنین استاد دانشگاه دولتی جورجیا بود و به عنوان یکی از برجسته ترین مختصصین انگیزشی ایالات متحده شناخته می‌شد. از میان آثار او می‌توان به کتاب جادوی فکر بزرگ یا چطور فکر را به نیروی عملی کردن رویاها تبدیل کنید و کتاب اسرار اعتماد به‌نفس اشاره کرد. دیوید شوارتز ۶ دسامبر ۱۹۸۷ چشم از دنیا فروبست.

بخشی از کتاب صوتی چطور فکر را به نیروی عملی کردن رویاها تبدیل کنید

وقتش است که روش‌های بیشتری برای بزرگ فکر کردن یاد بگیریم. چقدر درباره‌ی بزرگ فکر کردن بلدید؟ جادو در بزرگ فکر کردن است، اما متاسفانه فراموش کردن این نکته، خیلی آسان اتفاق می‌افتد. وقتی به افکار منفی اجازه بدهید در ذهنتان قوت بگیرند، توانایی‌های خودتان را از دست می‌دهید و شکست می‌خورید. همیشه آدم‌های منفی‌باف اطراف هرکسی وجود دارند. اما با دانستن سه نکته می‌توانید از آن‌ها دور بمانید: اگر بتوانید همچین آدم‌هایی را نادیده بگیرید، موفق می‌شوید. مقابله با افراد منفی‌باف، افکار منفی خودتان را هم کمتر می‌کند. به بزرگ فکر کردن ادامه بدهید. هروقت نگرانی سراغتان آمد، بزرگ فکر کنید و یادتان باشد: اگر فکر کنید فرد ضعیفی هستید، پس ضعیف می‌شوید. 

نظرات کاربران

کاربر 7211476
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

جالب بود ولی برگرفته از کتاب جادوی فکر بود

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۹۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۹۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان