دانلود کتاب صوتی نقطه‌ی تعادل خود را پیدا کنید با صدای علیرضا آرا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نقطه‌ی تعادل خود را پیدا کنید اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی نقطه‌ی تعادل خود را پیدا کنید

معرفی کتاب صوتی نقطه‌ی تعادل خود را پیدا کنید

کتاب صوتی نقطه تعادل خود را پیدا کنید کتابی از برایان تریسی با همکاری کریستینا تریسی در زمینه موفقیت و درباره اعتدال داشتن و هدفمند بودن در زندگی است. این کتاب با ترجمه مهدی قراچه‌داغی و صدای علیرضا آرا منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی نقطه‌ی تعادل خود را پیدا کنید

زندگی اساسا چیز پیچیده ای نیست انتخاب‌های ما در مسیر زندگی آن را ساده یا پیچیده می‌کند. کتاب نقطه‌ی تعادل خود را پیدا کنید به شنونده کمک می‌کند اولویت‌های زندگی‌اش را مشخص کند و سعی کند برای رسیدن به خوشبختی و موفقیت زندگی را ساده کن. این کتاب شامل مجموعه ای از راهنمایی‌های کاربردی است که در تمام لحظه‌های زندگی روزمره لازم می‌شود و می‌تواند به خشنونده یک راهنمای مسیر معرفی کند.

شنیدن کتاب صوتی نقطه‌ی تعادل خود را پیدا کنید را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

این کتاب را تمام علاقه‌مندان حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب صوتی نقطه‌ی تعادل خود را پیدا کنید

فهرست تهیه کنید

از همه کارهایی که طی روز باید انجام دهید فهرستی تهیه کنید. این فهرست قبل از شروع روز باید تهیه شود. معمولا بهترین زمان تهیه این فهرست شب قبل از هر روز است. این به ذهن نیمه‌هشیار شما امکان می‌دهد روی کارهایی که قرار است انجام شود کار کند. اغلب اتفاق می‌افتد که وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، ایده‌هایی دارید که چگونه کار را به طرز بهتری انجام دهید.

اما اگر شما کسی هستید که شبها از فکر کردن به کارهایی که باید بکنید بیخواب می‌شوید، این کار را در شب انجام ندهید. به جای آن صبح اول وقت که از خواب بیدار می‌شوید این کار را بکنید.

اگر در طی روز کارهای جدیدی مطرح شود که لازم است آنها را انجام دهید، این کارها را هم به فهرست خود اضافه کنید.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۱۶,۸۰۰
۳۰%
تومان