دانلود کتاب صوتی تحقیقات پارکر پاین؛ قسمت پنجم با صدای مرآت بهنام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی تحقیقات پارکر پاین؛ قسمت پنجم

مجموعه صوتی تحقیقات پارکر پاین اثری پلیسی کارآگاهی نوشته جنایی‌نویس معروف و خالق هرکول پوآرو، آگاتا کریستی است که قسمت پنجم آن را با صدای جمعی از گویندگان راوی گنبد کبود می‌شنوید.

درباره مجموعه کتاب صوتی تحقیقات پارکر پاین

این مجموعه که دوازده داستان پلیسی کوتاه دارد، در نوامبر سال ۱۹۳۴ منتشر شد. دو شخصیت معروف داستان‌های هرکول پوآرو یعنی خانم لمون و آریادنی اولیور اولین بار در داستان‌های این کتاب حاضر شدند.

شخصیت محوری داستان‌های این کتاب، یک کارآگاه بازنشسته عجیب به اسم پارکر پاین است. تمرکز پاین معمولا بر خود جنایت متمرکز نیست بلکه او تلاش می‌کند مشتریانش را به شادی و زندگی عادی بازگرداند. دستیاران مختلفی در طی داستان‌ها، پاین را همراهی می‌کنند. منشی کاراگاه پاین، خانم لمون است که به طور تصادفی منشی هرکول پوارو هم می‌شود. در این داستان‌ها خانم لمون بانوی جوانی معرفی می‌شود که در داستان‌های پوآرو دیگر تقریبا پیر شده است.

نکته جالب توجه این کتاب، داستان خانه در شیراز است که ماجراهای آن در ایران و در یک عمارت در شهر شیراز می‌گذرد.

پرونده بانوی میان‌سال، پرونده سرباز ناراضی، پرونده بانوی ناراحت، پرونده شوهر ناراضی، پرونده کارمند شهر، پرونده زن ثروتمند، همه چیزهایی را که می‌خواهی برداشته‌ای؟، دروازه بغداد، خانه در شیراز، مروارید گران‌بها، مرگ بر روی نیل و پیشگوی دلفی نام داستان‌های این مجموعه‌‌اند.

شنیدن مجموعه کتاب صوتی تحقیقات پارکر پاین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به داستان‌های هیجان‌انگیز و جنایی را به شنیدن این داستان‌ها دعوت می‌کنیم.

درباره آگاتا کریستی

آگاتا کریستی نویسنده‌ی مشهور سبک جنایی و معماگونه در ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ در انگلستان متولد شد. نام کامل او آگاتا مری کلاریسا میلر است.

آگاتا در سال ۱۹۱۴ با یک سرهنگ نیروی هوایی به نام آرچیبالد کریستی ازدواج کرد اما این ازدواج بعد از یازده سال و با وجود یک فرزند، به جدایی انجامید. کریستی در سال ۱۹۳۰ با باستان‌شناسی به نام سِر ماکس مالووان ازدواج کرد و همراه او به سفرهای زیادی رفت، سفرهایی که تاثیرات بسیاری در داستان‌های جذاب او داشتند.

آگاتا کریستی با نام مستعار مِری وستماکوت رمان‌های عاشقانه هم می‌نوشت، اما عمده‌ی شهرت او به دلیل رمان‌های جنایی‌اش است.

آگاتا کریستی پرفروش‌ترین نویسنده در انگلستان و در کل دنیا است. مقام‌های بعدی به ژول ورن و شکسپیر می‌رسد. آگاتا کریستی لقب ملکه‌ جنایت را در دنیای ادبیات از آن خود کرده است.

معرفی نویسنده
عکس آگاتا کریستی
آگاتا کریستی
انگلیسی | تولد ۱۸۹۰ - درگذشت ۱۹۷۶

آگاتا کریستی با نام اصلی آگاتا مری کلاریسا میل، ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ در دون شایرِ انگلستان به دنیا آمد. پدر آمریکایی‌اش فردریک میلر نام داشت. مادرش کلارا بومر انگلیسی و از خانواده‌ای اشرافی بود. آگاتا به دلیل آمریکایی بودن پدر می‌توانست تبعه ایالات متحده نیز باشد، ولی هرگز از آن کشور تقاضای تابعیت نکرد. آگاتا یک خواهر و یک برادر داشت که هردوی آن‌ها از او بزرگ‌تر بودند. گر چه خواهر و برادر آگاتا را به مدرسه شبانه‌روزی و خود او را به یک مدرسه تکمیلی در فرانسه فرستاده بودند اما آگاتا در پنج سالگی خودش خواندن را یاد گرفت و بعد با استفاده از کتابخانه پدرش به معلوماتش اضافه کرد و تحصیلات آکادمیک نداشت.

نظرات کاربران

سپیده
۱۴۰۰/۰۶/۲۷

موسیقی متن و فضاسازی بسیار عالی هست، منتظر بقیه داستان ها از این کتاب هستم، چون این کتاب ۱۲ داستان داره.

کاربر ۳۳۱۸۶۵۹
۱۴۰۱/۰۳/۰۲

بنظرم هر پنج بخشش فوق العاده بود

amini
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

قبلا کتاب رو خوندم، بد نبود

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۵۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۵۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان