دانلود کتاب صوتی اثر نامرئی با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر نامرئی اثر جونا  برگر

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر نامرئی

معرفی کتاب صوتی اثر نامرئی

کتابچه صوتی اثر نامرئی چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب اثر نامرئی نوشته جونا بِرگِر است. برگر در این کتاب درباره نیروهای پنهانی نوشته است که رفتار را شکل می‌دهند.

درباره کتاب اثر نامرئی

تاثیرات اجتماعی، نیروی بزرگی است که نقش مهمی در روابط میان مصرف‌کنندگان و تبلیغ‌کنندگان دارد. انتخاب‌ها عمیقا تحت تاثیر تصویرسازی در تبلیغات، خرید بر اساس آشنایی با محصول، و محصولاتی که چهره‌های مشهور استفاده می‌کنند قرار می‌گیرند؛ ولی اکثر مردم کاملا از این تاثیر بی‌خبر هستند. مشتریان چیزهایی که زیاد می‌بینند را دوست دارند. کسانی را که زیاد می‌بینند برایشان جذاب‌تر و جالب‌تر هستند، برندهایی که زیاد می‌بینند را ترجیح می‌دهند و اغلب با کسانی که سر کار یا در دانشگاه می‌بینند ازدواج می‌کنند.

بسیاری از تصمیم‌های روزانه که مردم عادی می‌گیرند، به‌شدت تحت تاثیر عواملی است که خودشان به ندرت از آن‌ها آگاهی دارند. به نظر می‌رسد مردم می‌دانند که پیشنهادها روی دیگران تاثیر می‌گذارند، اما گویی متوجه نمی‌شوند همان عامل می‌تواند بر تصمیم‌های شخصی نیز اثر بگذارد.

کتاب اثر نامرئی از جونا بِرگِر، بررسی دقیقی بر روان‌شناسی تصمیم‌های رفتاری است که به هویت و برندسازی برمی‌گردد.

اکثر مردم چیزهایی آشنا، اما متفاوت از انتخاب‌های معمول دیگران را انتخاب می‌کنند. این آشنایی، احساس تعلق به‌وجود می‌آورد و بخش‌های ناآشنای آن نیز باعث می‌شود افراد، احساس متفاوت بودن کنند. برای سهولت این انتخاب، تمامی محصولات جدید به طراحی‌هایی که آشناتر باشند تکیه می‌کنند. برندها و موقعیت‌ها می‌توانند نشادهنده‌ی هویت باشند، بنابراین، برندها سعی دارند وابستگی مردم به محصولاتشان را از طریق کنترل جمعیت‌شناسی مشتریان مدیریت کنند. بعضی از سرآمدترین برندها، لوگو و نمادهای خود را دقیق‌تر طراحی می‌کنند تا جذابیت کمتری برای جاعلان داشته باشد.

شنیدن کتاب اثر نامرئی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران کتاب‌های حوزه روان‌شناسی و جامععه‌شناسی را به شنیدن این کتابچه که مهم‌ترین مطالب کتاب جونا برگر را دارد، دعوت می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد