دانلود کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم اثر مهرنوش گلبازی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم

گوینده:ندا پوریان
گردآورنده:مهرنوش گلبازی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم

کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم، از مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی، ۴ روش با استفاده از آلوئه‌ورا برای درمان آفتاب‌ سوختگی در اختیارمان قرار می‌دهد. 

نسخه صوتی کتاب چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم را با ترجمه‌ای از مهرنوش گلبازی و صدای ندا پوریان در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم

آفتاب سوختگی یک التهاب پوستی است که در صورت شدید شدن، می‌تواند بسیار دردناک باشد و آسیب‌های زیادی نیز به فرد وارد می‌کند. نباید در طول زمان‌هایی که برای مدت طولانی بیرون از خانه هستیم، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب را فراموش کنیم. اما در هر حال اگر دچار آفتاب سوختگی شدیم باید چه کار کنیم؟ پیشنهاد کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم، استفاده از راه‌حل‌هایی است که در دل طبیعت وجود دارند. پوشیدن لباس‌های نخی و گشاد، نوشیدن آب فراوان و دوری از آفتاب از روش‌هایی هستند که می‌توانید در پیش بگیرید. اما در عین حال باید برای ترمیم پوست آسیب‌دیده نیز قدمی بردارید. ۴ روش با استفاده از آلوئه‌ورا در کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم ارائه شده است که برای درمان آفتاب سوختگی، مفید و موثر است. علاوه بر این، این روش‌ها طبیعی هم هستند.

کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم برای تمام افرادی است که ساعات زیادی را بیرون از منزل و زیر نور آفتاب می‌گذارنند. اگر دچار آفتاب سوختگی شده‌اید، حتما کتاب چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم را گوش کنید. 

بخشی از کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم

هر فرد به محض اینکه دچار قرمزی ناشی از آفتاب‌سوختگی می‌شود، به دنبال راهی برای تسکین آن است. این قرمزی گاهی منجر به التهاب، تاول و حتی درد می‌شود. در چنین مواقعی شاید مصرف ایبوپروفن به تسکین درد کمک کند، اما اثر کردن آن زمان‌بر است. برای تسکین فوری می‌توانید از قدرت فوق‌العاده‌ی آلوئه ورا در این زمینه استفاده کنید. در کتاب صوتی چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم به بررسی ۴ روش برای درمان آفتاب‌سوختگی با ژل آلوئه ورا می‌پردازیم.

نظرات کاربران

Reyhaneh
۱۴۰۱/۰۶/۱۲

جالبه ولی مطمئن نیستم جواب بده

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
۲,۸۰۰
۳۰%
تومان