دانلود کتاب صوتی کنترل دیابت به روش ساده با صدای محمدرضا رادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنترل دیابت به روش ساده اثر اعظم اطاری

دانلود و خرید کتاب صوتی کنترل دیابت به روش ساده

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کنترل دیابت به روش ساده

کتاب کنترل دیابت به روش ساده، نوشته‌ی دکتر اعظم اطاری و مریم اطاری، روش درمانی ساده‌ای بر اساس رژیم غذایی، ورزش و دارو درمانی برای کنترل بیماری دیابت پیشنهاد می‌کند. 

نسخه صوتی کتاب کنترل دیابت به روش ساده با صدای محمدرضا رادمهر در اختیار شما قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی کنترل دیابت به روش ساده

دیابت یا بیماری قندخون به قند خون بالا ی ۹۶ تا حدود ۱۱۲ میلی گرم در دسی لیتر گفته می‌شود. در این بیماری توانایی تولید هورمون انسولین در بدن از بین می‌رود یا بدن در برابر انسولین مقاوم شده و بنابراین انسولین تولیدی نمی‌تواند عملکرد طبیعی خود را انجام دهد. نقش اصلی انسولین پایین آوردن قند خون توسط سازوکارهای مختلف است. بیماری دیابت می‌تواند منجر به تخریب رگ‌های بسیار ریز در بدن شود که می‌تواند اعضای مختلف بدن همچون کلیه، چشم و اعصاب را درگیر کند. علاوه بر این دیابت با افزایش ریسک بیماری‌های قلبی عروقی ارتباط مستقیمی دارد. 

در کتاب کنترل دیابت به روش ساده، با استفاده از رژیم غذایی سالم و ورزش و کمک گرفتن از دارو درمانی، نحوه‌ی کنترل دیابت را می‌آموزیم. کتاب کنترل دیابت به روش ساده شامل چند فصل است که به توضیحات مختلف درباره‌ی قند خون، برنامه‌ی غذایی، تنظیم رژیم و داروهای مصرفی می‌پردازد. 

کتاب صوتی کنترل دیابت به روش ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب کنترل دیابت به روش ساده، برای پزشکان و بیماران دیابتی، کتابی سودمند و کاربردی است.

جملاتی از  کتاب صوتی کنترل دیابت به روش ساده

با افزایش بیماری قند در جوامع بشری بر آن شدیم تا با گردآوری کتاب کنترل دیابت به روش ساده ثابت کنیم که بیماری دیابت با رعایت رژیم غذایی، ورزش و در نهایت دارودرمانی به راحتی قابل کنترل است.

تمدن‌های قدیمی مصر، یونان، روم باستان و هندوستان بیماری دیابت را تضخیص داده و تغییرات غذایی مختلفی را پیشنهاد کرده بودند. یک شهروند یونانی متوجه تشنگی شدید و ادرار این افراد گردید و این حالت را دیابت به معنای عبور کردن نامید. در گذشته بیشتر پزشکان جایگزین کردن مواد قندی را با مواد دیگر، توصیه می‌کردند. در قرون گذشته توصیه‌هایی به که منظور عدم کاربرد مواد قندی در غذا برای افراد دیابتی صورت می‌گرفت، بیشتر بر اساس تئوری‌ها و یا اعتقادات مردم بود. تا بر اساس اطلاعات علمی....

فهرست

  • مقدمه
  • قند خون چیست؟
  • برنامه غذایی و طرح برنامه غذایی
  • تنظیم رژیم بیمار
  • میزان آب مورد نیاز
  • داروهای مصرفی دیابت

نظرات کاربران

کاربر ۵۲۲۹۵۷۷
۱۴۰۱/۱۲/۰۴

خیلی گرونه .....

زمان

۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۱۶,۸۰۰
۳۰%
تومان