دانلود کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده (خلاصه کتاب) اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده (خلاصه کتاب)

قورباغه‌ات را قورت بده یا روش‌هایی برای غلبه بر تنبلی و به تعویق انداختن کارها اثری از برایان تریسی، نویسنده معروف حوزه موفقیت و خودیاری است.

بعضی افراد را می‌بینیم که در طول روز هم کار می‌کنند، هم کلاس‌های مختلف می‌روند و هم وقت کافی برای خانواده دارند. علاوه بر اینکه در کار و درآمدشان هم هر روز پیشرفت می‌کنند، در حالی که بعضی از ما آنقدر درگیر روزمرگی‌هایمان هستیم که فقط سرکار می‌رویم و وقت انجام هیچ کار دیگری را پیدا نمی‌کنیم. آیا آنها بیشتر از ۲۴ ساعت زمان دارند؟ البته که نه. همه ما یک زمان یکسان داریم اما آنها مدیریت زمان می‌دانند و مهمتر اینکه می‌توانند به تنبلی‌شان غلبه کنند.

درباره کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده

در این میکروکتاب صوتی برایان تریسی به شما می‌گوید که چطور با کارهای ساده و تغییر عادت‌هایتان تبدیل به یک فرد موفق در مدیریت زمان شوید. او به شما می‌گوید باید چه کارهایی انجام دهید که البته مهمترین آنها خوردن زشت‌ترین و چاق‌ترین قورباغه است.

شنیدن کتاب قورباغه‌ات را قورت بده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری و به‌خصوص کسانی که می خواهند عادت بد به تعویق انداختن کارها را در خود ریشه‌کن کنند.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی یکی از نویسندگان مطرح دنیاست. یکی از معروفترین کتاب‌های او در ایران کتاب قورباغه‌ات را قورت بده است. او در ابتدا باربر یک کشتی بود و به مدت ۸ سال روی کشتی کار می‌کرده است، اما یک روز به این نتیجه می‌رسد که با این کار نمی‌تواند آینده‌ای داشته باشد و فروشندگی را به عنوان شغل جدید انتخاب می‌کند. اما برخلاف تصورش در این شغل هم موفق نمی‌شود و اوضاع مالی‌اش بدتر می‌شود، یک روز در اوج ناامیدی از خودش پرسید که چرا دیگران از من موفق‌ترند؟ چرا من نمی‌توانم به چیزهایی که دوست دارم برسم؟ و آنقدر به دنبال پاسخ به این سوال رفت که در نهایت راز موفقیت را فهمید. او اکنون مدیرعامل شرکت تریسی است که در زمینه آموزش و توسعه مهارت‌های فردی فعالیت دارد. او به بیش از ۱۰۰۰ شرکت بزرگ مشاوره می‌دهد و در سمینارهایی که در سراسر دنیا برگزار می‌کند با بیش از ۵ میلیون نفر به طور مستقیم صحبت کرده است. کتاب‌ها و سمینارهای او به بیش از ۳۲ زبان دنیا ترجمه شده و یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان است. در حال حاضر ارزش شرکت او ۲۵۶ میلیون دلار است و او مشاور مقام‌های دولتی در آمریکا و کاناداست.

جملاتی از کتاب قورباغه‌ات را قورت بده

قانون ۳ کار، دو دشمن بزرگ بهره‌وری شخصی و موفقیت بلندمدت در زندگی را به ما نشان می‌دهد. اولین دشمن بزرگ موفقیت، منطقه آسایش است. به این معنی که انسان‌ها نسبت به اینکه هنگام انجام هر کاری، در شرایطی راحت و بدون چالشی قرار بگیرند، تمایلی ذاتی دارند. حتی اگر منجر به موفقیت نشود. آنها در ریتم کاری، زندگی، غذا خوردن، رژیم گرفتن و غیره روش خاصی را در پیش می‌گیرند و در آسایش و راحتی می‌مانند.

هر کاری که چندین بار به طور دائم انجام دهید، به سرعت تبدیل به عادت می‌شود. مثلا، اخیرا یک سمینار بزرگ سه روزه برگزار کردم، در آنجا مردم از من پرسیدند: «چرا شما در طول این ۳ روز جای افراد حاضر در سمینار را تغییر نمی‌دهید تا آنها فرصتی برای نشستن با افراد مختلف داشته باشند؟» من گفتم: «خب، این جالب‌ترین چیز است؛ افراد وارد سالن می‌شوند و سر میز یا صندلی خاصی می‌نشینند، بعد زمان استراحت کوتاهی می‌رسد. پس از استراحت، این افراد چه می‌کنند؟ آنها مستقیم سر میز خودشان برمی‌گردند.»

حالا اگر واقعا می‌خواهید باعث عصبانیت شدید آنها شوید، شخص دیگری را بیاورید و روی صندلی مورد نظر آنها بنشانید. تصور کنید شخصی برای نوشیدن قهوه بیرون برود، بعد برگردد و ببیند که شخص دیگری جایش نشسته است، چه واکنشی نشان می‌دهد.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Milad
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

عالی... این کتاب رو به همه افرادی که دوست دارند در زندگی خود تغییر ایجاد کنند و به سوی موفقیت حرکت کنند،‌ ولی نمی دانند چگونه؛ توصیه می کنم. گویندگی آقای رادمهر بی نظیر هستش. برایان تریسی هم به نظر من از بهترین

- بیشتر
Nisa
۱۴۰۰/۱۱/۱۳

کتاب خیلی خوبیه، نکات کلیدی و کاربردی داره، صدای گوینده و طرز بیانش هم خیلی خوب بود.

mohammadreza karami
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

یه کتاب کوتاه و مفید برای اونایی که میخوان شیوه جدیدی برای برنامه ریزیشون انتخاب کنن.سعی کنید به همه صحبتاش با دقت گوش بدین و خلاصه نویسی کنین و شیوه ای که مناسبتر هست رو برای خودتون طراحی کنین.

آوا
۱۳۹۹/۰۴/۱۹

کتابی بسیار مفید و خوب

ⓝⓐⓡⓖⓔⓢ
۱۴۰۲/۰۵/۱۷

حتما گوش کنید حتی اگر معتقدید که وقت نمیکنید باید بگم کتاب کم حجمی هست و میتونید توی تایم های مرده‌تون(توی مترو،موقع ترافیک موقع آشپزی و...) پلی کنید گوش کنید و لذت ببرید✨️🤌

Nasrin Mirghafouri
۱۴۰۰/۰۱/۰۷

به نسبت بقیه ی میکرو کتابهایی که گوش دادم این بهتر بود و مفیدتر ، ممنون

مهدی فتحی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

کتاب مختصر و مفید و در عین حال کاربردی هست.راهکارای ارائه شده تو کتاب واقعا در عمل قابل اجرا هست‌ پیشنهاد میکنم با این ترجمه و بیان حتما گوش بدین

mrs goli
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

کتابی مفید و پرفکت

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان