دانلود کتاب صوتی رزا پارکس با صدای مرآت بهنام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رزا پارکس اثر لیزبت کایزر

دانلود و خرید کتاب صوتی رزا پارکس

معرفی کتاب صوتی رزا پارکس

کتاب رزا پارکس، نوشته‌ی لیزبت کایزر، داستانی جذاب از زندگی یک زن شجاع و جسور است که پرچمدار مبارزه علیه تبعیض نژادی در آمریکا است. 
کتاب صوتی رزا پارکس را می‌توانید با ترجمه‌ی اعظم حیدری و صدای مرآت بهنام، گوش کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی رزا پارکس

رزا پارکس، زن شجاعی بود که امروزه او را به عنوان پرچمدار مبارزه علیه تبعیض نژادی در آمریکا می‌شناسند. اما ما و بچه‌هایمان چقدر درباره‌ی او می‌دانیم؟ آیا خبر داریم که این مبارزه چطور آغاز شده است؟ آیا می‌دانیم چه اتفاقی افتاده است که او را از یک شخصیت معمولی به رزا پارکس تبدیل کرد؟ 

روزی که رزا پارکس خسته از سرکار برمی‌گشت، توی اتوبوس روی صندلی نشسته بود. یک فرد سفیدپوست از او خواست که بلند شود و جایش را به او بدهد و او در جواب یک کلمه‌ی مهم و تاثیرگذار گفت: نه! اینکار می‌توانست برای او گران تمام بشود اما در عوض او را به یکی از قهرمان‌های تاریخی بدل کرد. قهرمانی که امروزه آزادی و برابری حقوق سیاه‌پوستان را مدیون او هستیم. 

کتاب صوتی رزا پارکس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی رزا پارکس را به تمام بچه‌ها و نوجوان‌های جسور و شجاعی که می‌شناسید، هدیه بدهید. اگر دوست دارید فرزندتان با شخصیت‌های مهم وتاثیرگذار تاریخی آشنا بشوند، کتاب رزا پارکس را برایش تهیه کنید.

جملاتی از کتاب صوتی رزا پارکس

رزا در نزدیکی شهر مونتگومری در ایالت آلابامای آمریکا در کنار مادر، برادر، مادر بزرگ و پدربزرگش زندگی می‌کرد. رزا خیلی کوچک و خیلی شجاع بود. او همیشه تلاش می‌کرد تا کار درست را انجام بدهد. وقتی رزا کوچک بود، پدربزرگ و مادربزرگ رزا، برایش داستان‌هایی در مورد بردگی می‌گفتند. زمانی که برده‌ها آزاد نبودند و نمی‌توانستند مثل بقیه‌ی آدم‌ها زندگی کنند. دوران بردگی به پایان رسیده بود ولی زمانه هنوز برای رزا و خانواده‌اش سخت بود. با مردم سیاه‌پوست خیلی بدرفتاری می‌شد. به آن‌ها می‌گفتند که با مردم سفیدپوست برابر نیستند....

نظرات کاربران

کاربر ۵۲۴۳۴۰۸
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

7دقیقه دو تومن؟

زمان

۷ دقیقه

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ دقیقه

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان