دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر نجف‌قلی حبیبی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر نجف‌قلی حبیبی

 کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر نجف‌قلی حبیبی، مجموعه‌ی گفتگوی کریم فیضی با دکتر نجف‌قلی حبیبی درباره‌ی موضوع انسان و جریان زندگی است. 

نسخه صوتی کتاب زندگی و بس؛ دکتر نجف‌قلی حبیبی را با صدای محمدحسن قائمی می‌شنوید.

درباره‌ی  کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر نجف‌قلی حبیبی

در مجموعه کتاب‌های زندگی و بس با صاحب‌نظران مختلف درباره‌ی زندگی و مفهوم و هدف آن صحبت شده است. در کتاب زندگی و بس؛ دکتر نجف‌قلی حبیبی، کریم فیضی درباره‌ی انسان و جریان زندگی با نجف‌قلی حبیبی صحبت کرده است. پاسخ‌ دکتر حبیبی درباره‌ی در مخاطره بودن انسان و زندگی یکی از زیباترین بخش‌های کتاب است. او همچنین درباره‌ی حرکت انسان به سوی کمالات و پیدا کردن معنای زندگی گفته است. راهی که باعث می‌شود این مخاطرات در زندگی کمرنگ بشوند.

کتاب زندگی و بس؛ دکتر نجف‌قلی حبیبی دو بخش دارد: بخش اول شامل مقدمه‌ای کوتاه از زندگی و سرگذشت دکتر نجف‌قلی حبیبی و بخش دوم که گفتگوی کریم فیضی با او درباره‌ی انسان و معنای زندگی است.

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر نجف‌قلی حبیبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با نظرات و دیدگاه دکتر نجف‌قلی حبیبی درباره‌ی زندگی آشنا شوید، کتاب زندگی و بس؛ دکتر نجف‌قلی حبیبی گزینه‌ی خوبی برای شما است. زندگی و بس؛ دکتر نجف‌قلی حبیبی نظر دوست‌داران فلسفه را هم به خود جلب می‌کند. 

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از  کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر نجف‌قلی حبیبی

در خصوص در مخاطره بودن زندگی باید با هم به تفاهم برسیم. منظور از این قضیه این است که زندگی و حیات اجتماعی، در روی زمین با این اوضاع و احوال، دچار مشکل شده است. یعنی نمی‌گذارد انسان در یک محیط مطلوب به‌سوی کمالات حرکت کند. دلیل این موضوع وجود جنگ‌ها، فقرها، ظلم‌ها و بی‌عدالتی‌هاست. آنچه مهم است این است که انسان زندگی را به گونه‌ای برای خودش معنا کند که در آن گم نشود. شاید اگر این معنا صورت بگیرد، مقداری از مخاطرات کم می‌شود. در عین‌حال که تلاش برای زدودن فقر و بی‌عدالتی و نابکاری و ریاکاری را هم منتفی نمی‌کند. در عین انجام این وظایف گم نشدن شخص بسیار مهم و تعیین کننده است. کار سخت و دشوار این است نه زندگی. چون زندگی در دنیا صورت می‌گیرد که به هرشکلی که باشد می‌گذرد...

فهرست 

  • مقدمه
  • زندگی و بس

نظرات کاربران

حسین تیموریان
۱۴۰۱/۰۷/۲۴

ممنون از استاد حبیبی عزیز بسیار زیبا

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۳۱۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۳۱۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان