دانلود کتاب صوتی گردباد فروش با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گردباد فروش اثر مارک ویکتور  هانسن

دانلود و خرید کتاب صوتی گردباد فروش

گوینده:اعظم حبیبی
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گردباد فروش

گردباد فروش نوشته مارک ویکتور هانسن کتابی است برای مدیران فروش و فروشنده‌ها که به آنها آموزش می‌دهد چگونه فروش‌های طوفانی را در کمترین زمان ممکن به راه بیاندازند. پس اگر فروش، حرفه و تخصص شماست؛ این کتاب برای شما نوشته شده است.

 درباره کتاب صوتی گردباد فروش

فروش یک حرفه‌ی جالب و فوق العاده است و این کتاب به شما کمک خواهد کرد که این کار را با اثربخشی بیشتری نسبت به گذشته انجام دهید.

هانسن می‌گوید گردباد فروش یک مفهوم ساده و بسیار قدرتمند است. تصور کنید که یک گردباد باشید؛ یک توده ی متحرک و مارپیچ از باد که قسمت فوقانی آن عظیم و قسمت تحتانی آن باریک است.

این گردباد، مشتریان بالقوه را به داخل خود می‌مکد و مشتریان خریدکرده را بیرون می‌دهد. گردباد فروش در واقع یک فرآیند است که طی آن مواد خام یعنی مشتریان بالقوه جذب شده و به مشتری بالفعل تبدیل می‌شوند. بر اساس فرآیند فروشی که شما برای تجارت خود تعریف کرده‌اید، هر مشتری یک مسیر مشخص را از بالا به پایینِ گردباد طی می‌کند. گردباد فروش، مسیری است که هر مشتری از نخستین برخورد تا خرید نهایی طی می‌کند.

قسمت فوقانی گردباد، مکانی است که مشتریان بالقوه و شرکت، شناخت دوجانبه ای از یکدیگر آغاز می‌کنند. مشتری می‌داند که شما و محصولتان وجود دارید و شما نیز با آنها و علایقشان آشنا می‌شوید.

 در کتاب هانسن با مسیر و فرایند ایجاد یک گردباد فروش آشنا خواهید شد و خودتان خواهید توانست یکی از آنها را به راه بیاندازید.

شنیدن کتاب صوتی گردباد فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مدیران فروش و بازاریابی و فروشندگان و صاحبان کسب‌کار

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان