دانلود کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد با صدای مهدی افشاریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت آن کلاوسر

دانلود و خرید کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

انتشارات:سبکتو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۵۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

بنویس تا اتفاق بیفتد نوشته هنریت آن کلاوسر یک راهنمای ساده و موثر برای تبدیل کردن رویاهای شما به واقعیت با استفاده از نوشتن است.

درباره کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (میکروکتاب)

این میکروکتاب صوتی به شما توضیح می‌دهد که چگونه با کمک نوشتن، اولین قدم برای دست‌یابی به اهدافتان را بردارید. خواهید دید که بعد از انجام این کار ساده، چگونه معجزه‌ها در زندگی شما یکی پس از دیگری رخ خواهند داد. این میکرکتابی است که شما قطعا به آن نیاز دارید و با تمرینات بسیار ساده‌ آن، هر روز به خواسته‌های ارزشمند خود نزدیکتر خواهید شد.

بنویس تا اتفاق بیفتد یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۱ بود و تا به امروز افراد زیادی توانستند با کمک این کتاب به اهداف و خواسته‌های خود برسند.

شنیدن کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (میکروکتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب از کتاب‌های انگیزشی حوزه موفقیت است و خواندن و عمل کردن به راهکارهای آن می‌تواند ما را به خواسته‌هایمان امیدوارتر و چه بسا نزدیکتر کند.

درباره هنریت آن کلاوسر

هنریک کلاوسر یکی بهترین نویسنده‌های زن آمریکایی است. او توانسته با نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ موفقیت، به میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان کمک کند تا به آسانی به رویاهای خود برسند و این مسیر را برای همیشه ادامه دهند.

آثار او در ایران با استقبال بی‌نظری روبرو شد و مشهورترین اثر وی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد است. او که فارغ‌التحصیل مقطع دکترا از دانشگاه فوردهام است، در دانشگاه‌های متعددی مانند دانشگاه واشنگتن، کالیفرنیا، سیاتل و... تدریس می‌کند و علاوه بر نویسندگی به برگزاری کلاس‌های تقویت دو نیم کره مغز به وسیله نوشتن، توسعه فردی، رفع اضطراب و روانشناسی هم می‌پردازد. او همچنین به عنوان یک مشاوره حرفه‌ای برای کسب و کارها و نیروی انسانی شناخته می‌شود.

بخش هایی از کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (میکروکتاب)

اگر شما بتوانید به رویاها و آرزوهای خود جذابیت بیشتری بدهید، دیگران هم مشتاق خواهند شد تا رویای شما را تبدیل به واقعیت کنند. وقتی میمون‌ها در یک جزیره شروع به تمیز کردن سیب‌زمینی‌ها کردند، بعد ازمدتی، سایر میمون‌ها در جزیره‌ای دیگر هم شروع به انجام این کار کردند. من به جای تمیز کردن سیب‌زمینی، از «برق انداختن نارگیل‌ها» استفاده می‌کنم. وقتی شما اهدافتان را با جدیدت تمام می‌نویسید، آنچه که به وجود می‌آید، مجموعه‌ای بی‌نظیر است تا شما را به اهداف و خواسته‌هایتان برساند.

من دو پسر به نام‌ها جیمز و پیتر دارم. آن‌ها صاحب یک موسسه طراحی گرافیک هستند. هر دوی آن‌ها طی یک جلسه، اهداف خود را در آغاز هر ماه یادداشت می‌کنند و خوب می‌دانند که دقیقا باید چه کاری انجام دهند. برق انداختن نارگیل‌ها، یعنی اینکه شما بتوانید کار خود را به بهترین شکل انجام دهید. وقتی بتوانید اهداف خود را به بهترین شکل و با شوق زیادی بنویسید، باعث می‌شود تا هم مشتری‌های بیشتر و بهتری داشته باشید و هم از جایی که فکرش را نمی‌کنید بستر مناسبی برای اوج گرفتن شما فراهم می‌شود.

بگذارید یک داستان دیگر تعریف کنم: من دوستی به نام هالی دارم. او به دنبال یک فرد برای استخدام بود تا بتواند به او برای ساخت یک آگهی کمک کند. من از برق انداختن نارگیل‌ها استفاده کردم. با هر کسی که می‌توانستم در این مورد صحبت کردم. وقتی خواستم مجموع تمام صحبت‌ها و نتایج خود را به هالی بگویم، متوجه شدم او یک فرد مناسب را انتخاب کرده است.

اشتباه نکنید. من وقتم را هدر ندادم. دوست من این کار را «هم زدن دیگ» می‌نامد. یعنی با تماس هالی به من، کمک من آغاز شد و من برای او دیگ را هم زدم. نوشتن اهداف هم همینطور است. شما با نوشتن اهداف، با تلفن کردن یا با درخواست کمک از طرف کسی، این دیگ را هم می‌زنید. برق انداختن نارگیل‌ها یعنی رخ دادن همزمان اتفاقات، به شکلی که به نفع شما باشند. بنابراین بنویسید تا اتفاق بیفتد. نوشتن باعث به حرکت انداختن تمام جریاناتی می‌شود که شما را به خواسته‌تان نزدیک می‌کند.

نظرات کاربران

Z.H
۱۳۹۹/۰۱/۱۳

نسخه چاپیشوخوندم‌.خیلی دوس داشتم انرژی مثبت فوق العاده ای بهم میده

هانیه محمدی
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

این کتاب عالیه. عالی‌ معجزه میکنه و اولین کتابی هست که من خوندن و عاشقش شدم

سینیوریتا
۱۴۰۱/۰۸/۱۶

خواندن این کتاب و عمل کردن به توصیه های آن میتواند زندگیتان را متحول کند

کاربر ۱۵۱۳۸۱۹یسنا
۱۳۹۹/۰۱/۰۷

ممنون عالی

Arezu
۱۴۰۲/۰۵/۲۵

به تازگی مطالعه این سبک از کتابها رو شروع کردم باید بگم محتوای کتاب برام جذاب بود از طرفی چون نویسنده از تجربیات افراد مختلف صحبت کرده مفاهیم کتاب قابل باورتر هست. تسلط گوینده هم در خوانش خوب بود.

جیمو
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

من الان این کتاب رو خریدم اما وارد کتاب هام نشد چیکار کنم ؟

کاربر ۶۰۵۳۳۹۹
۱۴۰۲/۰۶/۱۴

خوبه

Mohammad Mirzaei
۱۴۰۳/۰۱/۱۴

کتاب خیلی خوبیه، چون... _توی هدفگذاری خیلی کمکتون میکنه _کمکتون میکنه بفهمین واقعا از دنیا چی میخوایین _توی برقراری تعادل در کارها کمکتون میکنه _بهتون کمک میکنه که به خودشناسی بیشتری برسید مرسی از برنامه خوب طاقچه:)))

cyboy 2020
۱۴۰۱/۰۸/۰۴

متاسفانه این کتاب پر از کلیشه ها و داستانهای ساختگی است و علیرغم بیان خوب گوینده ,موسیقی متن بسیار آزار دهنده و چالش برانگیز است بابت اینکه خودم رو برای شنیدن این مثلاً کتاب خسته کردم از خودم شرمندم

زمان

۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۹۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۹۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان