دانلود کتاب صوتی تحویل شادی با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تحویل شادی اثر تونی شی

دانلود و خرید کتاب صوتی تحویل شادی

معرفی کتاب صوتی تحویل شادی

کتابچه تحویل شادی چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب تحویل شادی اثر تونی شِی است. شی رد این کتاب راهی به سوی کسب سود، پیدا کردن اشتیاق و هدف معرفی می‌کند.

درباره کتاب تحویل شادی

تونی شِی، مدیر عامل شرکت زاپُوس که در حیطه‌ی خرده‌فروشیِ کفش فعالیت می‌کند؛ کتاب تحویل شادی که شعار شرکت زاپوس برای خدمات رسانی است را به رشته تحریر در آورده است. کتاب تحویل شادی مسیر زندگی تونی شی و ایجاد شرکتی برتر و ماندگار را نشان می‌دهد اینکه چگونه تحویل شادی شعار شرکت زاپوس شد.

تونی شِی در ابتدا یکی از سرمایه‌گذارانِ زاپُوس بود و بعد در نقش مشاور ظاهر شد. در نهایت، مدیرعامل مجموعه‌ای شد که در ۱۹۹۹، فقط یک شرکتِ تازه‌ تأسیس بود و در ۲۰۰۸، درآمد سالانه‌‌اش به ۱ میلیارد دلار می‌رسید. در سال ۲۰۰۹، مجله‌ی فورچون (FORTUNE) شرکتِ زاپُوس را یکی از «۱۰۰ شرکتِ برتر برای کارکنان» معرفی کرد.

مردم زمانی در شادترین وضعیت خود هستند که افسار زندگی در دستانشان باشد، قلباً بدانند که در کارشان در حال پیشرفت هستند، با کسانی‌که دوستشان دارند احساس همدلی کنند و بخشی از چیزی بزرگتر از خودشان باشند. شادی، حاصلِ هدف، اشتیاق و لذت است که همراستا با هم رخ می‌دهند.

سازمان‌های تجاری، نظیر شرکت‌ها، نیز به‌همین صورت زمانی در شادترین وضعیت خود هستند که همه‌ی اعضای آن احساس کنند در فرایندی برای تغییر بهترِ دنیا قرار گرفتند؛ معمولاً، از طریق تحویلِ محصولاتِ بهتر، تجربه‌ی عالی به مشتری یا ارائه‌ی ارزشی بالاتر از پول. سوختی که همه‌ی این موارد را امکان‌پذیر می‌کند، کسب‌وکاری سودده است که بتواند ماندگاری خود را تضمین کند.

مردم، زمانی بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد که به ابزار جست‌وجو و یافتن شادی دسترسی داشته باشند. همین قاعده درباره‌ی شرکت‌های تجاری موفق نیز صدق می‌کند. یافتن راهی برای تحویل شادی، مفهومی شعارگونه و خالی از عمل نیست؛ هدفی والا در اداره‌ی کسب‌وکارهاست. موفقیت زاپُوس، اثباتی واضح و روشن بر این مفهوم است.

«ممکن است در نگاه اول، ایجاد شرکتی برتر و ماندگار، کاری طاقت‌فرسا و غیرممکن به‌نظر بیاید، اما استفاده از شادی به‌صورت اصلی سازمان‌دهنده، می‌تواند چراغ راه ما در این مسیر باشد.»

شنیدن کتابچه تحویل شادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب تحویل شادی را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد