دانلود کتاب صوتی بیداری غول درون با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیداری غول درون اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی بیداری غول درون

معرفی کتاب صوتی بیداری غول درون

بیداری غول درون چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب بیداری غول درون آنتونی رابینز است. در این کتاب یادمی‌گیریم که چطور کنترل سریع سرنوشت ذهنی، احساسی و فیزیکی‌مان را بدست بگیریم.

درباره کتاب بیداری غول درون

در زندگی چه چیزی را از صمیم قلب می‌خواهید؟ بزرگترین آرزوها در زندگی کاملا به احساسی که می‌خواهید داشته باشید گره خورده است. تمام آن‌چه که شما از زندگی می‌خواهید، تغییر دادن احساس فعلی خود است.

میان چیزی که فرد می‌خواهد در زندگی به‌دست بیاورد و احساسی که می‌خواهد داشته باشد ارتباط مستقیمی وجود دارد. رفتارها، نتیجه‌ی مستقیم وضعیتِ عاطفیِ فعلیِ شما هستند، نه نتیجه‌ی عوامل خارجی. بنابراین، با تغییر دادن وضعیت عاطفی خود، می‌توانید شیوه‌ی رفتار خود را تغییر دهید.

تسلط بر خود، کلید زندگی باکیفیت است و ایجاد و پرورش یک سیستم باورِ قدرتمند، مهم و حیاتی است. زمانیکه یک سیستمِ باور نامحدود، ایجاد و به طور منظم تقویت شده باشد، زندگی افراد در مسیر و سرنوشت نهایی آن سیستم باور دنبال می‌شود. شما عملا می‌توانید با به‌وجود آوردن سیستم باور مناسب، هرچه در زندگی می‌خواهید را داشته باشید و سرنوشت خود را بسازید و با استفاده از آن بر کلام، رفتار، و افکار خود تاثیر بگذارید.

بسیاری از مردم می‌دانند برای موفق شدن در زندگی چه کاری باید انجام دهند، اما در واقع افراد کمی این راه را طی می‌کنند و کاری که می‌دانند لازم است را انجام می‌دهند. برای پیشرفت پایدار در کیفیت زندگی خود، باید بر احساسات- وضعیت جسمی - روابط شخصی و حرفه‌ای - سرمایه مالی و زمان خود تسلط داشته باشید.

راز رسیدن به موفقیت آموختن این است که چطور از شادی و ناراحتی استفاده کنیم. معنایی که ما به هر رخدادی اختصاص می‌دهیم تاثیر بسیاری بر کسی که اکنون هستیم و راهی که در آینده خواهیم رفت، دارد. به طور کلی، اکثر باورها بر اساس تجربیات گذشته و در نتیجه‌ احساسات لذت‌بخش یا دردناک هستند.

تفکر، فرایند پرسش و پاسخ است. بنابراین برای تغییر رفتارهای گذشته باید سوال‌های متفاوتی از خود بپرسید. یک اتفاق ممکن است برای چند نفر رخ دهد و هر یک احساس متفاوتی نسبت به آن داشته باشند. معنایی که فرد به هر اتفاقی اختصاص می‌دهد تنها برگرفته از احساسات او است و احساسات نیز برگرفته از سوال‌هایی است که فرد از خود می‌پرسد و یا نمی‌پرسد؛ می‌باشد.

شنیدن کتاب صوتی بیداری غول درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل بیداری غول درون را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز، یکی از موفق‌ترین و مشهورترین نویسندگان، مربی انگیزشی و سخنران در دنیاست. او در گذشته زندگی فقیرانه و سختی را گذرانده و بیش از ۲۰ کیلو اضافه وزن داشته که این اضافه وزن او را تبدیل به فردی بی‌حوصله و خواب‌آلود کرده بود، اما یک روز تصمیم گرفت که تغییر کند و همه تغییرات موجود در زندگی امروزش را با تغییر تفکرات و دیدش به دنیا به وجود آورد. آنتونی یک بنیاد خیریه بزرگ دارد و تلاش می‌کند تا به همه افراد کمک کند تا سرنوشت خودشان را بدست گیرند. او کتاب‌های بسیار موفق زیادی نوشته و چندین سال متوالی مرد شماره یک آمریکا در استراتژی سبک زندگی و کسب‌وکار بوده است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد