دانلود کتاب صوتی بخور، عبادت کن، عشق بورز با صدای تینا میرکریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بخور، عبادت کن، عشق بورز اثر الیزابت گیلبرت

دانلود و خرید کتاب صوتی بخور، عبادت کن، عشق بورز

امتیاز:
۳.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بخور، عبادت کن، عشق بورز

کتاب صوتی بخور، عبادت کن، عشق بورز، داستان زندگی و سفرهای الیزابت گیلبرت است که بعد بعد از جدایی از همسرش، برای شناختن خودش، و پیدا کردن عشق و لذت راهی سفر می‌شود.

از روی این اثر، فیلمی به همین نام با بازی جولیا رابرتز به روی پرده رفت. کتاب بخور، عبادت کن، عشق بورز را مریم بردبار به فارسی برگردانده است. شنیدن نسخه صوتی این اثر با صدای تینا میرکریمی تجربه‌ای لذت‌بخش خوهد بود.

درباره‌ی کتاب صوتی بخور، عبادت کن، عشق بورز

الیزابت گیلبرت کتاب بخور، عبادت کن، عشق بورز را بر اساس تجربیات زندگی خودش نوشته است. او که زنی سی و دوساله است ازدواج کرده و کار خوبی دارد، از زندگی مشترکش راضی نیست. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد جدا شود. او بعد از جدایی برای پیدا کردن خودش به سفر می‌رود. سفرهایی به ایتالیا، هند و اندونزی. او خودش و ماجرای کتاب صوتی بخور، عبادت کن، عشق بورز را ماجرای زنی در جستجوی همه‌چیز می‌داند. او چهار ماه در ایتالیا به خوردن و لذت بردن از زندگی (غذا) می‌پردازد، چهار ماه در هند در جستجوی معنویات (دعا) است و پایان سال سفر را در بالی اندونزی برای برقراری تعادل میان این دو و یافتن عشق صرف می‌کند...

کتاب صوتی بخور، عبادت کن، عشق بورز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید رمانی خوب بخوانید، کتاب بخور، عبادت کن، عشق بورز تجربه‌ی شیرینی برای شما است. اگر به دنبال یافتن معنا و مفهومی جدید در زندگی‌تان هستید، حتما از کتاب بخور، عبادت کن، عشق بورز لذت می‌برید.

درباره‌ی الیزابت گیلبرت

الیزابت گیلبرت، ۱۸ جولای ۱۹۶۹ در آمریکا متولد شد. او نویسنده، روزنامه‌نگار و مقاله‌نویس است که به خاطر نوشتن کتاب بخور، عبادت کن، عشق بورز شناخته می‌شود. این کتاب به مدت ۱۹۹ هفته در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار داشت. از دیگر آثار الیزابت گیلبرت می‌توان به جادوی بزرگ و شهر دختران اشاره کرد. 

جملاتی از کتاب صوتی بخور، عبادت کن، عشق بورز

کلمه‌ها را طوری ادا کن که گویی آن‌ها را می‌خوری.

کاش جیووانی مرا می‌بوسید. دلایل بسیاری من را از ادامه‌ی این فکر باز داشت. اول اینکه جیووانی ده‌سال از من کوچک‌تر است. و مثل بیشتر پسرهای بیست و چندساله‌ی ایتالیایی با مادرش زندگی می‌کند. همین مساله به تنهایی کافی است که او همسر مناسبی برای من به حساب نیاید. به علاوه من زن سی و پنج‌ساله‌ی باتجربه‌ای هستم که به تازگی ازدواج ناموفقی را پشت‌سر گذاشته است و بلافاصله پس از این جدایی طاقت‌فرسا و ویرانگر رابطه‌ی آتشین ناموفقی را تجربه کرده است. این شکست‌های پی در پی من را شکننده و افسرده و گویی هفت هزارسال پیر کرده است. نمی‌خواهم خودم را به جیووانی پاک و دوست‌داشتنی تحمیل کنم. ناگفته نماند، دیگر به سنی رسیده‌ام که بتوانم بر عشق خود به مرد جوان و زیبایی با چشم‌های قهوه‌ای غلبه کنم. به همین دلایل است که پس از گذشت ماه‌ها هنوز تنها هستم. علت اینکه تصمیم گرفتم امسال مجرد بمانم هم، همین است.

فهرست

  • کتاب اول: ایتالیا
  • کتاب دوم: هند
  • کتاب سوم: اندونزی

نظرات کاربران

naghmeh mashhadi
۱۴۰۲/۱۰/۰۶

همه چی خوب فقط کاش انقدددد اهنگ با صدای بلند و بی ربط رو به زور نگنجونین تو کتاب که ادم یهو بپره از جاش

کاربر ۳۱۷۸۰۴۵
۱۴۰۱/۰۱/۰۶

مزخرفات آبکی و رومانتیک یه آمریکایی پولدار که پول گرفته تا یه سفرنامه تحویل بده.حیف وقت نازنین تون

زمان

۱۶ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۹۱۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۹۱۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۴۵,۵۰۰
۳۰%
تومان